quote:Op zaterdag 4 december 2004 00:54 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Ahhh, patsen!
MDAII
Wifi, 1 Gb Sandisk.
[afbeelding]
Nahhh, patsen! Toch maar niet, alhoewel ik niet meer zonder het dingetje wil. Het is mijn telefoon, mp3 speler, agenda, wekker, kladblok, boodschappenlijstje en in bed tv.![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2004 00:17 schreef BaggerUser het volgende:
welk merk is nou over het algemeen het beste?
ik zie vooral veel ipaq's maar zijn die ook het beste?
PalmOne gegarandeerd... Qua specificaties lijken ze minder dan de PPC's maar ze gaan 10x effectiever om met de resources. Verder is het OS een stuk vriendelijker en toegankelijker.quote:Op zaterdag 4 december 2004 00:17 schreef BaggerUser het volgende:
welk merk is nou over het algemeen het beste?
ik zie vooral veel ipaq's maar zijn die ook het beste?
TV niet... wel divx (PalmOS + highres + aan te raden)quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:04 schreef ook_gek het volgende:
Hoe kan je TV kijken op je PDA? WAnt dat wil ik ook![]()
Die heb ik ookquote:Op donderdag 2 december 2004 21:11 schreef QuietGuy het volgende:
Ik heb deze:
[afbeelding]
Cassiopeia E200, een ouwetje, met CF-wifi-kaartje, SD-kaartjes, etc.
Dat heb ik al jha.quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:43 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
TV niet... wel divx (PalmOS + highres + aan te raden)
dat is dan persoonlijk, want mijn ervaringen met het Palm OS is dat het minder gebruikers vriendelijk is .quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:42 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
PalmOne gegarandeerd... Qua specificaties lijken ze minder dan de PPC's maar ze gaan 10x effectiever om met de resources. Verder is het OS een stuk vriendelijker en toegankelijker.
Het Grietzen! Leuke opstellingquote:Op vrijdag 3 december 2004 18:08 schreef Greetz het volgende:
[afbeelding]
Asus 620BT met Wifi via CF card
Email via Outlook Mobile Access (complete Exchange 2003 email en Agenda synchronisatie)
verbinding naar internet via Wifi of BT -> GPRS
en het divx filmpje zet je op een mem. card (CF, SD ...?)?quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:43 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
TV niet... wel divx (PalmOS + highres + aan te raden)
Leuke muismat, je collega's?quote:Op zondag 5 december 2004 02:09 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[afbeelding]
een good old IPAQ 3850 nya
Tel eens het aantal handelingen wat nodig is om bijvoorbeeld een afspraak in de voeren, een adres te wijzigen. Daarin ownt PalmOS nog steeds. Dit is mijns inziens een belangrijk punt.quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:22 schreef Gunner het volgende:
[..]
dat is dan persoonlijk, want mijn ervaringen met het Palm OS is dat het minder gebruikers vriendelijk is .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |