quote:Op zondag 28 mei 2006 00:46 schreef MeneerTim het volgende:
De film is heel romantisch. Zelfs als Cash dronken en onder invloed van drugs is (welke drug neemt hij eigenlijk? XTC bestond toen nog niet toch?) vond ik de film romantisch.
Trouwens, die bosbrand die hij veroorzaakt met die tractor zit niet in de film toch?quote:While under the influence in 1965, Cash drove a tractor into a lake behind his Nashville house and accidentally started a forest fire. The government fined Cash $85,000.00 for this bizarre incident. In the same year, he was arrested in Texas with amphetamines in his guitar case. He gets off easy: a suspended jail sentence and a $1,000 fine.
Over the years, Cash had started to depend on prescription drugs, amphetamines and barbiturates for work and for play. For 1967, what started out as a lost weekend turned into a lost year. June Carter and the power of Christianity are the two main forces credited for stemming his drug abuse problem.
En wordt gered door Junequote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nee, hij verdrinkt wel bijna..
Moet je ff iets naar boven scrollen, daar staat hij onder "deze"quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Welke heb je, Longmen?
June!!!quote:
Mooi!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:58 schreef Longmen het volgende:
[..]
Moet je ff iets naar boven scrollen, daar staat hij onder "deze"![]()
Het zijn twee dvd's met o.a. heel erg veel deleted scenes en de trailer. Maar ook allemaal optredens (?) van Johnny Cash, maar die heb ik nog niet gekeken.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Longmen, kun je nog iets vertellen over de DVD, wat betreft extra's en dergelijke?
Ik heb wel de geel/rood getekende voor 15 euro op normaal formaat.. waarom moest dat 50 pond kosten dan?? Lijst eromheen of zo?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:36 schreef Sammy3000 het volgende:
Heb ook de poster van Joaquin en Reese in de steeg. Kwam 'm tegen in de Cinema Store in Londen. Wilde liever de geel/rood getekende, maar die was ₤ 50,-. En dat was een beetje teveel...
Ben echt heel erg blij met de poster!!!
Overigens hebben wij de Amerikaanse DVD en die is echt prachtig. Veel extra's en mooie ansichtkaarten met foto's uit de film.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |