quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Het probleem van Hirsi Ali is niet zozeer dat ze iets levert dat zij "kritiek" noemt, maar meer dat zij niet meer serieus te nemen is vanwege haar dagelijks terugkerende oorlog tegen de islam.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:28 schreef SCH het volgende:
Het gaat om twee gezinnen trouwens, het sop is de kool weer niet waard.
quote:
Kritiek op Hirsi Ali zwelt aan
Van onze politieke redactie
Kamerlid Ayaan Hirsi Ali moet zo snel mogelijk weer aan de slag op het Binnenhof. Dat vinden collega's van de liberale politica.
In haar eerste kranteninterview sinds de moord op Theo van Gogh toonde het VVD-Kamerlid zich strijdlustig. Ze zei: "Ik kan naar de Kamer, als ik wil." Maar ze kiest ervoor een nieuwe film te maken en een boek te schrijven. Diverse Kamerleden keuren dat af.
Haar VVD-fractiegenoot Gert Jan Oplaat vindt het wenselijk dat Hirsi Ali terugkeert om haar werk als Kamerlid weer op te pakken, omdat zij daarvoor immers is gekozen. Ook CDA-Kamerlid Rendert Algra is het niet eens met haar afwezigheid. "Het is goed te horen dat ze vol energie is en een nieuwe film maakt. Maar ze is ook volksvertegenwoordiger." Als je fysiek in staat bent te werken, moet je gewoon weer aan de slag, vindt Algra.
quote:
Hirsi Ali zondag bij Moslimomroep
Gepubliceerd op vrijdag 03 december 2004
DEN HAAG (ANP) - Het ondergedoken Tweede-Kamerlid Hirsi Ali (VVD) is zondag te zien in een programma van de Nederlandse Moslimomroep (NMO). In het programma Meeting Point gaat zij in debat met een jongerenpanel, aldus vrijdag een VVD-woordvoerster.
Het betreft overigens een opname die dateert van voor de moord op cineast Theo van Gogh. Na de moord is Hirsi Ali niet meer in het openbaar te zien geweest.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 15:08 schreef schatje het volgende:
Mee eens. Het moet niet ten koste gaan van haar werk als volksvertegenwoordiger. Het is het één of het ander. Of ze moet het maken van films en het schrijven van boeken in haar vrije tijd doen.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Het probleem van Hirsi Ali is niet zozeer dat ze iets levert dat zij "kritiek" noemt, maar meer dat zij niet meer serieus te nemen is vanwege haar dagelijks terugkerende oorlog tegen de islam. Ik beticht haar ervan dit te doen uit zelfverrijkings-overwegingen. Niemand anders zou nl. in tijden van verdriet nog "ff een boek en film" maken. Het valt me trouwens ook op dat het haar niet deert dat ze dat smeergeld dat ze verdient wel over de ruggen is van respectabele Moslims
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:33 schreef NewOrder het volgende:
Het is nl. zeer onwaarschijnlijk dat Submission 2 zal worden uitgezonden, althans niet in de nabije toekomst.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:40 schreef scanman01 het volgende:
Jij hebt ook wel verstand van hoe het werkt in Hilversum geloof ik. Reken erop dat de omroepen staan te dringen om Sub2 uit te zenden. Dat levert ze gegarandeerd zeer veel kijkers op (iedereen wil zien waar de 'heisa' om te doen was) en dat is toch echt waar het om gaat daar!
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:21 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Dus nu gaat het ineens om de kijkcijfers en is de boodschap van de film van ondergeschikt belang. Welke omroep zal zich hiervoor lenen?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:25 schreef scanman01 het volgende:
Welke niet... Ik weet zeker dat ze erg hun best zullen doen om de rechten te krijgen. En ja, natuurlijk is inhoud ondergeschikt aan kijkcijfers. Dat hoef ik je toch niet meer te vertellen?
Ik denk dat het wel mee zal vallen. De belangstelling voor dit soort films is niet zo groot. Submission 1 is ook maar door weinig mensen gezien, ondanks de heisa vooraf. Het is ook te intellectueel en abstract voor een groot publiek.quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Welke niet... Ik weet zeker dat ze erg hun best zullen doen om de rechten te krijgen. En ja, natuurlijk is inhoud ondergeschikt aan kijkcijfers. Dat hoef ik je toch niet meer te vertellen?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel mee zal vallen. De belangstelling voor dit soort films is niet zo groot. Submission 1 is ook maar door weinig mensen gezien, ondanks de heisa vooraf. Het is ook te intellectueel en abstract voor een groot publiek.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die heisa vooraf heb ik dan niet echt meegekregen. Ik kan je wel verzekeren dat er op dit moment geen mens meer te vinden is die niet weet wat Submission is.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:22 schreef SCH het volgende:
Nou, dan overschat de je gemiddelde Nederlander enorm. Ik denk dat maar weinig mensen je echt iets steekhoudends over de film kunnen vertellen.
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 23:19 schreef schatje het volgende:
Het was niet Hirsi Ali die 'de groeten' zei in dat 'Blijf van mijn Lijf' huis.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die heisa vooraf heb ik dan niet echt meegekregen. Ik kan je wel verzekeren dat er op dit moment geen mens meer te vinden is die niet weet wat Submission is.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 23:19 schreef schatje het volgende:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:31 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ze veel voorkeuze stemmen heeft gehad. En zo niet, dan is het de vvd-leiding die haar aan de zetel heeft geholpen door haar zo hoog op de lijst te zetten, niet de stemmer. En zo zal dat de volgende verkiezingen ook gaan. Zet de vvd haar bv op 5 dan komt ze ook zonder 1 enkele voorkeuzestem wel in de kamer.
Nee, ze voelde die vrouwen inderdaad precies aan en deed helemaal niet uit de hoogtequote:Op vrijdag 3 december 2004 23:19 schreef schatje het volgende:
Precies, dom wicht dat werd mishandeld door haar man - eigen schuld natuurlijkquote:Op vrijdag 3 december 2004 23:58 schreef milagro het volgende:
Dom wicht was het gewoon, dus dan idd dikke doei voor d'r
quote:Op zaterdag 4 december 2004 00:47 schreef SCH het volgende:
Precies, dom wicht dat werd mishandeld door haar man - eigen schuld natuurlijkWant HA heeft natuurlijk altijd gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |