ik ben nog nooit geweest, maar heb de line ups gezien van de afgelopen jaren. Hieruit concludeer ik dat de punkrock plaats heeft gemaakt voor CORE.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:56 schreef JDude het volgende:
2003 had idd Dropkick Murphys, Randy en Ten Foot Pole
Maar 2005 gaat 't toch winnen denk ik!
Het is beter om te voorkomen dan te genezen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:18 schreef =HellFire= het volgende:
Ik neem aan dat je van je fouten leert DR?
Dus wat doe je dan?
Juist. Nóg meer inslaan. Denken in oplossingen he!
Hmn, maar dan zuip ik ook nog meer...quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:18 schreef =HellFire= het volgende:
Juist. Nóg meer inslaan. Denken in oplossingen he!
Ach, die wandeling vind ik altijd prima te overbruggen. Zeker als je de terugweg weer kunt afleggen met een paar tassen Jupiler rijkerquote:Op donderdag 27 januari 2005 07:55 schreef Diverse_Reality het volgende:
De supermarkt om nieuw bier in te slaan is wel ver weg..
Vorig jaar kreeg we een lift van een tof wijf, maar daar bleken al vier lui in het kleine Renaultje te zitten. Dus wij met drie man erbij plus tassen bier, het kon allemaal eigenlijk echt niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 05:03 schreef JDude het volgende:
Ach, die wandeling vind ik altijd prima te overbruggen. Zeker als je de terugweg weer kunt afleggen met een paar tassen Jupiler rijker
nou ik zie ook wel een groot verschil tussen Modern Life is War en No Use For A Name. Ringworm is gewoon HARD en perfect voor zo'n line up als deze.quote:Op maandag 7 februari 2005 11:50 schreef Ixnay het volgende:
Past Ringworm eigenlijk wel bij de rest van deze line-up?
Is toch compleet andere muziek?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |