Mag ik zo beleefd zijn om te vragen waar je die poster hebt gekocht?quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik heb wel de geel/rood getekende voor 15 euro op normaal formaat.. waarom moest dat 50 pond kosten dan?? Lijst eromheen of zo?
Uiteraard.. postersale.nl. Ik zie de betreffende poster er alleen niet meer tussen staan.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:11 schreef biggetje het volgende:
[..]
Mag ik zo beleefd zijn om te vragen waar je die poster hebt gekocht?![]()
Nee, niets geen lijst. Gewoon de poster. De man in de winkel zei dat het import was en dat hij er moeilijk aan kon komen. Vandaar de hoge prijs.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb wel de geel/rood getekende voor 15 euro op normaal formaat.. waarom moest dat 50 pond kosten dan?? Lijst eromheen of zo?
quote:Geachte heer/mevrouw,
De filmposter van Walk The Line zat in een bijbestelling van ons voorraad magazijn.
De filmposter van Walk The Line is echter niet meer leverbaar. We hebben nog geprobeerd deze
te bestellen bij een andere importeur alleen dat is niet gelukt. Excuses hiervoor.
Welke wilt u hiervoor in de plaats ontvangen?
Mvg,
www.postersale.nl
Zonde, zonde, maar toch bedankt voor de moeite!quote:Op maandag 10 juli 2006 17:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De poster is echt schaars.. ik had er nog eentje besteld, maar dat wordt lastig! Vreemd..
[..]
Graag gedaan en succes met de site van Longmen misschien..quote:Op maandag 10 juli 2006 18:44 schreef biggetje het volgende:
[..]
Zonde, zonde, maar toch bedankt voor de moeite!
Ik heb nu ook de tweede dvd bekeken, maar het zijn allemaal stukken uit de film zelf of mensen die vol lof spreken over Johnny en June. Het is heel jammer dat ze bijv. de reslatie van hen bespreken terwijl er dan beelden/foto's van Reese Witherspoon en Joaquin Phoenix langskomen en niet beelden/foto's van de ècht Johnny en Junequote:Op donderdag 29 juni 2006 21:56 schreef Isabeau het volgende:
Het zijn twee dvd's met o.a. heel erg veel deleted scenes en de trailer. Maar ook allemaal optredens (?) van Johnny Cash, maar die heb ik nog niet gekeken.
Die poster bedoelde ik inderdaad!quote:Op maandag 10 juli 2006 19:31 schreef Longmen het volgende:
Probeer deze winkel eens dan, of bedoel je deze poster niet??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |