quote:Op woensdag 22 december 2004 09:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die is echt keihard,wat vind vriendin ervan ?
Ligt er aan wat voor relatie je hebt... als je van elkaar weet dat je het niet meent en het gewoon een geintje is moet het wel kunnen, maar het is idd ook niet iets wat ik gauw zou zeggen. Puur uit tactische overwegingenquote:Op woensdag 22 december 2004 09:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 december 2004 11:10 schreef iamredleader het volgende:
Yup, vrouwen moeten af en toe tegen een plaag-stootje kunnen. Gisteravond de verlovingsring opgehaald, we zaten aan tafel nog te praten over hoe mooi hij was, en ik zeg voor de grap:
Ik: schat, we kunnen nu elke keer als we uit eten gaan doen alsof ik je ten huwelijk vraag.
Zij: da's wel grappig, kijken of we gratis kunnen eten
Ik: *plaagmodus* nou, dan moeten we nog meer op dieet
Zij: ben ik te dik?
Ik: *voelt het al aankomen* natuurlijk niet lieverd, je bent prachtig, perfect gewoon!
Zij: oh.. zeker weten?
Ik: lieverd, daarom wil ik toch met je trouwen? Ik hou van je!
Zij: ook al ben ik te dik?
Ik: ????
Tsja, soms dan kun je het gewoon niet laten. Beetje plagen. Net zoals die grap dat je tieten groeien als je er wc papier tussen wrijft. Hoe werkt dat dan? Nou, net zoals met je billen, dikzak!
Kan er uiteraard wel om lachten. Stiekem vinden vrouwen dat prachtig.quote:Op woensdag 22 december 2004 09:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Om 7 uur opstaan om een stopcontact te verwisselen.quote:Op woensdag 22 december 2004 12:52 schreef Shagster het volgende:
Je moet ze ook af en toe de hoek in schoppen met je legerkistjes. Vinden ze ééénig.
"Had jij die stopcontacten nou al verwisseld?"
"Nope. Ben net wakker. We gingen pas om 2 uur slapen hè?"
"Ik was er ook om 7 uur uit."
"Jij moest werken."
"Jij moest de stopcontacten verwisselen."
"Ja?"
"Is dat geen werken dan?"
"Er.. Dat is.... klussen...?"
"Je hebt je eigenlijk dus gewoon verslapen voor je werk."
enz, enz, enz....
Mevrouw heeft een beetje last van d'r hormonen..
Precies....net zoals zieken niet in de buurt van het kind mag komen...waarom niet? dan wordt ze misschien ziek....laat dat kind maar wat weerstand opbouwen!quote:Op woensdag 22 december 2004 14:36 schreef komrad het volgende:
verkeerde state of mind, een huis kindveilig maken.
Als dat mormel overal aan gaat zitten, moet dat gewoon keihard afgeleerd worden
whehehe ja idd, zulk gedrag staat bij mij ook garant voor block en delete.. houdt mijn msnlijstje mooi cleanquote:Op woensdag 22 december 2004 02:05 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik kwam laatst thuis en las een aantal berichten via msn, van dezelfde user (een dame die ik pas had leren kennen) Ik was echt weg die avond, dus stond keurig op status: away. En weet je hoe de laatste zin in dat berichtvenster luidde?
"Als je niet met me wilt msn-en, mag je 't wel gewoon zeggen hoor".
Block + delete. Opgehoerd met dat stomme studentenkutje.
Ik denk dat ik nergens slechter tegen kan, dan zo'n zin.
hehe, je kid gewoon een beetje in de gaten houden werkt ookquote:Op woensdag 22 december 2004 14:36 schreef komrad het volgende:
verkeerde state of mind, een huis kindveilig maken.
Als dat mormel overal aan gaat zitten, moet dat gewoon keihard afgeleerd worden
Waar is het fout gegaan in dit topic? het gaat over kinderen, behalve dat ik daar nog niet eens aan wil denken right now, is dat toch wel een stapje verder als waar dit topic over gaat. Bovendien, als je vindt dat je vriendin om diverse redenen haar bek moet houden en irritant is, is dat toch einde verhaal en geen, ik wil een kindje met je vriendin lijkt me zoquote:Op woensdag 22 december 2004 15:08 schreef MarMar het volgende:
[..]
hehe, je kid gewoon een beetje in de gaten houden werkt ook![]()
haha stil maar!! ging over et gejank om 7 uur je nest uit te moeten omdat hormonen vinden dat je persee dan stopcontacten kindveilig moet maken....quote:Op woensdag 22 december 2004 15:34 schreef komrad het volgende:
[..]
Waar is het fout gegaan in dit topic? het gaat over kinderen, behalve dat ik daar nog niet eens aan wil denken right now, is dat toch wel een stapje verder als waar dit topic over gaat. Bovendien, als je vindt dat je vriendin om diverse redenen haar bek moet houden en irritant is, is dat toch einde verhaal en geen, ik wil een kindje met je vriendin lijkt me zo
Ik hoor alleen maar slechte dingen over zwanger vrouwen. Als man kan je beter uit de buurt blijvenquote:Op woensdag 22 december 2004 15:38 schreef MarMar het volgende:
[..]
haha stil maar!! ging over et gejank om 7 uur je nest uit te moeten omdat hormonen vinden dat je persee dan stopcontacten kindveilig moet maken....
oftewel, erger nog dan zeikwijven zijn zwangere zeikwijven
die kunnen hun hormomen namelijk de schuld geven
eh, eigenljk zou je dat mijn ex moeten vragen, ik vind zelf van niet, ik ben eigenlijk nooit in een kutbui zonder reden en als ik dat wel ben, meld ik dat gewoon even, dat voorkomt een hoop misverstandenquote:Op woensdag 22 december 2004 15:40 schreef komrad het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar slechte dingen over zwanger vrouwen. Als man kan je beter uit de buurt blijven
Maarrrr daar weet jij natuurlijk alles van, vond je jezelf ook zeikwijf toen??
Misschien heb je het zelf niet doorquote:Op woensdag 22 december 2004 16:17 schreef cinnamongirl het volgende:
Waar halen jullie die vrouwen vandaan. Ik herken er niets van in mezelf...blijkbaar zijn al die cliche's over zeikende vrouwen dan toch vaak waar.
Maar goed, ik zeik nooit en dat wordt dan weer verdacht gevonden door mannen. Die zien het dan weer als onverschilligheid naar hen toe/naar de relatie toe.
Of jullie moeten eens iets doen aan jullie beeld van vrouwen als zijnde wezens zonder zelfkennis die volkomen intuitief overal overtrokken op reageren...quote:Op woensdag 22 december 2004 16:28 schreef komrad het volgende:
het probleem is dat veel vrouwen die wij als stom labellen zelf hun gedrag niet doorhebben. Als je je nergens in herkent bestaat de kans de je wat meer aan zelfanalyse moet doen
Dit topic is nu juist een ode aan dat beeld, omdat we van mening zijn dat het vaak de werkelijkheid bijzonder goed benaderd. Natuurlijk geldt dat niet voor elke vrouw, maar wij denken dat het wel voor veel vrouwen geldt.quote:Op woensdag 22 december 2004 16:37 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Of jullie moeten eens iets doen aan jullie beeld van vrouwen als zijnde wezens zonder zelfkennis die volkomen intuitief overal overtrokken op reageren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |