Ik had het over mijn kindertjes waar ik vandaag het Sinterklaas gebeuren vandaag voor gedaan hebquote:Op woensdag 1 december 2004 17:37 schreef amaranta het volgende:
Neej da was echt zielig, toen ze in de klas kwamen en zagen dat er 'andere' schoenen waren,én dat alle schoenen verstopt waren, begonnen er een stel te huilen. Khad vantevoren al ingeschat wie dat zouden zijn.
Dacht dat Amaranta het niet snapte, maar ik ben gaar dus zal het zelf wel niet meer snappenquote:Op woensdag 1 december 2004 17:41 schreef Partygurl het volgende:
Ja snappen we ook wel
.... klap voor je kanus als je nu niet oppleurt!quote:Op woensdag 1 december 2004 17:16 schreef _DeBje_ het volgende:
Wat rijmt er allemaal op 'nerd'...
Bert rijmt op Nerdquote:Op woensdag 1 december 2004 17:36 schreef Inu het volgende:
Der kunnen maar 300 berichten in een topic en vanwaar de Ernie en Bert vergelijking?
Hier in EHV noemt iedereen Bert tóch ... Burt.quote:Op woensdag 1 december 2004 18:07 schreef amaranta het volgende:
Wel als je het fonetisch leest, en dat mag bij een sinterklaas gedicht.
DUS NERD BERT
en anders, nert, kurt
Daar maak je een punt.quote:Op woensdag 1 december 2004 18:12 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Hier in EHV noemt iedereen Bert tóch ... Burt.
beter dan GRANDMASTER B ofzo ....quote:Op woensdag 1 december 2004 18:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Daar maak je een punt.
Onze concierge die heet ook Bert.
EN nu doe ik Bert na die telefoon opneemt.
Saltoschool devuur(moffelt wat woorden weg) Bert. Neen, niet eens MET BERT, maar gewoon Bert. Alsof de school de vuurvlinderbert heet ofzo. EN dan die intonatie.
Ik ken ook iemand en die noemt zichzelf DE BERD. (Triest he)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |