Het is 'wees nou eerlijk', aars.quote:Op woensdag 8 december 2004 18:45 schreef PyTh het volgende:
Ben nou eerlijk.
Het zou wel heel sneu zijn voor ajax als Maccabi een punt pakt thuis en ajax verliest met 0-1![]()
Mocht Maccabi een punt pakken dan hoop ik dat Ajax ook een puntje pakt. Maar de kans dat Maccabi een punt pakt is wel heel klein, Juve gaat voor de winst. Del Perio speelt in de basis na een lange blessure die wil echt wel presteren. Nedved en Zlatan spelen altijd aanvallend.quote:Op woensdag 8 december 2004 18:45 schreef PyTh het volgende:
Ben nou eerlijk.
Het zou wel heel sneu zijn voor ajax als Maccabi een punt pakt thuis en ajax verliest met 0-1![]()
Niet zo gefrustreerd he jawi.quote:
Ach ik zie mezelf niet als ramptoerist, ik hoop oprecht dat ze vanavond gaan winnen.... en ik denk dat ze ook wel een goede kans maken thuis....quote:Op woensdag 8 december 2004 18:40 schreef Suijk het volgende:
De ramptoeristen zijn alweer aanwezig in dit topic.Gezellig. Nog leuker als iedereen blijft happen.
Dan had er nog altijd 'je' tussen moeten staanquote:Op woensdag 8 december 2004 18:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Niet zo gefrustreerd he jawi.
Ben nou eerlijk kan ook alleen had ik een vraagteken aan het einde moeten zetten, kneusje [afbeelding]
Een vraagtekentje lost het niet op hoorquote:Op woensdag 8 december 2004 18:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Niet zo gefrustreerd he jawi.
Ben nou eerlijk kan ook alleen had ik een vraagteken aan het einde moeten zetten, kneusje [afbeelding]
quote:Op woensdag 8 december 2004 18:54 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dan had er nog altijd 'je' tussen moeten staan.
Ik woon er vlakbij en vertrek zoquote:Op woensdag 8 december 2004 18:58 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
Moet jij ook niet naar aRENa jawi of kijk je altijd alleen op tv naar je favoriete ploeg?
Net als de Ajax-'supporters' die tijdens de wedstrijd op een forum zitten te posten.quote:Op woensdag 8 december 2004 18:40 schreef Suijk het volgende:
De ramptoeristen zijn alweer aanwezig in dit topic.
Stelletje teletekst-hoolies.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:11 schreef jerryx het volgende:
[..]
Net als de Ajax-'supporters' die tijdens de wedstrijd op een forum zitten te posten.
Ja, die zie je bij feyenoord inderdaad nooit.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:11 schreef jerryx het volgende:
[..]
Net als de Ajax-'supporters' die tijdens de wedstrijd op een forum zitten te posten.
Rot op , vrouwen horen hier nietquote:Op woensdag 8 december 2004 18:36 schreef yvette1982 het volgende:
ik hoop dat ajax vanavond weer gigantisch klop krijgt.
En ik snap die lof voor babel niet. Die gast heeft nog niks goed laten zien. Hij scoort een goal tegen de graafschap, maar daar scoort iedereen tegen. Zelf castelen. Dus hou op met die die nietsnut op te hemelen.
In dat geval wil ik mijn voorspelling van 0-3 in 0-2 wijzigen.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:15 schreef -Hans- het volgende:
Mogelijk geen VdV, reden is nog onbekend/misschien een tactische set. (bron: Studio Sport, Umberto Tan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |