quote:Op woensdag 1 december 2004 09:24 schreef Libris het volgende:
605. (605) Libris 8098 ( + 29 )
Dat gaat opeens lekker snel...
Afmaken die handelquote:Op woensdag 1 december 2004 15:30 schreef QyRoZ het volgende:
Die tong80 komt nog steeds dichterbij.
als je nou nog een zeikopmerking post, dan komt er morgen geen nieuwe standquote:Op woensdag 1 december 2004 17:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Afmaken die handel![]()
![]()
Alleen op mijn opmerkingen reageer je raar zoek toch iemand van je eigen leeftijd.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:22 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
als je nou nog een zeikopmerking post, dan komt er morgen geen nieuwe stand
Het aantal post wat je in 1 dag hebt gemaakt.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:34 schreef Georges het volgende:
Wat betekenen die cijfers tussen haakjes?
als iemand een opmerking/smiley of andere tvp-post plaatst is dat ok.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Alleen op mijn opmerkingen reageer je raar zoek toch iemand van je eigen leeftijd.
Als iemand anders een opmerking maakt of alleen een smiley post dan zeg je niks.
Van woensdag neem ik aan?quote:Op woensdag 1 december 2004 17:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het aantal post wat je in 1 dag hebt gemaakt.
Ik ben voor PSVquote:Op woensdag 1 december 2004 17:36 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
als iemand een opmerking/smiley of andere tvp-post plaatst is dat ok.
als iemand het halve topic volspamt, vind ik dat triest.
ik heb je al diverse keren gezegd dat ik dit in deze reeks niet op prijs stel. dan kun je toch wel het respect opbrengen om daar rekening mee te houden, lijkt me.
je hebt zelfs een paar streepjes bij me voor omdat je fortuna-supporter bent, net als ik, dus je hebt daar niks over te klagen.
dan ben je nu meteen al je krediet kwijtquote:Op woensdag 1 december 2004 17:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben voor PSV
nee, de dag ervoor, dus dinsdag in dit gevalquote:Op woensdag 1 december 2004 17:37 schreef Georges het volgende:
[..]
Van woensdag neem ik aan?
Tussen eerste haakje staat oude stand en 2de haakje hoeveel post je de vorige dag hebt gemaakt.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:37 schreef Georges het volgende:
[..]
Van woensdag neem ik aan?
Echt rare opmerkingen geven doe ik niet ik geef alleen antwoord.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:39 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dan ben je nu meteen al je krediet kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |