quote:Op donderdag 2 december 2004 09:34 schreef Mute_Me het volgende:
ga je twister spelen.. zit je zometeen met je neus bij je vriends aars ofzo..![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:18 schreef Liquid_Cula het volgende:
Koop van die dobbelstenen met op de ene. Nipple, Hand, Lips, Ear, Neck, etc, etc. (op 1 plek zelfs een vraagteken, oeeehh)
En op de andere staat Lick, massage, kiss, touch, tickle
blabla
hf
best leuk
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:47 schreef Enyalius het volgende:
speel een potje tekken op de PS2 met de force feedback aan in 2 player mode. jij slaat je vriendin verrot in het spel terwijl zij van de vibrerende controller geniet. geweldig toch
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:47 schreef Enyalius het volgende:
speel een potje tekken op de PS2 met de force feedback aan in 2 player mode. jij slaat je vriendin verrot in het spel terwijl zij van de vibrerende controller geniet. geweldig toch
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:05 schreef Darkster het volgende:
[..]
Ik heb altijd al willen weten wat de sexuele fantasie van een computernerd zou zijn ....
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:53 schreef MikeyMan het volgende:
Mjah, hoeft van mij dus niet... Als ik iets erotisch wil doen, doe ik het wel met mijn vriendin...
quote:
Niet alleen op het werk...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:10 schreef Beach het volgende:
Met je vrienden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOem me een sick fuck, maar het was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik 'vrienden' las
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |