quote:Op vrijdag 3 december 2004 22:25 schreef Wup het volgende:
[..]
meen je dat nou?
de definitie van afbekken is wel heel snel bijgesteld dan...dat kon mevrouw Evenhuis toch heel wat beter:(
quote:Op vrijdag 3 december 2004 23:29 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ja maar ze leert snel
ik heb laatst een aflv gezien met mevr evenhuis toen ze nog bij de politie werkte en wat had ze toen een kort haar echt geweldig!
quote:Op vrijdag 3 december 2004 23:29 schreef haagse_elfje het volgende:
ik heb laatst een aflv gezien met mevr evenhuis toen ze nog bij de politie werkte en wat had ze toen een kort haar echt geweldig!
quote:Op vrijdag 3 december 2004 23:38 schreef MirSus het volgende:
Ja ik vond het toen absoluut veel sterker
Ik vind het nog altijd jammer dat ik al die uitzendingen niet meer op band heb
Toen was er ook nog eens meer humor.
Veel haat en nijd etc.![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 23:40 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik heb er een paar gekregen, het is echt cool als ze dan met paul heeft, dan is die chick kate heette ze geloof ik verliefd op haar. Toen was ze echt zo tof, ik mis die tijd toen een serie nog diepgang had...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 23:40 schreef haagse_elfje het volgende:
ik heb er een paar gekregen, het is echt cool als ze dan met paul heeft, dan is die chick kate heette ze geloof ik verliefd op haar. Toen was ze echt zo tof, ik mis die tijd toen een serie nog diepgang had...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 23:52 schreef MirSus het volgende:
Ja precies die kate
Dat van Louise kan ik me nou weer niet herinneren maar dat geloof ik graag.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 23:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Het aan flarden bombarderen van Louise's gezicht was voor Vic Kever de trigger om plastisch chirurg te worden en de Ed Couwenberg Kliniek op te zetten. Vic Kever kende Louise nog van school en hij lapte haar op formidabele wijze op.
Bovendien had Vic na de dood van Ed en de scheiding van Merel die hij illegaal opereerde genoeg van de neurochirurgie.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 23:58 schreef MirSus het volgende:
aha
Geen idee meer maar dat laatste komt idd weer boven.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 23:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Het aan flarden bombarderen van Louise's gezicht was voor Vic Kever de trigger om plastisch chirurg te worden en de Ed Couwenberg Kliniek op te zetten. Vic Kever kende Louise nog van school en hij lapte haar op formidabele wijze op.
Bovendien had Vic na de dood van Ed en de scheiding van Merel die hij illegaal opereerde genoeg van de neurochirurgie.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 00:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Toen begon ik met het dagelijks openemen van ONM. Jawel. Dat doe ik dus al vijfeneenhalf jaar.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 00:02 schreef haagse_elfje het volgende:
I know I know toen hij merel opereerde speelde gina er ook in mee....
"zucht"
quote:Op zaterdag 4 december 2004 00:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En Lotus. En .... Nikkie Plessen die de rol van Marieke de Jong speelde.
quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 00:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
113 aaneengesloten. Hadden er eigenlijk 123 moeten zijn. Ik ben zo stom geweest om meer dan driekwart van 1999-2000 op long play op te nemen. Standard play doe ik vanaf het moment dat Serge "niets meer rook". Geeft een betere kwaliteit.
Ik heb ook nog een paar tapes met verdwaalde afleveringen uit eerdere seizoenen, bijvoorbeeld met een 13-jarige Nikkie, die er toen helemaal niet uitzag. Op die tape krijgt Joyce een mokerslag op haar kop, door Martin Hagen.
En ik heb nog een tape met een paar afleveringen met Casper van Bohemen, die Rutger Helligers speelde. Hij frommelde toen met Aafke. Ed zag 't en ging voor een tijdje naar Viëtnam.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 00:10 schreef Iwan1976 het volgende:
Speciaal voor WIV: Lizzy & Lotus
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 december 2004 00:04 schreef MirSus het volgende:
Jemig, het W_I_V ONM archief
Deed ik ook wel alleen ik krijg het niet voor elkaar om de banden heel te houden of te bewaren
quote:Op zaterdag 4 december 2004 00:11 schreef haagse_elfje het volgende:
aaahhh wat lief....behalve lotus dan he...![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2004 00:12 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Lotus staat gelukkig bijna onherkenbaar op de achtergrond... anders had ik hem niet geplaatst natuurlijk.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |