tijd maken voor je vriendinquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:09 schreef computerkiller het volgende:
Of elke avond een sms'je van: Kom je vanavond nog langs? Heb haar al verscheidende malen uitgelegd dat ik niet altijd kan i.v.m. school enz. Komt er maar niet in geloof ik.
Doe ik ook wel, maar ik kan niet elke avond, ben er ook in het weekend. Dat hou ik expres vrij, snappiequote:Op dinsdag 21 december 2004 10:30 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
tijd maken voor je vriendin
En gelijk heb je!quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:56 schreef Saviola het volgende:
Mag het eens gezegd worden ?
LIJST
..zeg nu nog eens dat mannen het gemakkelijk hebben![]()
ja hoorquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:32 schreef computerkiller het volgende:
[..]
Doe ik ook wel, maar ik kan niet elke avond, ben er ook in het weekend. Dat hou ik expres vrij, snappie![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:32 schreef fratsman het volgende:
Dansen met een meisje wat jij wel kent, en zij niet is ook geen aanrader...
De gulden middenweg is blijkbaar metroseksueel zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:56 schreef Saviola het volgende:
Mag het eens gezegd worden ?
>Het leven als man is verre van eenvoudig...
(knip)
..zeg nu nog eens dat mannen het gemakkelijk hebben![]()
Ik zal het niet meer doen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:20 schreef komrad het volgende:
Shagster, je moet wel weten waar je moet stoppen
Ieder meisje wat ik ken en zei (nog) niet is per definitie een kutwijf.quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:00 schreef Shagster het volgende:
[..]
"Wie is dat?"
"Oh, das Danielle. Een hele goede vriendin van me. Kom, ik stel je even voor."
"Wat? Nu moet ik nog met d'r praten ook?!??"
* BOKA heeft een vriendin die op voetbal heeft gezeten.quote:Op maandag 20 december 2004 17:39 schreef Chen het volgende:
Help ik zat bij ADO Den Haag gister... en naast me zat een wijf dat wist niet wat buitenspel wasdus haar vriend de hele wedstrijd uitleggen wat buitenspel was en zij steeds
He Wat? Ik snap je niet!!! HEY MOET JE KIJKEN!! OEHHH!!! Maar wat is buitenspel nou??
Doet me denken aan een stukje van Hans Teeuwen:quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:35 schreef Shagster het volgende:Het zijn net hyena's.
Ook leuk is 't als er een naakte vrouw op TV voorbij komt, of je zit de playboy te lezen... Maakt niet uit hoe mooi de vrouw is, de reacties zijn altijd hetzelde.
"Jezus, die zijn toch niet echt. Wat een lelijke neppers. Check die smoel dan. Helemaal opgeblazen en strakgetrokken. Of dat kutje dan! Die heeft zeker al tien kinderen uitgepoept, of zich helemaal suf laten naaien, wat een hangende schaamlippen heeft dat mens zeg."
die is echt keihard,quote:Op woensdag 22 december 2004 03:42 schreef heiden6 het volgende:
Echt zo leuk om daar dan volledig op in te gaan. Een vriendin maakt niet zo vaak dit soort opmerkingen, maar heeft wel een cup A. Is altijd leuk om dan te zeggen van;
'Zeg, ik moest gister nog aan je denken'.
Zij: 'O, hoezo?'.
Ik: 'Nou, ik zag een reclame op t.v. van zo'n spelletje. Dan kon je sms'en, en een borstvergroting winnen. Ik wilde eerst nog voor je meedoen.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |