abonnement Unibet Coolblue
pi_23730470
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 03:35 schreef Da-Ali-G het volgende:

[..]

ow vervelend, ben je niet toevallig vergeten tijd te implementeren in je zonnestelsel zonder zon ?misschien zit je nu vast in een tijdvacuuüm


nee ik zit wel vast in een vacuüm maar dat is een hobby..
<hr>
  vrijdag 3 december 2004 @ 03:37:13 #52
49463 Da-Ali-G
Ben best lief!
pi_23730474
maar je hebt dus wel internet ?
Check m'n fotoboekje én laat wat achter!
Check m'n Website/Weblog
pi_23730481
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 03:37 schreef Da-Ali-G het volgende:
maar je hebt dus wel internet ?


mja een speciale versie wel, door mij ontworpen
<hr>
  vrijdag 3 december 2004 @ 03:39:04 #54
49463 Da-Ali-G
Ben best lief!
pi_23730483
http://hoe.laat.is.het.nu/ kijk even of dit werkt ?
Check m'n fotoboekje én laat wat achter!
Check m'n Website/Weblog
pi_23730487
De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.

--------------------------------------------------------------------------------

Probeer het volgende:

Klik op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw.

Controleer of u het juiste adres hebt opgegeven, als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt.

Klik als u de verbindingsinstellingen wilt controleren op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Ga naar het tabblad Verbindingen en klik op Instellingen. De instellingen dienen overeen te komen met de instellingen die uw LAN-beheerder of Internet-provider u heeft gegeven.
Microsoft Windows kan het netwerk onderzoeken en de netwerkverbindingsinstellingen automatisch bepalen, als uw netwerkbeheerder dat mogelijk heeft gemaakt.
Als u wilt dat Windows de instellingen probeert te vinden,
kunt u op Netwerkinstellingen detecteren klikken.
Voor sommige websites is 128-bits verbindingsbeveiliging noodzakelijk. Klik op het menu Help en vervolgens op Info om vast te stellen welk beveiligingsniveau bij u is geïnstalleerd.
Als u een beveiligde website probeert te bereiken, dient u ervoor te zorgen dat uw beveiligingsinstellingen dit ondersteunen. Klik op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Ga op het tabblad Geavanceerd naar het groepsvak Beveiliging en schakel de opties SSL 2.0, SSL 3.0 en TLS 1.0 in.
Klik op de knop Vorige als u een andere koppeling wilt proberen.


Kan de server niet vinden of DNS-fout
Internet Explorer
<hr>
pi_23730492
mja ik heb de teksten voor mijn OS gewoon geript.. mocht je je het afvragen..
<hr>
  vrijdag 3 december 2004 @ 03:40:54 #57
49463 Da-Ali-G
Ben best lief!
pi_23730493
hmmmm vreemd... misschien kan je gewoon aan mensen vragen hoe laat 't is...
Check m'n fotoboekje én laat wat achter!
Check m'n Website/Weblog
pi_23730496
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 03:40 schreef Da-Ali-G het volgende:
hmmmm vreemd... misschien kan je gewoon aan mensen vragen hoe laat 't is...


mensen, hmmz goed idee...

vraagje.. zijn die moeilijk te ontwerpen?
<hr>
  vrijdag 3 december 2004 @ 03:41:57 #59
49463 Da-Ali-G
Ben best lief!
pi_23730498
vrouwen wel... mannen niet..
Check m'n fotoboekje én laat wat achter!
Check m'n Website/Weblog
pi_23730505
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 03:41 schreef Da-Ali-G het volgende:
vrouwen wel... mannen niet..


ohh dus je hebt ook nog keuze uit verschillende types...
welk model gebruik jij?
<hr>
  vrijdag 3 december 2004 @ 03:42:59 #61
49463 Da-Ali-G
Ben best lief!
pi_23730507
ik gebruik de vrouw 't meeste... maar ik zit er natuurlijk al langer in he, in die ontwerp bussiness
Check m'n fotoboekje én laat wat achter!
Check m'n Website/Weblog
pi_23730512
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 03:42 schreef Da-Ali-G het volgende:
ik gebruik de vrouw 't meeste... maar ik zit er natuurlijk al langer in he, in die ontwerp bussiness


zijn die mensen, en de vrouw in het bijzonder, specifiek voor het doorvertellen van de tijd... of hebben ze nog meer funties?
<hr>
  vrijdag 3 december 2004 @ 03:45:53 #63
49463 Da-Ali-G
Ben best lief!
pi_23730522
nou ik had het zelfde probleem
ik had ook geen tijd...
dus dacht ik als ik mensen maak die dingen voor mij doen, houd ik meer tijd over

maar dan ga je ze steeds verbeteren...

en dan kunnen ze heel wat meer

de man: de tijd zeggen (DUH!!), bier drinken, krabben, rare geluiden maken, bevruchten

de vrouw: huishouden (koken/schoonmaken/zeiken etc.), lust object zijn, en baren, de tijd vinden ze wat moeilijker...
Check m'n fotoboekje én laat wat achter!
Check m'n Website/Weblog
pi_23730534
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 03:45 schreef Da-Ali-G het volgende:
nou ik had het zelfde probleem
ik had ook geen tijd...
dus dacht ik als ik mensen maak die dingen voor mij doen, houd ik meer tijd over

maar dan ga je ze steeds verbeteren...

en dan kunnen ze heel wat meer

de man: de tijd zeggen (DUH!!), bier drinken, krabben, rare geluiden maken, bevruchten

de vrouw: huishouden (koken/schoonmaken/zeiken etc.), lust object zijn, en baren, de tijd vinden ze wat moeilijker...


ohh je inspireert me met jou vooruitziend inzicht in deze nieuwe techniek

ik ga aan een nieuw ontwerp beginnen... een combinatie van man en vrouw en noem 't: de Gordon
<hr>
  vrijdag 3 december 2004 @ 03:48:57 #65
49463 Da-Ali-G
Ben best lief!
pi_23730537
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 03:47 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

ohh je inspireerd me met jou vooruitziend inzicht in deze nieuwe techniek

ik ga aan een nieuw ontwerp beginnen... een combinatie van man en vrouw en noem 't: de Gordon


mijnne heette de klok, en toen heb ik het apparaat wat hij ontwierp (die de tijd aangeeft (daar heb ik geen mensen meer voor nodig dus..) ook maar de "klok" genoemt... was puur toeval.
Check m'n fotoboekje én laat wat achter!
Check m'n Website/Weblog
  vrijdag 3 december 2004 @ 03:50:04 #66
49463 Da-Ali-G
Ben best lief!
pi_23730540
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 03:48 schreef Da-Ali-G het volgende:

[..]

mijnne heette de klok, en toen heb ik het apparaat wat hij ontwierp (die de tijd aangeeft (daar heb ik geen mensen meer voor nodig dus..) ook maar de "klok" genoemt... was puur toeval.


voornaam hans btw... (2 namen is makkelijker uit elkaar houden... meer combinaties mogenlijk... anders krijg je gezeik enzow..)
Check m'n fotoboekje én laat wat achter!
Check m'n Website/Weblog
pi_23730545
aha.. wij zouden onze krachten eens moeten bundelen..
want ik kan me voorstellen dat de mensen; de mannen, vrouwen, gordons en de klokken een middel nodig hebben om hun ei in kwijt te kunnen

heb jij een idee voor een communicatiemiddel?
<hr>
  vrijdag 3 december 2004 @ 03:51:38 #68
49463 Da-Ali-G
Ben best lief!
pi_23730548
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 03:50 schreef Da-Ali-G het volgende:

[..]

voornaam hans btw... (2 namen is makkelijker uit elkaar houden... meer combinaties mogenlijk... anders krijg je gezeik enzow..)


je gaat toch geen man-vrouw maken.... dat schept werkelijk tot problemen! mijn prototype beschikte over alles, maar ze sterven naar mate ze aan elkaar gaan zitten enzow
Check m'n fotoboekje én laat wat achter!
Check m'n Website/Weblog
pi_23730553
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 03:50 schreef Da-Ali-G het volgende:

[..]

voornaam hans btw... (2 namen is makkelijker uit elkaar houden... meer combinaties mogenlijk... anders krijg je gezeik enzow..)


ja irq errors enz, had ik ook bij de gordon... zijn line out uitgang had zichzelf aangepast om ook line in te ontvangen... raar
<hr>
  vrijdag 3 december 2004 @ 03:53:00 #70
49463 Da-Ali-G
Ben best lief!
pi_23730556
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 03:50 schreef Dawnbreaker het volgende:
aha.. wij zouden onze krachten eens moeten bundelen..
want ik kan me voorstellen dat de mensen; de mannen, vrouwen, gordons en de klokken een middel nodig hebben om hun ei in kwijt te kunnen

heb jij een idee voor een communicatiemiddel?


mjah communicatie, kijk wij goden (als ik 't zo moet noemen) (zo noemen ze mij iig bij mij) doen ze bij mij nog met van die blikjes met touwtjes ertussen, maar bij een afstand van meer dan 5 meter gaat 't niet echt goed, ze hebben al wel electriciteit ontworpen maar nog niet echt een fucntie voor...
Check m'n fotoboekje én laat wat achter!
Check m'n Website/Weblog
pi_23730564
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 03:53 schreef Da-Ali-G het volgende:

[..]

mjah communicatie, kijk wij goden (als ik 't zo moet noemen) (zo noemen ze mij iig bij mij) doen ze bij mij nog met van die blikjes met touwtjes ertussen, maar bij een afstand van meer dan 5 meter gaat 't niet echt goed, ze hebben al wel electriciteit ontworpen maar nog niet echt een fucntie voor...


ja god lijkt me een geschikte naam...
dat electriciteit he.. daar zie ik de toekomst in.. dat zou kunnen worden gebruik om dingen electrisch te maken...
<hr>
  vrijdag 3 december 2004 @ 03:56:32 #72
49463 Da-Ali-G
Ben best lief!
pi_23730569
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 03:55 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

ja god lijkt me een geschikte naam...
dat electriciteit he.. daar zie ik de toekomst in.. dat zou kunnen worden gebruik om dingen electrisch te maken...


zoals wat? die stoommachines werken toch ook al goed zat? waarom alles weer vernieuwen terwijl het oude nog best goed werkt?
Check m'n fotoboekje én laat wat achter!
Check m'n Website/Weblog
pi_23730580
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 03:56 schreef Da-Ali-G het volgende:

[..]

zoals wat? die stoommachines werken toch ook al goed zat? waarom alles weer vernieuwen terwijl het oude nog best goed werkt?

ja je hebt gelijk... ik ga werken aan een beter soort touw en blik die nog verder uit elkaar kunnen
ik noem het... Uit Mekaar Te Staan... maar das zo lang... oh ja, ik weet het... UMTS doop ik het
<hr>
  vrijdag 3 december 2004 @ 04:00:16 #74
49463 Da-Ali-G
Ben best lief!
pi_23730582
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 03:55 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

ja god lijkt me een geschikte naam...
dat electriciteit he.. daar zie ik de toekomst in.. dat zou kunnen worden gebruik om dingen electrisch te maken...


nog ff over dat god, kijk dat ben ik al, om nu allebei "god " te zijn is ook zo onhandig voor die mensen...
(die we gaan maken enzow)

neem 'n andere "gepaste" naam kijk we zijn natuurlijk "goden" en ik mag god heten omdat ik dat woord heb verzonnen!
Check m'n fotoboekje én laat wat achter!
Check m'n Website/Weblog
  vrijdag 3 december 2004 @ 04:01:55 #75
49463 Da-Ali-G
Ben best lief!
pi_23730586
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 03:59 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

ja je hebt gelijk... ik ga werken aan een beter soort touw en blik die nog verder uit elkaar kunnen
ik noem het... Uit Mekaar Te Staan... maar das zo lang... oh ja, ik weet het... UMTS doop ik het


goede naam, misschien moeten we dan ook iets van 'n soort "touwcentrale's" maken waar dan iemand zit die je dan kan verbinden met het gewenste persoon....
Check m'n fotoboekje én laat wat achter!
Check m'n Website/Weblog
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')