Ja, en daar is speciale software voor die je dan op je PC moet installeren enzo...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:52 schreef Xante het volgende:
* Xante meldt zich ook als iPAQ RX3715 bezitter
...
en kun je media vanaf je pc op je PDA streamen
...
Ik kan dat niet doen hoor, niet met de standaard file-explorer tenminste. Kan wel bestanden kopieren naar mijn PDA.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:42 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Ja, en daar is speciale software voor die je dan op je PC moet installeren enzo...
Op het moment dat je met de verkenner op de rx3715 via je netwerk naar je PC gaat, en daar op een muziek- of videobestand klikt streamt 'ie ook. Dat daar aparte software voor nodig zou moeten zijn snap ik geen hol van.
Kan gewoon via Microsoft ActiveSync (wel even de juiste opties aanvinken).quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:42 schreef Sjaakman het volgende:
Ja, en daar is speciale software voor die je dan op je PC moet installeren enzo...
Op het moment dat je met de verkenner op de rx3715 via je netwerk naar je PC gaat, en daar op een muziek- of videobestand klikt streamt 'ie ook. Dat daar aparte software voor nodig zou moeten zijn snap ik geen hol van.
Ik gebruik de Resco Explorer, maar je kunt ook met de gewone Explorer je network-shares bekijken hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:53 schreef Xante het volgende:
[..]
Ik kan dat niet doen hoor, niet met de standaard file-explorer tenminste. Kan wel bestanden kopieren naar mijn PDA.
Het gaat hier over streamen. Dat doe je niet met ActiveSyncquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:29 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Kan gewoon via Microsoft ActiveSync (wel even de juiste opties aanvinken).
Ah, dan zitten we toch nog op 1 lijn. De Resco File Explorer had ik idd ook al ontdekt, maar ten tijde van mijn Nevo-post had ik dat nog nietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:36 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Ik gebruik de Resco Explorer, maar je kunt ook met de gewone Explorer je network-shares bekijken hoor.
In File Explorer, klik onderin beeld op "Open", en vul je netwerkpad in; \\PC-naam\map.
(Moet je natuurlijk wel een PC in je netwerk hebben die altijd aan staat en waar je gedeelde mappen/schijven op hebt staan.)
Bestanden (foto's, MP3's en video enzo) heen en weer schuiven van en naar de iPaq doe ik altijd via WiFi.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:57 schreef WebForce het volgende:
Ik heb een Dell X3 dus, maar nu wil ik graag een autolader? Iemand suggesties?

Specs?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:38 schreef Newb het volgende:
HP Ipaq 1915!
Simpel, en lekker compact.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja. Pairen met je PDA en dan "ActiveSync" bij services op de PC aanvinken. Dus Wizard Setup van Bluetooth, tweede bolletje selecteren, en gaan met die banaan.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:02 schreef T1andonly het volgende:
Weet hier iemand hoe je een internetverbinding via Bluetooth insteld?
alvast bedankt, als ik zodalijk thuis ben ga ik het uittestenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja. Pairen met je PDA en dan "ActiveSync" bij services op de PC aanvinken. Dus Wizard Setup van Bluetooth, tweede bolletje selecteren, en gaan met die banaan.
Vervolgens op je PDA connecten met "ActiveSync via [PC naam]" et voilá.
Wanneer krijg je precies die melding? Weet je bovendien zeker dat je bij het pairen ActiveSync hebt aangeklikt? Zo neen, opnieuw pairenquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:17 schreef T1andonly het volgende:
OK het lukt voorlopig nog niet...
Ik krijg een melding als "The requested service is not running on this device. Please make sure the service is enabled on the device or select another one to continue"
Voeg me anders even toe op MSN, adres staat in m'n profielquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:44 schreef T1andonly het volgende:
Dat pairing zegt me eigelijk helemaal niets
ActiveSync via BT werkt dus niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |