Die heb ik dus ook ,maar echt tevreden ben ik dus niet. Maar zal wel aan dit exemplaar liggen.quote:Op maandag 6 december 2004 12:16 schreef avw1982 het volgende:
[afbeelding]
Blijft een fijn apparaatje.
Kleuk!quote:Op dinsdag 7 december 2004 04:51 schreef Libris het volgende:
[afbeelding]
Een Datastrip DSV II (iets anders dan op plaatje), een erg lomp nieuw duur ding (2000 euro). Voor een biometric project op mijn werk.
Ze doen het nog primaquote:Op maandag 6 december 2004 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Een Toshiba Libretto HW?? Die doen in goeie conditie ERG goeie prijzen heb ik gehoord...
quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:42 schreef Orcaman1984 het volgende:
[afbeelding]
Palm Tungsten T3 dus!!![]()
Nou lieffie, dat is niet zo moeilijk hoor.quote:Op zaterdag 4 december 2004 02:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoe die je TV kijken er op dan![]()
Grobbenkuiken
Oh een prinsesje die dit soort taal spreekt smelt ik voorquote:Op dinsdag 7 december 2004 22:59 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[..]
Nou lieffie, dat is niet zo moeilijk hoor.
Benodigd:
* desktop systeem met tv-kaart en een beetje rappe processor
* WME (windows media encoder, gratis download van Bill)
* Wifi netwerkje
Je streamed middels WME het tv signaal op je thuisnetwerk. Het beeld is niet je van dat, maar voor 'pratende hoofden' is het prima!
Voor wat betere kwaliteit kan je bestanden omzetten afkomstig van DVD, internet etc, en deze opslaan op een SD kaart.
Tot slot is deze site een aanrader: http://www.pocketpcmedia.nl/ Actuele radio en video fragmenten.
Is het toetsenbordje nog wel enigszins bruikbaar (van de P910) voor mensen die een 5mx, Revo, 9210 gewend zijn?quote:Op donderdag 9 december 2004 22:47 schreef J.A.N.A. het volgende:
[afbeelding]
Sony Ericsson P910 met Sandisk 256 MB Memorystick Duo Pro.
Ik heb hiervoor een verschillende PDA's gehad: Psion Revo, Nokia 9110 en 9210 en een Sony Ericsson P800.
In mijn geval een wirwar van papiertjes en viltjes oplossen. Afspraken, lunches, werkshifts, zuipmomenten, ToDo's deadlines, allemaal dingen die zwaar irregular zijn.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:53 schreef de_priester het volgende:
wat moet je met een pda, eigenlijk. als student, bijv.
Ben je hier al langs geweest? http://www.davespda.com/resources/compare/quote:Op donderdag 9 december 2004 23:50 schreef HighLander het volgende:
Weet iemand toevallig een fijne site om alle merken en types tegen elkaar te vergelijken op kenmerken en specificaties? Want ik heb een hoop gevonden op verschillende sites, maar nog niet echt 1 die echt alle bestaande verkrijgbare modellen kent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |