Klein kind als ik ben koop ik graag games via internet. Ik had dus op Marktplaats Burnout III voor de Xbox gevonden en had ¤22 euro geboden. Verkoper ging direct akkoord. Mooi. Paar mailtjes over en weer gestuurd en toen het geld overgemaakt... Ik had een adres wat bij de rekening hoorde en alles, dus ik vertrouwde het wel. Kutzooi...
Ik wacht nu al een maand op dat verdomde spel en heb tussendoor al meerdere malen om opheldering gevraagd via de mail, uiteraard zonder enige reactie. Ik besloot net om er maar eens werk van te gaan maken en een telefoonnummer van deze kerel te gaan zoeken. Via de Telefoongids lukte het niet, dus dacht ik... kom, ik typ de straatnaam en plaats in bij Google, wie weet vind ik wat bruikbaars... En of ik wat bruikbaars vond!
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=runstraat+eersel&lr=De bovenste entry zegt gelijk genoeg.
![]()
Die aarstulp heeft veel meer mensen opgelicht en ook mij, met m'n stomme, maar normaal knappe kop.
Ik ga die thread maar eens even doorlezen. Ik verwacht m'n centen heus niet meer terug te zien, het gaat me ook helemaal niet om die 22 euro, maar ik vind het kut dat ik opgelicht ben. Ik had me voorgenomen nooit via internet in het ootje genomen te worden... maar dus toch.