nee hoor had alleen het idee dat jij het niet in de gaten hadquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:17 schreef Toadette het volgende:
dacht dat je een boeiende titel zou hebben....nadat je aan mij vroeg of ik er al een aan het openen was...
sinds ik niet kan tellenquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:20 schreef Toadette het volgende:
sinds wanneer komt 890 na 899?
en waarschijnlijk mis je nog stukken ook om het mooi passend te maken binnen de tijdquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:26 schreef Strolie75 het volgende:
Godverdomme, nu weet ik weer waarom ik geen films op TV meer kijk.
10.000 keer reclame en nu ook nog dat klote Hart van Nederland.![]()
![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 30 november 2004 22:38 schreef Escape2Dawn het volgende:
Ik snap niks van deze reeks
...en ik wil meedoen
quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:38 schreef Escape2Dawn het volgende:
Ik snap niks van deze reeks
...en ik wil meedoen
hahahaha, heb hem gebookmarked voor als ik af en toe iets lolligs wil lezenquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:50 schreef Strolie75 het volgende:
Respect voor deze reviewer! Zo zeik je een game af!
Goldeneye
Gijs hij moet nog wel meer. Metroid Prime 1 amper aangeraakt, Chronicles of Riddick, Beyond good and evil moet nog uit, Tales of Symphonia, en idd Halo 2 en FFX nog jaquote:Op dinsdag 30 november 2004 21:50 schreef Strolie75 het volgende:
FFX en Halo 2 al uitgespeeld?
quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:32 schreef mr_Brown het volgende:
nog een half uurtje en dan is O-Ren jarig![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:32 schreef mr_Brown het volgende:
nog een half uurtje en dan is O-Ren jarig![]()
![]()
nee ?quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]neeeeeeeeeeeee !!
jaquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
nee ?![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:51 schreef tuut84 het volgende:
wat is een gijsje
hij lijkt een beetje op Royquote:
U vraagt, wij leverenquote:Op woensdag 1 december 2004 00:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hij lijkt een beetje op Roy
whoeahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 1 december 2004 00:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
U vraagt, wij leveren
[afbeelding]
jij bent echt een poepzak die niet eens weet waar hij zijn diarree kwijt moetquote:Op woensdag 1 december 2004 00:25 schreef tuut84 het volgende:
[..]
whahaha
Ja ik heb niet alle tijd van de wereld ... en ook niet altijd zin...quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs hij moet nog wel meer. Metroid Prime 1 amper aangeraakt, Chronicles of Riddick, Beyond good and evil moet nog uit, Tales of Symphonia, en idd Halo 2 en FFX nog ja![]()
:')
Gijs, je sucked gewoon.quote:Op woensdag 1 december 2004 00:42 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja ik heb niet alle tijd van de wereld ... en ook niet altijd zin...
Halo 2 is al een tijdje uit... en FFX alleen het laatste deel nog...
Van Metroid en BG&E heb ik mijn save gedelete... daar begin ik nog wel een keer aan...
Ik hou jullie toch niet bij met al die nieuwe games... maar dat is mijn bedoeling ook niet... ik speel in mijn eigen tempo...
Gijsssssssssssssssssssssssquote:Op woensdag 1 december 2004 07:17 schreef Bastard het volgende:
Gefeliciteeeeeerd
Hoe oud ben je eigenlijk geworden?quote:Op woensdag 1 december 2004 07:45 schreef O-Ren het volgende:goede morgen
en bedankt voor de felicitaties
27quote:Op woensdag 1 december 2004 07:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk geworden?![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 07:52 schreef O-Ren het volgende:
27![]()
Jong nog he
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 1 december 2004 00:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
U vraagt, wij leveren
[afbeelding]
Hardquote:Op woensdag 1 december 2004 08:11 schreef mr_Brown het volgende:ik snapte em eerst niet
![]()
ik zag nl niet wat er veranderd was,
Welja, heb ik helemaal geen tijd meer om te HALO'en deze weekquote:Op woensdag 1 december 2004 07:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijsssssssssssssssssssssss
Heb je donderdag tijd om samen met die Engelse cunt een biertje te doen?
Gijs je bent een heerlijke gamerquote:Op woensdag 1 december 2004 00:42 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja ik heb niet alle tijd van de wereld ... en ook niet altijd zin...
Halo 2 is al een tijdje uit... en FFX alleen het laatste deel nog...
Van Metroid en BG&E heb ik mijn save gedelete... daar begin ik nog wel een keer aan...
Ik hou jullie toch niet bij met al die nieuwe games... maar dat is mijn bedoeling ook niet... ik speel in mijn eigen tempo...
Ehh,... jij vind Prime en RE zuigen, speelt Ninja Gaiden niet uit en legt GTA SA opzijquote:Op woensdag 1 december 2004 01:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, je sucked gewoon.
quote:Op woensdag 1 december 2004 08:53 schreef Chocobo het volgende:
B's advies genomen. Stuk hout gepakt en Fok terug ge-eist![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 08:53 schreef Chocobo het volgende:
B's advies genomen. Stuk hout gepakt en Fok terug ge-eist![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 09:50 schreef mr_Brown het volgende:
en op het werkwederom te laat
Niet raar voor een neger hequote:Op woensdag 1 december 2004 09:50 schreef mr_Brown het volgende:
Goed he !! Kan eindelijk mijn ei kwijt bij iemand.quote:Op woensdag 1 december 2004 09:52 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]![]()
![]()
Metroid Prime 2 Echoes
![]()
![]()
wat een spel
WAT EEEEEEN SPEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
Zo verliefd![]()
Gijs het zit zo goed in elkaar die werelden ook.Dat zoeken.Dit is een spel waar je alsnog de Cube voor zou kopen.quote:Op woensdag 1 december 2004 09:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Goed he !! Kan eindelijk mijn ei kwijt bij iemand.![]()
'quote:Op woensdag 1 december 2004 09:53 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Niet raar voor een neger he![]()
Gijs helemaal mee eensquote:Op woensdag 1 december 2004 09:59 schreef Thor-Nexium het volgende:
Ga nu vijanden kweken denk ik maar dit spel is zoooooo veeeeeeel beter als de single player mode van Halo 2. Maar halo 2 online rules.
Als ik ooit weer vrijgezel ben ,..... Trouwen?????quote:Op woensdag 1 december 2004 10:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs helemaal mee eens![]()
Weinig games halen een singeplayer ervaring van dit caliber
quote:Op woensdag 1 december 2004 08:49 schreef Bastard het volgende:
Welja, heb ik helemaal geen tijd meer om te HALO'en deze weekMaar is goed hoor.
Metroid Prime is inderdaad de betere single player game, maar ik vind niet dat je beiden games met elkaar kunt vergelijken. MP is een adventure en Halo is een shooter. Al moet ik zeggen dat ik Halo 2 op Heroic een behoorlijke uitdaging vond.quote:Op woensdag 1 december 2004 09:59 schreef Thor-Nexium het volgende:
Ga nu vijanden kweken denk ik maar dit spel is zoooooo veeeeeeel beter als de single player mode van Halo 2. Maar halo 2 online rules.
Geloof me het word je mooiste kado met kerst.quote:Op woensdag 1 december 2004 10:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Metroid Prime is inderdaad de betere single player game, maar ik vind niet dat je beiden games met elkaar kunt vergelijken. MP is een adventure en Halo is een shooter. Al moet ik zeggen dat ik Halo 2 op Heroic een behoorlijke uitdaging vond.
Maar goed, ik vraag Echoes aan de kerstman.
Strol gaat rond de kerst gillenquote:Op woensdag 1 december 2004 10:19 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Geloof me het word je mooiste kado met kerst.
Mensen ik ga weer werken (Metroid Gamen)
mzzl![]()
Lekkere review Gijsquote:Op woensdag 1 december 2004 10:17 schreef Strolie75 het volgende:
Review: http://games.fok.nl/review.php?reviewid=1885![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 01:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, je sucked gewoon.
quote:Op woensdag 1 december 2004 08:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs je bent een heerlijke gamer![]()
![]()
Whahahahahaha ... :')quote:Op woensdag 1 december 2004 09:50 schreef mr_Brown het volgende:
quote:Op woensdag 1 december 2004 10:19 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Geloof me het word je mooiste kado met kerst.
Mensen ik ga weer werken (Metroid Gamen)
mzzl![]()
Neem je telefoon es op man!quote:Op woensdag 1 december 2004 10:47 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
Ahquote:Op woensdag 1 december 2004 10:58 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Neem je telefoon es op man!
The one and onlyquote:Op woensdag 1 december 2004 10:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
AhDe Rabobank hoer ?
Nog gefeliciteerdquote:Op woensdag 1 december 2004 11:00 schreef Echo99 het volgende:
[..]
The one and only![]()
Whahahahaha gozerquote:Op woensdag 1 december 2004 10:58 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Neem je telefoon es op man!
quote:Op woensdag 1 december 2004 11:00 schreef Echo99 het volgende:
[..]
The one and only![]()
Dank u. je ben goed op de hoogtequote:Op woensdag 1 december 2004 11:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd
Ik weet ALLESquote:Op woensdag 1 december 2004 11:04 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dank u. je ben goed op de hoogte![]()
Kerkelijke vriend van die dikke !quote:Op woensdag 1 december 2004 11:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Need I say more?quote:Op woensdag 1 december 2004 11:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kerkelijke vriend van die dikke !
HOER...HOMO EN STRONTMONGOOL!quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee
....en nou opzouten
quote:Op woensdag 1 december 2004 08:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ehh,... jij vind Prime en RE zuigen, speelt Ninja Gaiden niet uit en legt GTA SA opzij![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 10:42 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
..... WHAHAHAHA .. zegt de grote josti trommelaar
Jij vindt niets leuk gijs...
Jou eindredactie op games.fok gaat vast over games tot 4 jaar... meer speel je toch niet
FlevoHoerquote:Op woensdag 1 december 2004 11:08 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Need I say more?![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 11:15 schreef Nadientje het volgende:
Renske Gefeliciteerd!!! Maak er een leuke en liefdevolle dag van met veel kadootjes enzo![]()
Nog effe en we annexeren zuid holland. Gek.quote:Op woensdag 1 december 2004 11:22 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
FlevoHoer![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 11:24 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Nog effe en we annexeren zuid holland. Gek.![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 11:20 schreef Escape2Dawn het volgende:
[..]
HOER...HOMO EN STRONTMONGOOL!![]()
We zoeken nog een paar allochtonen...quote:Op woensdag 1 december 2004 11:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]pleasseee..... Flevoland wordt 1 groot assielzoekerscentrum/ gevangenis
heeerlijk..... een grote gracht hebben jullie al, nu nog een muur om dat eiland
*aanmeldt*quote:Op woensdag 1 december 2004 11:30 schreef Echo99 het volgende:
[..]
We zoeken nog een paar allochtonen...![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 11:35 schreef Nadientje het volgende:
essent maar es gaat bellen weeeeeeeer, heb al 2 maanden geen stroom meer betaald
quote:Op woensdag 1 december 2004 11:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]jij kent Strol
![]()
Tis toch godverdomme niet waar he.. die dikke heb vrienden?!quote:Op woensdag 1 december 2004 11:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kerkelijke vriend van die dikke !
Nee hoor.Hij moet zich gewoon op afroep beschikbaar stellen.quote:Op woensdag 1 december 2004 11:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis toch godverdomme niet waar he.. die dikke heb vrienden?!
ik heb voor het laatst betaald op 29 sept.quote:Op woensdag 1 december 2004 11:37 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
alweer...... hahahaha wat sucken die bedrijven toch
alleen ginaG in principe hoorquote:Op woensdag 1 december 2004 11:31 schreef Nadientje het volgende:
waarom zijn er zoveel nieuwe in die 4 weken bijgekomen
quote:Op woensdag 1 december 2004 11:39 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Nee hoor.Hij moet zich gewoon op afroep beschikbaar stellen.
quote:Op woensdag 1 december 2004 11:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]jij kent Strol
![]()
Weet je wat dat kost gijs...quote:Op woensdag 1 december 2004 11:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis toch godverdomme niet waar he.. die dikke heb vrienden?!
is toch niet normaal meerquote:Op woensdag 1 december 2004 11:40 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ik heb voor het laatst betaald op 29 sept.hij is nu even met een andere afdeling aan het bellen... ik zal wel een afrekening krijgen van 400 euro ofzo, 3 maanden stroom en gas en de jaarafrekening
Dientje...quote:Op woensdag 1 december 2004 11:31 schreef Nadientje het volgende:
WHAHAHAHAHAHAHAHA wat een respect voor dat afwimpelenquote:Op woensdag 1 december 2004 11:44 schreef Nadientje het volgende:
whahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hij heeft beloofd dat het gaat goedkomen
wat een losers bij dat bedrijf
surferquote:Op woensdag 1 december 2004 11:44 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dientje...
Heeerlijk dat je er weer bent..
Essent en Nuon staan altijd bovenaan in de top 10 van bedrijven waar de meeste klachten over komen...quote:Op woensdag 1 december 2004 11:44 schreef Nadientje het volgende:
whahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hij heeft beloofd dat het gaat goedkomen
wat een losers bij dat bedrijf
Houd toch je bek joh vet varkenquote:Op woensdag 1 december 2004 11:42 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Weet je wat dat kost gijs...
Maar ik verdien goed bij in de slavernij.... ik verkoop neger op zaterdag...
het mooiste is dat de vorige keer dat ook gezegd werd, ik zeg ja hallo dat is al de zesde keer... toen moest ie zelf lachenquote:Op woensdag 1 december 2004 11:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHA wat een respect voor dat afwimpelen![]()
dat zeg ik ook altijd
Ja prima lieverd!! Dank je wel...quote:Op woensdag 1 december 2004 11:45 schreef Nadientje het volgende:
[..]
surferalles goed met jou en je vrouwtje?
Nee, ben niet nieuw hier. Gewoon iemand met een roostervrije dag een teveel vrije tijd.quote:Op woensdag 1 december 2004 11:31 schreef Nadientje het volgende:
ik bedoel in januari wonen we een jaar samen en nog steeds is het nog niet geregeld en betaal ik nog niet eens gasquote:Op woensdag 1 december 2004 11:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Essent en Nuon staan altijd bovenaan in de top 10 van bedrijven waar de meeste klachten over komen...![]()
Eneco staat daar ook ergens... kut bedrijven!!
Sorry... jij kwam niet door de keuring heen... ik kon je niet verkopen ....quote:Op woensdag 1 december 2004 11:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Houd toch je bek joh vet varken
ja maakt niet uit hoorquote:Op woensdag 1 december 2004 11:47 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Nee, ben niet nieuw hier. Gewoon iemand met een roostervrije dag een teveel vrije tijd.
Morgen ben ik gewoon weer opgetyft.![]()
goedzoquote:Op woensdag 1 december 2004 11:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja prima lieverd!! Dank je wel...
Gaat het al weer een beetje beter met jou!!![]()
ja tuuuuuuuuurlijkquote:Op woensdag 1 december 2004 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nadientje? Had je trouwens al gehoord dat die neger en O-ren gaan trouwen?
quote:Op woensdag 1 december 2004 11:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Sorry... jij kwam niet door de keuring heen... ik kon je niet verkopen ....
Je hoofd was weer eens te groot voor de kettingen..
Okquote:Op woensdag 1 december 2004 11:49 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja tuuuuuuuuurlijk![]()
Wil je dan met mij trouwen?quote:ben jaloers![]()
ja dat is dus hetzelfde als mijquote:Op woensdag 1 december 2004 11:50 schreef Bastard het volgende:
Ik moet ook maar es checken hoe dat zit met mijn energie betalingen... ik heb vlgs mij automatish betaling gedaan. Sinds mijn verhuizing geen rekening meer gezien... wel die mensen gebeld dat ik verhuisd ben natuurlijk.. en aangezien ik nog steeds stroom heb, zal ik wel betalen![]()
De tering... dat moet je straks flink gaan dokken zegquote:Op woensdag 1 december 2004 11:47 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ik bedoel in januari wonen we een jaar samen en nog steeds is het nog niet geregeld en betaal ik nog niet eens gas![]()
volgens mij heeft mr. brown me al heel goed geïntroduceerd. Kerkelijke vriend van die dikke, rabo en flevo hoer.... Getrouwd, 24 jaar, en over een paar maandjes voor t eerst papa. (vandaar de feli)quote:Op woensdag 1 december 2004 11:48 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja maakt niet uit hoorik ben altijd lief voor nieuwe
maar als je jezelf nu es voorstelt
Ja joh, we hebben toch genoeg. We hoeven nergens op te bezuinigen en iedereen bulkt van de koopkrachtquote:
quote:Op woensdag 1 december 2004 11:53 schreef Echo99 het volgende:
[..]
volgens mij heeft mr. brown me al heel goed geïntroduceerd. Kerkelijke vriend van die dikke, rabo en flevo hoer.... Getrouwd, 24 jaar, en over een paar maandjes voor t eerst papa. (vandaar de feli)
That's me. (in t kort dan)
![]()
Oh... he dat vind ik klote..quote:Op woensdag 1 december 2004 11:49 schreef Nadientje het volgende:
[..]
goedzo![]()
nee met mij niet![]()
ja nee heb al eens wat geld overgemaakt naar hun hoorquote:Op woensdag 1 december 2004 11:52 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
De tering... dat moet je straks flink gaan dokken zeg
Leekquote:Op woensdag 1 december 2004 11:53 schreef Echo99 het volgende:
[..]
volgens mij heeft mr. brownChocobo me al heel goed geïntroduceerd. Kerkelijke vriend van die dikke, rabo en flevo hoer.... Getrouwd, 24 jaar, en over een paar maandjes voor t eerst papa. (vandaar de feli)
That's me. (in t kort dan)
![]()
Nee?quote:Op woensdag 1 december 2004 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wil je dan met mij trouwen?
ja maar leven is klote af en toequote:Op woensdag 1 december 2004 11:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oh... he dat vind ik klote..![]()
Ik zoek het volgend jaar wel uitquote:Op woensdag 1 december 2004 11:52 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja dat is dus hetzelfde als mij
quote:Op woensdag 1 december 2004 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee?
quote:Op woensdag 1 december 2004 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee?
quote:Op woensdag 1 december 2004 11:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Leek
Gelukkig zit mijn haar goedquote:
Die heb ik ook moeten bewerken voordat het goed zatquote:Op woensdag 1 december 2004 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gelukkig zit mijn haar goed
He tyfus.quote:Op woensdag 1 december 2004 11:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die heb ik ook moeten bewerken voordat het goed zat
Gisteren nog eens naar die ENE shop gekeken... moest weer zo lachen... je weet wel.. Die ene waarin je dat drankje drinktquote:Op woensdag 1 december 2004 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
He tyfus.
Je hebt hem nogquote:Op woensdag 1 december 2004 12:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gisteren nog eens naar die ENE shop gekeken... moest weer zo lachen... je weet wel.. Die ene waarin je dat drankje drinkt![]()
Whahahahahahaquote:
Indonsiequote:Op woensdag 1 december 2004 12:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Whahahahahahaen Indonsië gaat dat geld daar ook echt voor gebruiken
![]()
Whahahahahaa oh ja ... post hem nog eens..quote:Op woensdag 1 december 2004 12:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gisteren nog eens naar die ENE shop gekeken... moest weer zo lachen... je weet wel.. Die ene waarin je dat drankje drinkt![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 12:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik wil hem ook zienquote:Op woensdag 1 december 2004 12:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
gijssss...... ik slik alles door als je em post, ik ken em niet
Zeker ook vaak jehova's op de koffie dan?quote:Op woensdag 1 december 2004 11:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
En toen kwam er eens iemand aan de deur of ik groene stroom wilde, ja best.
HIEEEEEEEEEEEPER DE PIIIIIIIIIIEPquote:Op woensdag 1 december 2004 12:25 schreef O-Ren het volgende:
Hallo schatjes
quote:Op woensdag 1 december 2004 12:25 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
HIEEEEEEEEEEEPER DE PIIIIIIIIIIEP
HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 12:25 schreef O-Ren het volgende:
Hallo schatjes
Hij is cool wa? Kijk er zelf ook nog regelmatig naar. Die geile blik...die mond.quote:Op woensdag 1 december 2004 12:42 schreef mr_Brown het volgende:![]()
Cho
allllleeessss
![]()
![]()
quote:opperHOOFD zegt:
EEEETSMAAAAKELIJK
Dikke zegt:
Oh vuile flikker... heeft die jood van een pascal weer gesms-t naar je!!![]()
![]()
opperHOOFD zegt:
WHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAHAHA
Dikke zegt:
*ZUCHT*
quote:Op woensdag 1 december 2004 12:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 december 2004 12:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij is cool wa? Kijk er zelf ook nog regelmatig naar. Die geile blik...die mond.![]()
IK wil hem ook... ben jaloers..quote:Op woensdag 1 december 2004 12:49 schreef Strolie75 het volgende:
Vanavond MGS3 gamen...heb gewoon kriebels in mijn buik.![]()
Dan post ik hem vanavond. Het is zelfs zo erg dat Noot vorige keer vroeg om hem weg te halenquote:Op woensdag 1 december 2004 12:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
gijssss...... ik slik alles door als je em post, ik ken em niet
Ik MOEST het kwijt aangezien hij het vast niet zo vertellen. Hij hoopte zo dat het me niet zou lukken Gijs,... maar toch,.. het geluk was met mequote:Op woensdag 1 december 2004 12:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Neuh, wat boeit het ookquote:Op woensdag 1 december 2004 12:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dan post ik hem vanavond. Het is zelfs zo erg dat Noot vorige keer vroeg om hem weg te halenmaar aangezien iedereen gedist wordt de laatste tijd heeft die er vast geen problemen mee !
Gijsquote:Op woensdag 1 december 2004 12:49 schreef Strolie75 het volgende:
Vanavond MGS3 gamen...heb gewoon kriebels in mijn buik.![]()
Sportiefquote:Op woensdag 1 december 2004 12:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Neuh, wat boeit het ookIedereen weet nu wel dat ik in het echt veel knapper ben.
en magneet, ik had hem volgens mij ook nog niet gezienquote:Op woensdag 1 december 2004 12:57 schreef Chocobo het volgende:
Hou Fok dus in de gaten vanavond Brown
We gaan elkaar de komende maand gewoon helemaal gek maken!quote:Op woensdag 1 december 2004 12:57 schreef Chocobo het volgende:
Gijs
Ik ga vanavond weer met MP2 verder
Omdat het wel gewoon een kut foto isquote:Op woensdag 1 december 2004 12:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Sportief
Maar waarom mocht ik hem toen niet laten staan?
Zooooooooooooooooooooooooo'n zin in dit spel! Al sinds ik de eerste wazige trailer zag!quote:Op woensdag 1 december 2004 13:12 schreef Chocobo het volgende:
Strol, Noot en misschien Surfer,....... het wordt weer gillen !! Noot en Strol hebben dit allemaal al gezien maar ik geloof dat Surfer ook interesse had in dit spel van Square
Dat famitsu cijfer39/40 (GOLD
)
If our first fifteen hours with the game is any indication, Dragon Quest VIII is going to be one of the PS2's best RPGs (in addition to being the best selling).
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuwe movies :http://media.ps2.ign.com/media/496/496303/vids_1.html
Verkoopcijfers
Square Enix revealed today early sales totals for the recent Japanese release of Dragon Quest VIII. According to the company, this sequel in Japan's most popular game series, arriving four years after part VII arrived for the original PlayStation, managed actual sales of 2,160,720 units over a two day period.
[afbeelding]
Gijs dat moet die dikke lezen,...... geen worldmap,... gewoon een aanwezige WERELD zonder laadtijdenquote:Op woensdag 1 december 2004 13:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zooooooooooooooooooooooooo'n zin in dit spel! Al sinds ik de eerste wazige trailer zag!
Wat Rockstar met Grand Theft Auto heeft gedaan heeft Square-Enix met Dragon Quest voor elkaar gekregen. Een grote wereld zonder laadtijden. Een aparte worldmap is dus niet nodig, daar loop je continu in rond. En geen random encouters.![]()
Maar nu is het een keer terechtquote:Op woensdag 1 december 2004 13:17 schreef Chocobo het volgende:
He,.. ik ben aan het hypen
terechtquote:Op woensdag 1 december 2004 13:17 schreef Chocobo het volgende:
He,.. ik ben aan het hypen
Godver..................quote:Op woensdag 1 december 2004 13:18 schreef Strolie75 het volgende:
En een dag en nacht cyclus. Dat wordt dus een spel dat aanvoelt als Zelda: Ocarina of Time, met de diepgang van Final Fantasy met een wereld die net zo groot is als in GTA.![]()
Heerlijk Gijs,....... Heb toen ik Star Ocean 3 binnen kreeg deze even 3 uur geprobeerd. FANTASTISCH ook,... heb hem alvast besteld namelijkquote:Op woensdag 1 december 2004 13:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar nu is het een keer terechtIk doe gewoon kei-hard mee.
Ja, Star Oceanquote:Op woensdag 1 december 2004 13:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heerlijk Gijs,....... Heb toen ik Star Ocean 3 binnen kreeg deze even 3 uur geprobeerd. FANTASTISCH ook,... heb hem alvast besteld namelijk![]()
Heb de save gedelete, maar ik moest het even zien
Ja, maar wel de best verkochte kutconsolequote:Op woensdag 1 december 2004 13:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Toch blijft de PS2 een kutconsole
quote:Op woensdag 1 december 2004 13:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Toch blijft de PS2 een kutconsole
Mijne vertoonde kuren... direct een nieuwe gekochtquote:Op woensdag 1 december 2004 13:26 schreef Strolie75 het volgende:
Ik hoop alleen dat mijn PS2 nog lang heel blijft.
Ja, meetenquote:Op woensdag 1 december 2004 13:25 schreef Chocobo het volgende:
Nog honderd topics en we zitten op 1000. Topic met alle shops en ervaringen van de afgelopen 2 jaar![]()
En daarna een supermeet
Ik wil iedereen weer zien !
![]()
Ik ook, en het spel trekt me niet zo, heb er een beetje FFVIII gevoel bij.quote:Op woensdag 1 december 2004 13:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, Star OceanIk moet hem helaas overslaan... Ik heb er echt geen tijd voor
Een nieuwe kopen is voor mij geen optie, of ik moet meteen een NTSC halen. Ik denk dat ik mijn PS2 games voortaan toch vooral in de VS zal kopen. Al is het alleen maar vanwege het prijsverschil.quote:Op woensdag 1 december 2004 13:26 schreef Chocobo het volgende:
Mijne vertoonde kuren... direct een nieuwe gekocht
FFVIII wil ik nog steeds een keer spelen... Tis de eerste game uit mijn backlog die ik ga spelen als ik tijd heb.quote:Op woensdag 1 december 2004 13:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ook, en het spel trekt me niet zo, heb er een beetje FFVIII gevoel bij.![]()
![]()
Mijn backlocg bestaat ook voornamelijk uit PSX games.quote:Op woensdag 1 december 2004 13:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
FFVIII wil ik nog steeds een keer spelen... Tis de eerste game uit mijn backlog die ik ga spelen als ik tijd heb.
quote:Op woensdag 1 december 2004 13:25 schreef Chocobo het volgende:
Nog honderd topics en we zitten op 1000. Topic met alle shops en ervaringen van de afgelopen 2 jaar![]()
En daarna een supermeet
Ik wil iedereen weer zien !
![]()
quote:Microsoft heeft een aantal titels een Europese datum gegeven.
Jade Empire: voorjaar 2005
Mech Assault: 2 februari 2005
Conker: Live & Reloaded: maart 2005
Gun Griffon: lente 2005
Project Zero 2: Crimson Butterfly: februari 2005
Dead or Alive Ultimate: februari 2005
Kappe hoor,... dat spel is fucking goed manquote:Op woensdag 1 december 2004 13:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En de tweede helft van San Andreas.![]()
Ik ga hem ook zeker uitspelen, alleen kwamen Halo 2 en nu MGS3 er even tussendoor.quote:Op woensdag 1 december 2004 13:35 schreef Chocobo het volgende:
Kappe hoor,... dat spel is fucking goed man
tijdquote:Op woensdag 1 december 2004 13:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
FFVIII wil ik nog steeds een keer spelen... Tis de eerste game uit mijn backlog die ik ga spelen als ik tijd heb.
Iets was luie aarsch studenten hebben.quote:Op woensdag 1 december 2004 13:39 schreef kepler het volgende:
tijd
wat is dat
student zekerquote:Op woensdag 1 december 2004 13:39 schreef kepler het volgende:
[..]
tijd
wat is dat
MUST havesquote:Op woensdag 1 december 2004 13:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
Wanneer kwam Resident Evil 4 eigenlijk, toch ook ergens in Januari?quote:Op woensdag 1 december 2004 13:43 schreef Chocobo het volgende:
MUST haves
Zoveel zin in Conker's....quote:Op woensdag 1 december 2004 13:43 schreef Chocobo het volgende:
MUST haves
12 jan in Amerika ja,.. en ik importeer hem ookquote:Op woensdag 1 december 2004 13:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wanneer kwam Resident Evil 4 eigenlijk, toch ook ergens in Januari?
Rooooooooooooooooooooooooooooooooooooy!?!
quote:Op woensdag 1 december 2004 13:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
12 jan in Amerika ja,.. en ik importeer hem ook![]()
Ik ook, samen met een Freeloaderquote:Op woensdag 1 december 2004 13:45 schreef Chocobo het volgende:
12 jan in Amerika ja,.. en ik importeer hem ook![]()
Gijs, ik heb echt niet zoveel tijd... voordeel alleen is dat ik het zelf kan indelenquote:Op woensdag 1 december 2004 13:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Iets was luie aarsch studenten hebben.
Geniet er maar van jongens, die tijd komt tot je 65e niet meer terug.![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 13:46 schreef Chocobo het volgende:
Surfer is zijn pasje en sigaretten kwijt![]()
Jij speelt Halo 2 en GTA SA en kan VJ2 er nog tussendoor gooien en tijd maken voor een reviewquote:Op woensdag 1 december 2004 13:48 schreef kepler het volgende:
[..]
Gijs, ik heb echt niet zoveel tijd... voordeel alleen is dat ik het zelf kan indelen
als ik zie hoeveel jullie gamen... dat haal ik echt niet
tis ook een kwestie van prioriteiten natuurlijk
quote:Op woensdag 1 december 2004 13:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
DQ VIII![]()
Was eerst een beetje sceptisch, maar dit kan niet meer fout.
quote:Op woensdag 1 december 2004 13:48 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wederom mijn dank voor het melden![]()
![]()
Kun je nagaan, en wij moeten nog werk en een vrouw of zelfs een kind combineren.quote:Op woensdag 1 december 2004 13:48 schreef kepler het volgende:
Gijs, ik heb echt niet zoveel tijd... voordeel alleen is dat ik het zelf kan indelen
als ik zie hoeveel jullie gamen... dat haal ik echt niet
tis ook een kwestie van prioriteiten natuurlijk
Betekent dat je dit cool vind Gijsquote:Op woensdag 1 december 2004 13:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
Kwestie van goed plannenquote:Op woensdag 1 december 2004 13:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kun je nagaan, en wij moeten nog werk en een vrouw of zelfs een kind combineren.
quote:Op woensdag 1 december 2004 13:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
nee?quote:Op woensdag 1 december 2004 13:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Betekent dat je dit cool vind Gijs
a. Ik MOET dat spel ook hebben.quote:Op woensdag 1 december 2004 13:49 schreef silver-surfer het volgende:
![]()
Kan Daantje niet kwijt Gijsquote:Op woensdag 1 december 2004 13:52 schreef Strolie75 het volgende:
Over meets gesproken, Toadette, Ker en ik gaan volgende week woensdag naar The Incrdibles (Pathé Scheveningen). Ik weet niet of er nog meer Gijsjes mee willen.
whahahahahahahaquote:Op woensdag 1 december 2004 13:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
a. Ik MOET dat spel ook hebben.
b. Ik kan niet geloven dat jullie hier enthousiast over zijn, wat een triest spel.
c. Ik ben mijn pasje en peuken kwijt.
Als in: Ik moet nog zien hoelang je dit spel zonder trommels volhoudquote:Op woensdag 1 december 2004 13:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Als in "ik moet hem ook hebben"?
A en Cquote:Op woensdag 1 december 2004 13:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
a. Ik MOET dat spel ook hebben.
b. Ik kan niet geloven dat jullie hier enthousiast over zijn, wat een triest spel.
c. Ik ben mijn pasje en peuken kwijt.
Gijs... Ik ben op de eerste plaats en RPG gamer, daar kan geen trommelgame tegenopquote:Op woensdag 1 december 2004 13:54 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Als in: Ik moet nog zien hoelang je dit spel zonder trommels volhoud
Jawel!! Moet ik hebben!!quote:Op woensdag 1 december 2004 13:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
nee?
Antwoord C bespreken we zo wel even !quote:Op woensdag 1 december 2004 13:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
A en C![]()
Komt goedquote:Op woensdag 1 december 2004 13:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jawel!! Moet ik hebben!!
En mijn pasje + peuken ook graag![]()
Weet ik gijs... jij dist mij ik dis jou!quote:Op woensdag 1 december 2004 13:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs... Ik ben op de eerste plaats en RPG gamer, daar kan geen trommelgame tegenop
Roy kan voor dit spel ook een trieste controller kopen.quote:Op woensdag 1 december 2004 13:54 schreef silver-surfer het volgende:
Als in: Ik moet nog zien hoelang je dit spel zonder trommels volhoud
Je leert t niet he? Junk.quote:Op woensdag 1 december 2004 13:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jawel!! Moet ik hebben!!
En mijn pasje + peuken ook graag![]()
Lijkt me weer eens heerlijkquote:Op woensdag 1 december 2004 13:53 schreef Chocobo het volgende:
Kan Daantje niet kwijt Gijs+ ik zit veel liever in een kroeg met je op een weekend
WHOEHAHAHAHAHAHA... Die zijn cool manquote:Op woensdag 1 december 2004 13:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Roy kan voor dit spel ook een trieste controller kopen.![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 1 december 2004 13:58 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Je leert t niet he? Junk.
Dan moet je Mark of Kri eens van Cho lenen! Ga je gillen Gijs!quote:Op woensdag 1 december 2004 13:57 schreef silver-surfer het volgende:
Maar dit spel ziet er fantastisch uit... ik geil echt op die cartoon look in sommige spellen
MUST HAVE!!!
Stiekem wel wa?quote:Op woensdag 1 december 2004 13:58 schreef Chocobo het volgende:
WHOEHAHAHAHAHAHA... Die zijn cool man
Heel cool iddquote:Op woensdag 1 december 2004 13:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan moet je Mark of Kri eens van Cho lenen! Ga je gillen Gijs!![]()
WHAHAHAHAHAHA wat een cool ding zeg!!quote:Op woensdag 1 december 2004 13:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja heel coolquote:Op woensdag 1 december 2004 13:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Stiekem wel wa?![]()
Die is extreeeeeeeeem tofquote:Op woensdag 1 december 2004 13:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[afbeelding]
DE RE4 padquote:Op woensdag 1 december 2004 14:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die is extreeeeeeeeem tofMisschien dat ik die wel ga kopen. Ik ga waarschijnlijk deze halen voor de Cube:
[afbeelding]
Die vind ik een beetje triest, veels te cartoon-achtig terwijl RE4 best wel realistische graphics heeft. Kijk nou naar dat zaagblad, dat ziet er toch niet uit.quote:Op woensdag 1 december 2004 14:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die is extreeeeeeeeem tofMisschien dat ik die wel ga kopen. Ik ga waarschijnlijk deze halen voor de Cube:
[afbeelding]
nee, inderdaad.... de junkquote:Op woensdag 1 december 2004 13:58 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Jij bent lid gijs.... bijna 100% zeker!!quote:Op woensdag 1 december 2004 14:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nazi fetish van je ook altijd.... ik heb niet eens geklikt maar weet het gewoon bijna zeker !![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 14:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nee, inderdaad.... de junk
Ja, daar wil ik hem ook halen. Alleen is het verzenden redelijk duur daarquote:Op woensdag 1 december 2004 14:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
DE RE4 pad![]()
Hier: http://www.lik-sang.com/i(...)76155297d4da988f7060
Ik kan het niet laten..quote:Op woensdag 1 december 2004 13:58 schreef Echo99 het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 1 december 2004 14:05 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jij bent lid gijs.... bijna 100% zeker!!
In theorie wel. In de praktijk betekend t dat ik sinds een paar weken sta te paffen.quote:Op woensdag 1 december 2004 14:06 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik kan het niet laten..
Ben jij inmiddels als gestopt
Oooohhhh pleeeeaaassseeeequote:Op woensdag 1 december 2004 14:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nee, inderdaad.... de junk
Legt hij niet gewoon een rookgordijn aan om je daarna nog onopvallender te kunnen rollen?quote:Op woensdag 1 december 2004 14:09 schreef silver-surfer het volgende:
Jij rookt stiekum bij mij op het balkon.... als er niemand kijkt
je bent Fransquote:Op woensdag 1 december 2004 14:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAWat heb je toch met WWII
Ja ik ben een Arier ja !![]()
Mohammed B.?quote:Op woensdag 1 december 2004 14:14 schreef mr_Brown het volgende:
[afbeelding]
ik werk ook nog eens, en daarnaast draai ik ook nog eens scoutingquote:Op woensdag 1 december 2004 13:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kun je nagaan, en wij moeten nog werk en een vrouw of zelfs een kind combineren.
werkenquote:Op woensdag 1 december 2004 13:52 schreef Strolie75 het volgende:
Over meets gesproken, Toadette, Ker en ik gaan volgende week woensdag naar The Incrdibles (Pathé Scheveningen). Ik weet niet of er nog meer Gijsjes mee willen.
quote:Op woensdag 1 december 2004 14:23 schreef Strolie75 het volgende:
Kunnen we trouwens al over het einde van Halo 2 praten? Of heeft nog niet iedereen hem uitgespeeld? [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The line is a dot to you!
Niet uitgespeeld, maar dat ga ik toch niet doenquote:Op woensdag 1 december 2004 14:23 schreef Strolie75 het volgende:
Kunnen we trouwens al over het einde van Halo 2 praten? Of heeft nog niet iedereen hem uitgespeeld? [afbeelding]
quote:Op woensdag 1 december 2004 14:24 schreef kepler het volgende:
[..]Meer meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lang leve mij! *O*
quote:Op woensdag 1 december 2004 14:24 schreef kepler het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op woensdag 1 december 2004 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zit ik net een stuk review terug te lezen (in Word), ben ik klaar met lezen, druk ik op F5 om te kijken wat er in de tussentijd bijgeplaatst is
quote:Op woensdag 1 december 2004 14:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet uitgespeeld, maar dat ga ik toch niet doenGa gerust je gang.
quote:Op woensdag 1 december 2004 14:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The line is a dot to you!
speciaal voor jou nog ééntjequote:Op woensdag 1 december 2004 14:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 1 december 2004 14:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
speciaal voor jou nog ééntje
[afbeelding]
quote:Op woensdag 1 december 2004 14:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
NeeeeeeeeeeeeeeeeMeeeer Brown,.. en in mijn mailbox thuis AUB !!
lekker hèquote:Op woensdag 1 december 2004 15:11 schreef Chocobo het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
[afbeelding]
ik ookquote:Op woensdag 1 december 2004 15:39 schreef Bastard het volgende:
Kheb het weer gehad
Ik moet nog beginnen...quote:Op woensdag 1 december 2004 15:39 schreef Bastard het volgende:
Kheb het weer gehad
same here, moet nog tot 18.00hquote:Op woensdag 1 december 2004 15:39 schreef Bastard het volgende:
Kheb het weer gehad
Is Strol door de oude gelopenquote:Op woensdag 1 december 2004 16:27 schreef Toadette het volgende:
Ze zijn onze nieuwe deur aan het afhangen![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 16:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Is Strol door de oude gelopen
quote:Op woensdag 1 december 2004 16:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Nee, ik heb een neger er doorheen getieft.quote:Op woensdag 1 december 2004 16:29 schreef mr_Brown het volgende:
wat een respectquote:Op woensdag 1 december 2004 16:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, ik heb een neger er doorheen getieft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |