quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:23 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs.... zo hard om gelachen![]()
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:32 schreef Bastard het volgende:
Waar kun je gebruikers toevoegen op je pc.. die je dan toegang kan geven van buitenaf?
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:46 schreef Magneet het volgende:
[..]
je moet gewoon een gebruiker aanmaken, rechtsklikken op mijn computer dan op beheren en daar bij gebruikers & groepen > gebruikers een gebruiker aanmaken en dan de rechten geven
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Moet in je sig,.. zo om gelachen vanmiddag... dacht dat die aan de drugs zat
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Euh gijs.. ik heb geen gebruikers en groepen daar staan
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Local users and groups![]()
Ik heb ze wel staan, maar misschien komt dat omdat je maar 1 account op je pc hebt![]()
Of heeft Tam ook een account !
Drie wijze Gijzenquote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Local users and groups![]()
Ik heb ze wel staan, maar misschien komt dat omdat je maar 1 account op je pc hebt![]()
Of heeft Tam ook een account !
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:19 schreef Chocobo het volgende:
Altijd die rode muur op de achtergrond. Verschillende kleren en bezoekjes en altijd op dezelfde volgorde naast elkaar
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:24 schreef Chocobo het volgende:
Hier moet ik ook altijd zo om lachen![]()
![]()
[afbeelding]
Daar hoeft geen shop aan te pas te komenquote:Op donderdag 2 december 2004 20:24 schreef Chocobo het volgende:
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
quote:
![]()
[afbeelding]
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:38 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
He rensLekker uitgeslapen?
![]()
Die bolle moest er vroeg uit he? Gun het hem zo
![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:03 schreef -Struikrover- het volgende:
Heb last![]()
Wat een vrouwen in Leiden
In Casa is dus een studentendisoc-jetser
B. ben in je Jazzcafe geweesttoppie daar. Heerlijk vrouwtje zong daar, heeeeerlijke muziek
Heb frikadellen en kroketten op om 4,30 mijn ontbijt
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:03 schreef -Struikrover- het volgende:
Heb last![]()
Wat een vrouwen in Leiden
In Casa is dus een studentendisoc-jetser
B. ben in je Jazzcafe geweesttoppie daar. Heerlijk vrouwtje zong daar, heeeeerlijke muziek
Heb frikadellen en kroketten op om 4,30 mijn ontbijt
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:18 schreef Bastard het volgende:
Maar nu het mooie, hij gaat meteen terug, doet zn verhaal, en de verkoopster zegt glashard tegen hem dat
ie de schoenen daar niet heeft gekocht![]()
Zelfde tas bij hem, half uur later.. mooi dat ie naar zn geld kon fluiten!!
Oh oh gelachen net
Collega van me gaat naar winkel om schoenen te kopen, betaald 124 euro en gaat met doos naar huis.
Komt ie thuis.. zit er 1 rechterschoen in.. 2 maten te groot
Maar nu het mooie, hij gaat meteen terug, doet zn verhaal, en de verkoopster zegt glashard tegen hem dat
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:18 schreef ChOas het volgende:
[..]
The Duke ?
Daar heeft mijn pa ook nog gespeeld...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:26 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kweet niet, was op de hoek van het uitgaancentrum
quote:
Oh oh gelachen net
Collega van me gaat naar winkel om schoenen te kopen, betaald 124 euro en gaat met doos naar huis.
Komt ie thuis.. zit er 1 rechterschoen in.. 2 maten te groot
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je het nu zwaar op je werk Gijs?![]()
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whahahahahahaha ... zo dan!! Dat is fucking hard zeg... dat heeft ie toch niet gepikt zeker???
Geen bon gehad ofzo??
WHAHAHAHAHAHA.... dit is zo fucking hard
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
gil·de (het, de ~, ~n)
1 middeleeuwse belangenorganisatie van vakbroeders binnen een stad
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bon had ie weggegooid
En stomme is.. 3 maanden geleden was hij zn telefoon verloren, maar degene die had gevonden had nummers gebeld uit de telefoon om te laten weten dat ie terecht is, en ze zou hem op politieburo afgeven.
Dus hij naar het buro om zn telefoon op te halen.. maar hij kon niet aan tonen dat het zijn telefoon was, ook geen bonnetje, niks. Telefoon was maandje oud, kreeg die gewoon ook echt niet mee.Kon die een nieuwe telefoon kopen omdat de politie hem niet geloofde
Ik heb een kutleven misschien, maar dit soort dingen zijn prachtig om te horen van een ander![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:46 schreef silver-surfer het volgende:
Gijijijijijs hoe is het met MGS.. ben je aan het gillen?
Ik heb een kutleven misschien, maar dit soort dingen zijn prachtig om te horen van een ander![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is erg cool Gijs, heb het pas een paar uur gespeeld maar dit is verreweg het beste deel uit de serie. Die Koude Oorlog setting past veel beter bij het spel dat die techno-future shit uit de vorige delen! Ook het feit dat het zich in de jungle speelt maakt het origineler! Gameplay zelf is ook een stuk spannender door het ontbreken van de radar. Verhaal is een stuk strakker deze keer en zelfs de codec conversaties vervelen niet zo snel, dialogen zijn in elk geval een stuk interessanter.
Enige nadeel is dat je nog steeds wordt verrast door vijanden omdat je niet meer weet waar ze zijn, iets wat in Splinter Cell niet gebeurde. Maar een echte 3D camera zou denk ik teveel van de PS2 hebben gevergd. Ik moet er wel bij zeggen dat je meestal wordt ontdekt omdat je iets te snel wilt doen! Rustig kruipen, vaak van camouflage wisselen en gebruik maken van speeltjes als sonar en motion detector maken het mogelijk om onontdekt te blijven.
Must-have in elk geval.![]()
[..]
Bon had ie weggegooid
En stomme is.. 3 maanden geleden was hij zn telefoon verloren, maar degene die had gevonden had nummers gebeld uit de telefoon om te laten weten dat ie terecht is, en ze zou hem op politieburo afgeven.
Dus hij naar het buro om zn telefoon op te halen.. maar hij kon niet aan tonen dat het zijn telefoon was, ook geen bonnetje, niks. Telefoon was maandje oud, kreeg die gewoon ook echt niet mee.Kon die een nieuwe telefoon kopen omdat de politie hem niet geloofde
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is erg cool Gijs, heb het pas een paar uur gespeeld maar dit is verreweg het beste deel uit de serie. Die Koude Oorlog setting past veel beter bij het spel dat die techno-future shit uit de vorige delen! Ook het feit dat het zich in de jungle speelt maakt het origineler! Gameplay zelf is ook een stuk spannender door het ontbreken van de radar. Verhaal is een stuk strakker deze keer en zelfs de codec conversaties vervelen niet zo snel, dialogen zijn in elk geval een stuk interessanter.
Enige nadeel is dat je nog steeds wordt verrast door vijanden omdat je niet meer weet waar ze zijn, iets wat in Splinter Cell niet gebeurde. Maar een echte 3D camera zou denk ik teveel van de PS2 hebben gevergd. Ik moet er wel bij zeggen dat je meestal wordt ontdekt omdat je iets te snel wilt doen! Rustig kruipen, vaak van camouflage wisselen en gebruik maken van speeltjes als sonar en motion detector maken het mogelijk om onontdekt te blijven.
Must-have in elk geval.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:03 schreef silver-surfer het volgende:
He HEEEEEEEEEEEERLIJK!!! Moet ik ook hebben hoor...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:05 schreef Chocobo het volgende:
MGS3 special edition voor PAL*emo*
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=57321
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:22 schreef ChOas het volgende:
Ben de hele week al nuchter
Maar vanavond!!!!!! Absinterklaas!!!!!
[afbeelding]
(c) Bass
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat is dat absint eigenlijk voor spul?![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:28 schreef ChOas het volgende:
Lijkt een beetje op pernod/ouzo... maar dan sterker en lekkerder
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Anijsdrankje dus? Soort pastis maar dan onverdund?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:33 schreef ChOas het volgende:
Scheut absint in een glas doen, lepeltje suiker pakken, suiker in absint dopen, in de fik steken, suiker laten carameliseren, door de absint roeren en scheutje water erbij
Ik kan in de onofficiele kanalen niets vinden over een dual G4 powerbook...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:33 schreef ChOas het volgende:
[..]
Scheut absint in een glas doen, lepeltje suiker pakken, suiker in absint dopen, in de fik steken, suiker laten carameliseren, door de absint roeren en scheutje water erbij
Ik kan in de onofficiele kanalen niets vinden over een dual G4 powerbook...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:37 schreef Bastard het volgende:
Hoop gedoe, glas Whiskey is zo ingeschonken
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd!En daarna snijden we, net als van Gogh, onze oren eraf?
Heb je rond/nieuwjaar tijd om eens een dagje af te spreken? Kunnen we eens naar zo’n Applecenter gaan.
Op GOT had iemand het over die dual processor. Ik ga gewoon voor de "normale" G4. Heeft het eigenlijk nu om voor DTP-toepassingen een videokaart met meer geheugen te nemen? Volgens mij is een uitbreiding van het intern geheugen nuttiger.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoop gedoe, glas Whiskey is zo ingeschonken
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:38 schreef ChOas het volgende:
Intern geheugen is altijd belangrijk, ja, maar Quartz (de rendering engine van OS X) doet veel via je videokaart, dus daar wat extra geheugen kan ook geen kwaad
quote:
En tuurlijk heb ik tijd!... oud, of nieuwjaar ?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vanavond even op msn kortsluiten
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
.., lang geleden dat ik echt onderuit ben gezakt.![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:39 schreef ChOas het volgende:
[..]
Het heeft wel iets hoor, vooral wanneer iemand weer zijn/haar hele glas in de fik steekt
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:58 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ikke gisteren
Maar ChOas, wij moeten ook nog ff meeten pjee
Strol, B. gaan wij volgende week dan meeten?
Januari maar eens een keertje naar keiden gaan dan met de Gijsjes?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Anders komt Choas ook volgende week bij me langs als jullie ook komen?
Meeting voor Gijsjes is altijd moeilijk in te plannen.. ik denk dat het beste is dat er word gezegd, plaats, datum, tijd, en zie maar wie er komt.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als ik een avond bij jou kom zuipen kom ik volgens mij niet meer thuis!Lijkt me trouwens wel gezellig, lang geleden dat ik echt onderuit ben gezakt.
![]()
quote:
Vanavond feestjequote:Op vrijdag 3 december 2004 11:20 schreef kepler het volgende:
heh kut-dag
verslapen en ook nog eens een lekke band... twee college's gemist
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:23 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ga ik even proberen vrijdag vrij te nemen
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:27 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zo heftig is het niet gijs![]()
we moeten allemaal werken de volgende dag hoor
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:30 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gast, ik kom straks langs he, heb je die kaartjes al?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:32 schreef kepler het volgende:
[..]ga ik morgen pas halen, dat wist je toch
quote:
Die vakantiequote:Op vrijdag 3 december 2004 11:33 schreef kepler het volgende:
[..]
ik moet werken, en morgen weer vroeg op : kaartjes halen voor struik en omdat ik langs het reisburo moet. En waarom moet ik langs een reisburo? Juist ja, omdat jij opeens niet kan
quote:
In de literatuur wordt wel een beetje beschreven hoe het UWV in elkaar zit,
maar toch blijft het nog erg onduidelijk hoe het er nu echt in z’n werking
gaat. Ik hoop dat jij me kan uitleggen hoe het UWV werkt.
quote:
msnquote:Op vrijdag 3 december 2004 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die vakantieJullie praten allemaal zo langs elkaar heen
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Metroid Prime Gijs? Ben je al ver en geniet je een beetje? Vertel eens iets zonder teveel te plunken a.u.b.![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:29 schreef Chocobo het volgende:
Gijs het is fantastisch. Sfeer, muziek setting... het voelt gewoon goed aan. Thor belt me elke dag om ervaringen uit te wisselen en gilmomenten.
Uiteraard blijft de gameplay ongeveer hetzelfde als deel met opmerkbare graphics verbetering en wat gameplay / special moves twists aanpassingen.
Het geniale in dit spel is het verschil tussen de light en dark world die elk level/wereld heeft. Gecombineerd met het echt beste leveldesign die ik ooit in een spel gespeeld heb werkt dit echt fantastisch. Gameplay werkt belonend en je hebt echt het gevoel dat je wat presteert.
Als je een geheim of powerup vind merk je dat echt in gameplay. Je groeit in het spel. Tevens is het verhaal echt geniaal. Je leert naarmate je scanned. Blauwe objecten kan je scannen voor het verhaal en rode objecten moet je scannen voor het activeren van liften en dergelijke. Groene objecten kan je scannen voor heeeele coole achtergrond info van de flora en fauna in het spel.
Door strakke cutscenes heb je echt het gevoel dat je in het verhaal zit en je staat erachter.... het heerst Gijs... koop hem blind !!
Eindbazen bv![]()
duren lang en zijn pittig maar zeker niet onmogelijk. Vaak doe ik er 3 a 4 keer over het geheim te ontdekken.....
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat enthousiasmeWaarom ben jij ooit bij Fok!Games gestopt?
Ik ga hem met kerst gamen Gijs, absoluut!![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:36 schreef Chocobo het volgende:
Gestopt.... ja dat komt omdat ik naast mijn normale game-bezigheid veel met Daan uiteraard bezig ben en helemaal nu met mijn nieuwe hyptoheek en verkoop van mijn huis. Fotograaf is van de week geweest, moet kopien van allerlei zaken hebben etc etc. Alles bijna rond en nu concentreren op de verkoop van mijn eigen huis.
Kan niet nieuws gaan posten op games.fok.nl en games uitspelen om daar reviews over te schrijven... haal dat gewoon niet !
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik weet dat allemaal Gijs. En het is zeker begrijpelijk!Ik vind het gewoon nog steeds jammer. Heb respect hoe je je enthousiasme over een game kan verwoorden!
Zo jammerquote:Op vrijdag 3 december 2004 12:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gestopt.... ja dat komt omdat ik naast mijn normale game-bezigheid veel met Daan uiteraard bezig ben en helemaal nu met mijn nieuwe hyptoheek en verkoop van mijn huis. Fotograaf is van de week geweest, moet kopien van allerlei zaken hebben etc etc. Alles bijna rond en nu concentreren op de verkoop van mijn eigen huis.
Kan niet nieuws gaan posten op games.fok.nl en games uitspelen om daar reviews over te schrijven... haal dat gewoon niet !
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo jammerMaar geheel terecht Gijs!
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:45 schreef Chocobo het volgende:
Als ik die huiszaken niet had was ik nog wel vrijwillig werkzaam denk ik,...Misschien als ik verhuisd ben over een paar maanden (want dat komt ook nog
) dat ik weer wat kan doen
als ze me nog nodig hebben of willen dan
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:28 schreef Strolie75 het volgende:
Godverdegodverdegodverdomme! Weer zeik met mijn onkostenvergoeding! Heeft zo’n piepo bij P&O support een nieuwe berekening op het bedrag losgelaten en boort me daarmee 9000 euro door mijn neus.
Hier ga ik dus niet mee akkoord, die berekening van hem klopt niet, en zelfs als hij wel zou kloppen is er door een hoge piet getekend voor een bepaald nettobedrag! En als dat bedrag achteraf niet blijkt te kloppen is dat niet mijn probleem. Ik heb onder die voorwaarden de overstap naar Amsterdam gemaakt. Punt.
Het is ook altijd wat in die baggertoko hier!![]()
![]()
*zwaar pissed is*
Iemand als jij kunnen we altijd wel gebruikenquote:Op vrijdag 3 december 2004 12:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als ik die huiszaken niet had was ik nog wel vrijwillig werkzaam denk ik,...Misschien als ik verhuisd ben over een paar maanden (want dat komt ook nog
) dat ik weer wat kan doen
als ze me nog nodig hebben of willen dan
Ik weet nooit zo goed wat ik ermee aanmoet... Een *gunt* is het makkelijkst, maar die wilde je nietquote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Iemand als jij kunnen we altijd wel gebruiken
Weet je al wanneer je gaat verhuizen? En blijf je eigenlijk in L'dam?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:49 schreef Chocobo het volgende:
Ik lees het net gijs,... Damn
Maar heb je die afspraak zwart op wit ?
quote:
Het klinkt een beetje als een flinke naaistreek, of een grote miscommunicatie. Either way sucked het voor jouquote:Op vrijdag 3 december 2004 13:00 schreef Strolie75 het volgende:
Wat ook zo klote is dat ik al twee keer geld uitgekeerd heb gekregen, steeds met “voorschot” als kenmerk. Na twee maanden niks te hebben ontvangen ga ik eens navragen en krijg ik bovenstand verhaal te horen. Niet dat ze uit zichzelf met een toelichting komen, gewoon helemaal niks!
Voor kerst wil ik het ontbrekende geld, en anders ga ik eens gebruik maken van mijn rechtsbijstandverzekering en blijft deze jongen ziek thuis tot het opgelost is.![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het klinkt een beetje als een flinke naaistreek, of een grote miscommunicatie. Either way sucked het voor jou
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft ie een gratis SMS bundel ofzo
[..]![]()
Ik ken het probleem maar al te goed. Ik heb nog steeds 60 uur loon van de Mac te goed, daar ben ik nu al dik 2 maanden mee bezig, en elke keer "moeten ze het er nog over hebben".quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dit is weer een voorbeeld hoe hier langs mekaar heen wordt gewerkt, niet wordt gecommuniceerd en het schijt hebben aan het eigen personeel.
Ik was van plan morgen voor een bank te gaan kijken, maar daar wachten we maar even mee.![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:16 schreef Nadientje het volgende:
geloof me heb er wel 20 gehad ofzo gister![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ken het probleem maar al te goed. Ik heb nog steeds 60 uur loon van de Mac te goed, daar ben ik nu al dik 2 maanden mee bezig, en elke keer "moeten ze het er nog over hebben".
Nu had ik voor december 2 weekenden vrij gevraagd, komen ze met de mededeling dat ik geen vrije uren meer heb. Dat komt omdat ze die toen uitbetaald hebben omdat ze me niet inroosterden, terwijl ik fulltime beschikbaar wasGek he, dat ik dan geen uren meer heb.
Voor komende weekend ben ik dan weer niet ingeroosterd terwijl ik wel beschikbaar ben![]()
En elke keer zegt de restaurant manager dat ie zal bellen, maar ik hoor niets. Als ik dan bel neemt er niemand op![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:16 schreef Nadientje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ken het probleem maar al te goed. Ik heb nog steeds 60 uur loon van de Mac te goed, daar ben ik nu al dik 2 maanden mee bezig, en elke keer "moeten ze het er nog over hebben".
Ik maar éénquote:Op vrijdag 3 december 2004 13:16 schreef Nadientje het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze ookquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:36 schreef Strolie75 het volgende:
Op GOT had iemand het over die dual processor. Ik ga gewoon voor de "normale" G4. Heeft het eigenlijk nu om voor DTP-toepassingen een videokaart met meer geheugen te nemen? Volgens mij is een uitbreiding van het intern geheugen nuttiger.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:30 schreef Nadientje het volgende:
HAHAHAHA jullie lekker maar 1 en ik lekker 20
Scannen, uploaden, posten.quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:31 schreef chibibo het volgende:
Gijs, ik heb misschien nog wel een G4 voor je liggen. Moet het per se een laptop zijn? Het is namelijk een desktop. Maar het is wel een dual processor.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:31 schreef Strolie75 het volgende:
En een ‘gunt’ kan ik nu ECHT niet waarderen.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:43 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik weet serieus niet eens meer wat ik ge-smst heb
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:43 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik weet serieus niet eens meer wat ik ge-smst heb
[..]![]()
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:23 schreef Bastard het volgende:
Kheb gisteren de boel op stelten gezet hier, voel me weer lekker
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:27 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ik moet nog maar 7 dagen voor ik weekdn hebbedankt he
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
DOE ER DAN WAT AAN!!!!!!!!!!!!!!!!
Pak. Een. Biertje.quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
DOE ER DAN WAT AAN!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
idd ga of zuipen of stel je niet zo aan
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 15:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gijs.... het enige wat je post is
[blablabla]
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:38 schreef ChOas het volgende:
[..]
Intern geheugen is altijd belangrijk, ja, maar Quartz (de rendering engine van OS X) doet veel via je videokaart, dus daar wat extra geheugen kan ook geen kwaad
En tuurlijk heb ik tijd!... oud, of nieuwjaar ?
quote:
quote:
zoo frustrerend lijkt me datquote:Op vrijdag 3 december 2004 15:56 schreef Bastard het volgende:
O o o wat heb ik het gehad.. 2 uur aan de lijn met een klant.. die de ballen verstand heeft van windows.
"Start windowsverkenner"
'Wat is dat'
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:07 schreef Strolie75 het volgende:
En voor 4,99 A Christmas Carrol gehaald, met die Star Trek gast.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:32 schreef chibibo het volgende:
Oh, Gina, nog bedankt voor het shirt en de leuke foto.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:32 schreef chibibo het volgende:
Oh, Gina, nog bedankt voor het shirt en de leuke foto.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:02 schreef GinaG het volgende:
[..]
Krijg ik nu een foto van jou in het shirt![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:04 schreef ChOas het volgende:
[..]
Mag ik een foto van jou, zonder shirt ?
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:10 schreef Bastard het volgende:
Was dat nou Tessje die ik laatst aanduidde Chaos?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:18 schreef Strolie75 het volgende:
http://193.151.73.87/games/lemmings/index.html
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 15:28 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Maar gijs serieus, bekijk het van de positieve kant
nog steeds nuchter![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:18 schreef Strolie75 het volgende:
http://193.151.73.87/games/lemmings/index.html
Jaja alles is goed hierquote:
quote:Geachte klant,
Bij deze willen we u op de hoogte stellen van het feit dat het
maandbedrag van uw Demon DSL Express 1024/512 abonnement binnenkort
wordt verlaagd van 39 naar 29 euro inclusief BTW per maand
De teller staat al op 3 miljoen in de JPNquote:Op vrijdag 3 december 2004 19:54 schreef Chocobo het volgende:
Strol, Noot,... check deze movies![]()
![]()
.... Geniaaal.... battlemuziek van DQVIII is heel lekker en het gamen ziet er zo cool uit. Je moet ze streamen van Gamespot, maar check
* Gameplay Footage 12 (Geniaal gevecht met zoooveel humor)
* Gameplay Footage 9 (idem maar dan in een bar en het is een cutscene)
Gamespot movies
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Groot he![]()
Waar zit je nu trouwens? En waarom ben je niet op MSN dan? En ik ben er vandoor, huisfeest begint
dit lees je vast niet. Maar ik kom niet... te druk op mn werk (eigenlijk te weinig mensen) en morgen weer vroeg op...quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Groot he![]()
Waar zit je nu trouwens? En waarom ben je niet op MSN dan? En ik ben er vandoor, huisfeest begint
quote:
Closing Comments
Knights of the Old Republic II may look and feel like the original, but considering the first is among the best RPGs of all time, that's not such a bad thing at all. Obisidan has delivered with an interesting story, great dialogue, and strong morality system. There are aspects of KOTOR II that are stronger than the first and one or two things that are perhaps a little weaker, but overall The Sith Lords is one of the best RPGs on Xbox. Though it seems more rewarding to be Dark Side (who could resist using Force Crush to destroy their victims?), playing Light Side offers a different experience and can be just as satisfying. Star Wars games are plentiful, but none come close to the KOTOR series in feeling like the good ol' Star Wars universe, even if it all takes place 4000 years before the movies. KOTOR II is the perfect holiday treat and shouldn't be missed.
8.5 Presentation
The load times are pretty frequent and pretty long, but no other franchise does Star Wars as well as KOTOR.
8.5 Graphics
The Force powers look prettier and the snow areas are quite nice, but it's essentially last year's game. The framerate issues don't hurt the turn-based gameplay, but they do hurt the eyes.
9.5 Sound
An hour of original music is mixed in with some pieces from the first KOTOR to create one of the best Star Wars scores to date. Most of the voice acting is top-notch.
9.5 Gameplay
The combat engine remains brilliant and the morality choices are everywhere. Good story, smart dialogue options, and better interactions with NPCs make for an improvement over the original.
10.0 Lasting Appeal
It's 40 hours long and you get different results being Light or Dark, male or female. Plenty of replay value and lots of incentive to go through a second time just to see what you might have missed.
OVERALL: 9.3
(out of 10 / not an average)
http://xbox.ign.com/articles/569/569096p4.html
quote:
PoP2
Prince of Persia 2 is a good game in spite of the fact that the developer tried to ruin it. It's like they did their best to burn the entire thing to the ground, but enough of the foundation remains that it's still recognizable. What that means is that the fundamentals of the first game are so good they can withstand being covered in layers of disgusting music, hack writing and monotonous combat.
The clever, quick witted prince with the heart of gold has been removed. In his place is a cookie cutter brooding tough guy with zero personality and a handful of poorly written and often repeated one liners. I remember the comic book industry went through a similar phase in the early nineties. The success of books like Spawn lead publishers to believe that kids wanted dark anti-heroes. This lead to the creation of some of the worst comic book characters in the history of the world. Not only that but existing characters where retooled to be darker and more mysterious. For God's sake they gave Super Man a black suit and I think for a few years Captain America's shield drank human blood. Darker isn't always better, especially when you've already got a character that people love.
The Prince isn't the only character who will ceaselessly bombard you with shitty dialogue. No, you can expect the same treatment from just about every poorly conceived enemy you encounter. The "Balde Dancers" apparently quit their jobs as phone sex operators but can't quite give up the lingo. They'll comment on how they "like you in this position" or how much "pleasure there is in pain". I've actually had to mute my television during some battles just to keep from throwing my chair through it. The best line is probably from the Time Bitch who appears in today's comic strip. During her fights she says "I grow tired of this!" I actually responded out loud to her on multiple occasions, "Yeah, me too lady!"
I guess people complained about the combat in the first game not being deep enough. They even said the final boss was too easy. These people didn't understand the game. Your enemy in the first game was the environment. You were battling against puzzles not monsters. The actual combat was there as a breather to give you a rest between puzzles. The final boss wasn't even the vizier it was navigating the last level without your sword. The level was the boss, not the guy at the end. So now they've beefed up the combat and they make you fight all the time. So they listened to the people who didn't like their game and totally fucked those of us who loved it. Thanks Ubi, you know a lot of people really hate all the sneaking around in Splinter Cell. Why don't you give Sam a dual Uzis and a rocket launcher?
The game is still a good platformer despite Ubi's best efforts to destroy it. It's just sad to see a game that had so much potential ruined like this. My only hope is that since the series deals with time lines we haven't seen the end of the Prince from Sands of Time. I'm not finished with Warrior Within yet but I'm praying that as the story implies he'll die at the end.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:54 schreef Chocobo het volgende:
Strol, Noot,... check deze movies![]()
![]()
.... Geniaaal.... battlemuziek van DQVIII is heel lekker en het gamen ziet er zo cool uit. Je moet ze streamen van Gamespot, maar check
* Gameplay Footage 12 (Geniaal gevecht met zoooveel humor)
* Gameplay Footage 9 (idem maar dan in een bar en het is een cutscene)
Gamespot movies
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 december 2004 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
Star Wars Knights of the Old Republic II: The Sith Lords
Bow down before your new RPG master
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 11:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik kijk geen filmpjes van DQ meer....dat maakt het wachten nog ondraagelijker.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 11:23 schreef Chocobo het volgende:
heel misschien als Prince in de salesbak ligt maar ik denk niet dat ik hem koop
quote:Op zaterdag 4 december 2004 11:23 schreef Chocobo het volgende:
Gijs check alleen movie 12 nouDie humor,.. totaal geen spoilers
quote:Op zaterdag 4 december 2004 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gaat me niet om de spoilers, meer om het wachten!
Filmpje 12 is
En ik wil Pirates ook gamen verdorrie.![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:20 schreef Magneet het volgende:
net gewoon weer 5 dvd's gekocht4 van 2,99 bij de blokker : Needfull things & The night flyer van Stephen king, the final countdown, Tunnel, en dan ook nog Kill Bill 2 maar die was wat duurder
quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:52 schreef Chocobo het volgende:
Ik ga zo Spiderman 2 en Harry Potter 3 halen
quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ga zo Spiderman 2 en Harry Potter 3 halen
Ga eens wegquote:Op zaterdag 4 december 2004 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:Gijsjes
Af en toe krijg ik echt walgneigingen van FOK!Tis dat jullie er zijn, en dat ik reviewen leuk vind
Helaas weet ik af en toe waar je het over hebtquote:Op zaterdag 4 december 2004 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:Gijsjes
Af en toe krijg ik echt walgneigingen van FOK!Tis dat jullie er zijn, en dat ik reviewen leuk vind
Pjeeeeeeequote:
*in gedachte zachtjes je rug masseert*quote:Op zaterdag 4 december 2004 16:36 schreef GinaG het volgende:
[..]
Helaas weet ik af en toe waar je het over hebt![]()
![]()
Wat is er dan? In POL of NWS beland?quote:Op zaterdag 4 december 2004 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:Gijsjes
Ik vermoed GAM.quote:Op zaterdag 4 december 2004 16:56 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is er dan? In POL of NWS beland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |