+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Het FNV wil de werkgevers verplichten om allochtonen in dienst te nemen. Het kabinet moet daartoe een quotumregeling invoeren. De werkloosheid onder allochtonen was vorig jaar 14 prozent tegen 6 prozent onder autochtonen.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Ik denk dat de FNV hier weer de zoveelste fout maakt door voor allochtonen op te komen.
Je kunt sowieso bedrijven nergens toe verplichten.
Iedereen kan snappen dat als je je RAAR gedraagd je geen werk kan krijgen.
Geloof me, ik wil geen rascist zijn. Het feit dat het FNV onderscheid maakt tussen de allochtonen en de autochtonen zegt alweer wat ze zelf zijn. Overigens zijn vele kleurlingen (sorry dat ik het onderscheid maak) zelf wel heel erg bezig met wie ze zijn als niet-Nederlander.
Het is net als met het wel of niet afschaffen van artikel 1. Pim Fortuyn was hier een groot voorstander van (hij verliet er zelfs Leefbaar Nederland om). Je kunt het artikel over gelijkheid net zo goed afschaffen met name riching de allochtonen.
Idee er achter is dat je bedrijven niet moet dwingen. Dwang is een reactie die zich uiteindelijk tegen je zal keren. Mensen die uit zichzelf naar je toekomen zijn op den duur veel waardevollere marionetten. (Ik citeer uit de 48 Laws of Power van Robert Greene)
Het feit dat we d.m.v. (zachte ) dwang allochtonen op de arbeidsmarkt hebben MOETEN aannemen,
maakt onze maatschappij tot een machteloze sociale samenleving. Laat die bedrijven die dat willen allochtonen in dienst nemen en wie dat niet wil laat je met rust.