Klopt, chaos op het podium ineens. Verder weet ik er niet zo veel meer van, was op dat moment al redelijk ver heenquote:Op zondag 9 januari 2005 19:20 schreef Ska-te het volgende:
Millencollin was kut inderdaad
bovendien bliezen ze de speakers geloof ikwhaha
Ja zij zullen vast wel de reden zijn geweest dat de boxen het bij Millencollin opgavenquote:Op zondag 9 januari 2005 21:45 schreef =HellFire= het volgende:
God wat zoog Millencolin toen. Zweeds voor Anti-Climax, ik zweer het je! En dat SOIA de boxen niet hadden opgeblazen vind ik vreemd.
Staat pas een dag op mn PC, maar het lijkt me wel wat om live te aanschouwen...quote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 22:00 schreef Ska-te het volgende:
[..]
Ja zij zullen vast wel de reden zijn geweest dat de boxen het bij Millencollin opgaven
Jaaaa lekker boeiend dat we daar zitten te posten tochquote:Op zondag 9 januari 2005 22:16 schreef JDude het volgende:
![]()
Flauw dat ze het 2004 topic zomaar dichtgooiden he![]()
En jij de jouwequote:Op woensdag 12 januari 2005 16:01 schreef Ska-te het volgende:
[..]
Jaaaa lekker boeiend dat we daar zitten te posten tochCheck je fotoboek dan
Jaaa, de Groezrockcamping is relaxed! Niks geen gezeik, 10 meter van het festivalterrein en op vrijdagavond en zaterdagavond als de bands zijn afgelopen tot in de kleine uurtjes bier drinken en ouwehoeren met de belgen, die voor een groot deel erg geschikt volk zijn.quote:Op zondag 16 januari 2005 21:44 schreef Ska-te het volgende:
Ik hoorde ook ergens de naam Pennywise vallen...zou ook erg kicke zijn dus
Over verblijf, vorig jaar hadden wij ons niet goed geïnformeerd en wisten dus niet dat er een camping waserg slim, we konden wel blijven crashen bij anderen daar maar t was fucking koud. Dus wij proberen met een lift, eindelijk gekregen na een half uur tot Eindhoven... Daar een supervage gast ontmoet die beetje freaky was maar ons wel voor onderdak had voorzien.
Dus ja ik denk dat ik gewoon op die camping crash dit jaarLekker handig, en vast een groot feest
Sorry!!!?????quote:Op zondag 16 januari 2005 00:50 schreef Ixnay het volgende:
Lagwagon is een gerucht, Avenged Sevenfold ook.
En NRA btw ook, zou ik ook nog eens graag willen zien.
zou cool zijnquote:Op maandag 17 januari 2005 09:48 schreef Kletz het volgende:
[..]
Sorry!!!?????
AVENGED SEVENFOLD
GODVER als dit waar is... dan ga ik 3 nachten van te voren al hangen daar!!!![]()
haha copy pastenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:09 schreef StrikeAnywhere het volgende:
Groezrock 2005 blijft verbazen!
30 april 2005 staat met een groot kruis in onze agenda aangestipt! Dan zien ze ons terug op Groez Rock in Meerhout-Gestel. organisator Hans Maes loste vlak voor het jaareinde nog enkele nieuwe namen! De affiche tot nu toe:
7 Seconds
xMaroonx
Rise Against
Only Crime
Hatebreed (officieel bevestigd!)
Pepper
Stretch Arm Strong
From Autumn to Ashes
Alexisonfire
Flogging Molly
Boy Sets Fire
No Use For A Name
Modern Life is war
Strike Anywhere
http://www.stubru.be/stub(...)core/home/index.html
Kan niets anders zeggen dat ik het volkomen met je eens ben!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:51 schreef StrikeAnywhere het volgende:
7 Seconds
Rise Against
Only Crime
Hatebreed (officieel bevestigd!)
Stretch Arm Strong
Boy Sets Fire
No Use For A Name
Modern Life is war
Strike Anywhere
Man Man wat een GENIALE line-up zeg, idd A7X erbij en Killswitch Engage.. en zou voor mij op dit moment de allerbeste line-up ooit zijn
ik ga koniginnedag laten schieten.. that's for sure
Yep, staat al op de officiële site!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:12 schreef =HellFire= het volgende:
Lagwagon schijnt ook te komen trouwens!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |