nu niet overdrijven hequote:Op donderdag 2 december 2004 01:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Absoluut, hoe harder hoe beter
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 01:24 schreef Dirkh het volgende:
Ik verbaas me over de inhoud van jouw post. Ik kreeg namelijk net te horen dat ik mijn bek moest houden. Dus ga niet over beledigingen beginnen. Of je moet zo gevoelig zijn.
En je had het nog over randmongolen. Ook zo'n lekkere benaming voor mensen.
quote:
Zoals ik net al zei, zijn 99% van de posts die ik zie van betreffende persoon, niets meer en niets minder dan postopkrik reacties. Flinke vent, die mij kan overtuigen dat dat niet zo is.
quote:
* PrintScreen spreekt de waarheid en niets dan de waarheidquote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 01:08 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dat is waar, van de laatste 4 mods die zijn aangesteld komen er 3 uit een bepaalde reeks, en ik heb daar een groepje voor nodig om mij daar op te wijzen. Ik ben namelijk zelf heel stom, en ga niet in de post-historie van users kijken waarvan ik de nickname nog nooit heb gehoord als ze mod worden.
Dan zet ik er ook echt niet zelf mijn vraagtekens bij als die allemaal dezelfde oorsprong hebben
quote:
Blijkbaar, ik denk dat iedereen dat in zekere mate wel heeft, niet dat proberen in te halen, maar over mensen die zonder ook maar een enkele post met toegevoegde waarde gewoon een top 500 binnendringen, het gevoel hebben dat ze er niet thuis horen.
quote:Op donderdag 2 december 2004 01:30 schreef killswitch het volgende:
[..]
iedereen heeft het over nuttige posts en dan kom jij met dit aanzetten![]()
niet geheel onverwacht btw![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 01:29 schreef petre86 het volgende:
[..]
waarom post je uberhaupt op het forum moet je je dan afvragen...
quote:Op donderdag 2 december 2004 01:29 schreef ImamDP het volgende:
[..]
Hij snapt wel waar ik naartoe wil, hij is toch intelligent?
quote:Op donderdag 2 december 2004 01:30 schreef Dagonet het volgende:
ga je liever druk maken om de dingen die niet kunnen zoals userbashtopics.
quote:Op donderdag 2 december 2004 01:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik pas me aan aan jouw manier van posten
[..]
Als het je zo irriteert waarom vraag je dan geen ban voor hem aan? Wijs mij eens aan waar staat dat postopkrikken niet mag? Policy weet je wel te vinden denk ik?
Hoeveel posts zie je nou daadwerkelijk van stuart? Als hij met Printscreen een spel aan het spelen is in TTK zit je zo op honderd posts per dag, maar het is wél ontopic en ze amuseren zich er wel mee, ga je liever druk maken om de dingen die niet kunnen zoals userbashtopics.
quote:Op donderdag 2 december 2004 01:33 schreef Tessje het volgende:
[..]
Natuurlijk is Dago intelligent..
Maar ik vraag me af of jouw intelligentie wel helemaal overeenkomt met het aantal chromosomen
quote:Op donderdag 2 december 2004 01:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* D.Rose spreekt de waarheid en niets dan de waarheid![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 01:32 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Verassend antwoord zeg, geef eens gewoon antwoord, waarom gaan jullie niet in een of andere chatroom zitten, dat praat toch veel makkelijker dan telkens posts plaatsen? Ik ben serieus benieuwd. Willen jullie graag dat anderen ook kunnen zien wat jullie tegen elkaar zeggen?
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 01:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sinds wanneer mogen die niet meer, en waarom heeft niemand me dat verteld?
quote:Op donderdag 2 december 2004 01:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
we zitten in ONZ hoor, de waarheid is hier niet echt van toepassing
quote:Op donderdag 2 december 2004 01:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Ach ja, dat stuart gedoe houd ik mij buiten
quote:Op donderdag 2 december 2004 01:32 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Verassend antwoord zeg, geef eens gewoon antwoord, waarom gaan jullie niet in een of andere chatroom zitten, dat praat toch veel makkelijker dan telkens posts plaatsen? Ik ben serieus benieuwd. Willen jullie graag dat anderen ook kunnen zien wat jullie tegen elkaar zeggen?
quote:Op donderdag 2 december 2004 01:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Sinds jij een sticky had dat het gelijkwaardig moest zijn en dat men daarom emmy met rust moest laten
mijn tekst is weer rood, Breuls heeft nog genoeg te doen, als ie morgen wakker wordt natuurlijkquote:Op donderdag 2 december 2004 01:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
we zitten in ONZ hoor, de waarheid is hier niet echt van toepassing
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 01:36 schreef petre86 het volgende:
wij blijven netjes in 1 topic.. als jij niet wilt SC-en.. dan klik je hem toch niet aan??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |