Dus ze hebben deel 2 en 3 met nog meer bagger uitgebreid?quote:Op woensdag 1 december 2004 16:54 schreef Bastard het volgende:
http://whatisthematrix.warnerbros.com/
10 disc versie
35 uur extra
2 was misschien minder... maar 3 vond ik echt wel gillen hoorquote:Op woensdag 1 december 2004 16:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dus ze hebben deel 2 en 3 met nog meer bagger uitgebreid?
FUCKING HELLLLLLquote:Op woensdag 1 december 2004 16:54 schreef Bastard het volgende:
http://whatisthematrix.warnerbros.com/
10 disc versie
35 uur extra
Heeft hij ook een kattenbak?quote:Op woensdag 1 december 2004 17:06 schreef Nadientje het volgende:
onze kat heeft nu al 3 keer deze week gepist op een handdoek die in de badkamer ligt na het douchen
hahahahaha sta je daar met je blote voeten lekker op te soppenquote:Op woensdag 1 december 2004 17:06 schreef Nadientje het volgende:
onze kat heeft nu al 3 keer deze week gepist op een handdoek die in de badkamer ligt na het douchen
onzin mag je best komen als je maar bij de Gijsjes weg blijftquote:Op woensdag 1 december 2004 17:17 schreef Dos37 het volgende:
de titel klopt
ik ben dos37 en kom vaak in onzin maar bezoekt ook geregeld voetbal
ik snap er echt niks van, dat heeft hij nooit gedaan.. maar die handdoek vind hij natuurlijk lekker ruiken ofzo en dan pist hij eropquote:Op woensdag 1 december 2004 17:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heeft hij ook een kattenbak?
maffe katquote:Op woensdag 1 december 2004 17:20 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ik snap er echt niks van, dat heeft hij nooit gedaan.. maar die handdoek vind hij natuurlijk lekker ruiken ofzo en dan pist hij eropwant dat doet ie ook wel eens op een schoon dekbed
![]()
Is hij al gecastereerd?quote:Op woensdag 1 december 2004 17:20 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ik snap er echt niks van, dat heeft hij nooit gedaan.. maar die handdoek vind hij natuurlijk lekker ruiken ofzo en dan pist hij eropwant dat doet ie ook wel eens op een schoon dekbed
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |