quote:Op vrijdag 3 december 2004 01:16 schreef BaggerUser het volgende:
ik wil er ook 1 hebben maar het word me afgeraden omdat je er weinig aan hebt zeggen ze..
het is meer om het hebben dan dat je het ok daadwerkelijk gebruikt.. is dat zo of ?..
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 01:16 schreef BaggerUser het volgende:
ik wil er ook 1 hebben maar het word me afgeraden omdat je er weinig aan hebt zeggen ze..
het is meer om het hebben dan dat je het ok daadwerkelijk gebruikt.. is dat zo of ?..
en hoe zit het met internetten erop?
kan je er b.v. ook mee msnen als je in de trein zit ?
ik hoorde dat de prijzen van inernetten nogal verschilde per provider? de ene 10 euro per mb de ander 3 etc.. ?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:30 schreef Roelllll het volgende:
[..]
Over het gebruik; Het is maar net waar je hem voor nodig hebt. ga je hem als agenda, route planner of gewoon voor spelletjes gebruiken?
MSN gaat, zonder problemen. Maar je hebt wel een klein scherm en een nog kleiner toetsenbord dus je zal niet zo kunnen msn'en als op je normale computer. En omdat je via GPRS intenet gaat het ook nog eens baggertraag. Een normale intenetpagina openen is te doen, maar fijn is het niet. En je zit weer met het kleine scherm.
Met andere woorden, het kan. Maar het is absoluut niet te vergelijken met je normale pc.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:56 schreef Jereon het volgende:
(maar verschil mot er zijn he.... wat zouden de verzendkosten zijn vanuit dat verre land?)
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:05 schreef SeLang het volgende:
Het probleem is vooral dat hier alleen de Chinese versie te koop is.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:32 schreef killerkef het volgende:
ipaq 1940
klein en erg fijn
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:15 schreef The.PhantoM het volgende:
zijn mooie dingetjes maar wat kan je eigenlijk nou met een pda behalve gebruiken als agenda en spelletjes doen? Zijn ze uitgerust met wifi? Maar hier in NL heb je daar ook niet echt veel aan, volgens mij is er geen wifi dekking in NL, en al helemaal niet gratis.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:32 schreef killerkef het volgende:
ipaq 1940
klein en erg fijn
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:15 schreef The.PhantoM het volgende:
zijn mooie dingetjes maar wat kan je eigenlijk nou met een pda behalve gebruiken als agenda en spelletjes doen? Zijn ze uitgerust met wifi?
quote:
Maar hier in NL heb je daar ook niet echt veel aan, volgens mij is er geen wifi dekking in NL, en al helemaal niet gratis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |