Ringworm is gewoon hardcore. Maar gemeen Hardcore. Echt super vet!.. check it!quote:Op maandag 7 februari 2005 17:17 schreef =HellFire= het volgende:
Dat van SAS vind ik jammer, maarja. Ringworm.. metalcore, toch? Ken het niet... maar zal het wel checken, iedereen is er lyrisch over.
Hey! Ik vraag me niet af óf ik t ga doen, maar hóe t moet gaan lukkenquote:
ik zeg alvast sorry voor als ik je raakquote:Op woensdag 9 februari 2005 22:54 schreef Ixnay het volgende:
Als ik er naartoe ga doe ik wel mee.
Wall of death op Kletz plz!quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:29 schreef Kletz het volgende:
[..]
ik zeg alvast sorry voor als ik je raak![]()
ow dat trek ik niet!! haha.... maar ok ik ga me wel eerst ff voorstellen en kijken wie ixnay en hellfire zijn > dan weet ik wie ik moet rakenquote:
26 Februari speelt Rectify en nog wat bands in IDUNA drachten.... Misschien daar. Ik ben er zeker.quote:Op donderdag 10 februari 2005 14:23 schreef =HellFire= het volgende:
Wehehe isgoe, moeten sowieso es meeten.
Van alle groepjes op FOK! heeft het punk/hardcore kliekje als enige nog nooit gemeet.
niet dat het boeit ofzo, maar tviel me op.
Ik moet ns wat vaker in t punk/hardcore-topic posten, niemand kent mequote:Op donderdag 10 februari 2005 14:06 schreef Kletz het volgende:
[..]
ow dat trek ik niet!! haha.... maar ok ik ga me wel eerst ff voorstellen en kijken wie ixnay en hellfire zijn > dan weet ik wie ik moet raken![]()
haha
denk niet dat die dan gaat headlinen!! zou ik super stom vinden. Dan kan net zo goed NUFAN of Lagwagon gaan headlinen!! 1 pot nat.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |