abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 november 2004 @ 21:39:52 #1
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_23679572
Klein kind als ik ben koop ik graag games via internet. Ik had dus op Marktplaats Burnout III voor de Xbox gevonden en had ¤22 euro geboden. Verkoper ging direct akkoord. Mooi. Paar mailtjes over en weer gestuurd en toen het geld overgemaakt... Ik had een adres wat bij de rekening hoorde en alles, dus ik vertrouwde het wel. Kutzooi...

Ik wacht nu al een maand op dat verdomde spel en heb tussendoor al meerdere malen om opheldering gevraagd via de mail, uiteraard zonder enige reactie. Ik besloot net om er maar eens werk van te gaan maken en een telefoonnummer van deze kerel te gaan zoeken. Via de Telefoongids lukte het niet, dus dacht ik... kom, ik typ de straatnaam en plaats in bij Google, wie weet vind ik wat bruikbaars... En of ik wat bruikbaars vond!

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=runstraat+eersel&lr=

De bovenste entry zegt gelijk genoeg. Die aarstulp heeft veel meer mensen opgelicht en ook mij, met m'n stomme, maar normaal knappe kop.

Ik ga die thread maar eens even doorlezen. Ik verwacht m'n centen heus niet meer terug te zien, het gaat me ook helemaal niet om die 22 euro, maar ik vind het kut dat ik opgelicht ben. Ik had me voorgenomen nooit via internet in het ootje genomen te worden... maar dus toch.
  dinsdag 30 november 2004 @ 21:48:27 #2
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_23679789
Hey goed idee om onder die naam en adres te gaan handelen op Marktplaats ofzo... Alleen effe een ander rekeningnummer en klaar ben je...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  dinsdag 30 november 2004 @ 21:49:38 #3
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_23679829
whaha sukkel
het leven is geen krentebol. anders had je wel een krent in de kont zitten
pi_23679896
Je kan niet voorzichtig genoeg zijn met die dingen.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_23679947
naïef..... gelukkig ben je geen 1100 euro kwijt zoals die gast met die laptop op Ebay
:D
  dinsdag 30 november 2004 @ 21:54:54 #6
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_23679975
Wat mij nu is overkomen heeft me wel aan het denken gezet trouwens... Het is in principe heel makkelijk om wat mensen op te lichten via internet, daar een leuke som geld aan te verdienen en er verder nooit meer iets van horen.

Ik ga me er eens in verdiepen. Het moeilijkst lijkt me een rekening openen met valse gegevens...
pi_23679979
Misschien maar even de bank bellen dat je de transactie wilt terugdraaien. Normaliter kan dat niet zomaar, maar misschien wel als je aangifte hebt gedaan. Helaas is het eigen risico van menig bank meer dan 22 euries.

Verder kun je aangifte doen bij hotmail van fraude/stalking/whatever. En zo zijn er nog wel veel meer legale dingen om iemands leven totaal te verwoesten als je eenmaal een adres hebt.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_23680057
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 21:54 schreef BrauN het volgende:
Wat mij nu is overkomen heeft me wel aan het denken gezet trouwens... Het is in principe heel makkelijk om wat mensen op te lichten via internet, daar een leuke som geld aan te verdienen en er verder nooit meer iets van horen.

Ik ga me er eens in verdiepen. Het moeilijkst lijkt me een rekening openen met valse gegevens...
Ach gut, hij is opgelicht, is boos maar pikt nu graag een graantje mee.
Mag ik een klinker kopen? De Y, het woord is hypocriet.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  dinsdag 30 november 2004 @ 21:57:56 #10
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_23680074
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 21:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
http://forum.fok.nl//fok/(...)ber=&order=relevance
Dus?

Ik ben een geval apart.
  dinsdag 30 november 2004 @ 21:57:57 #11
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_23680076
Hier zijn nog meer kneusjes mensen die ook op Marktplaats zijn opgelicht Braun:

Marktplaats oplichtingstopic
My white lines go a long way
Either up your nose or through your vein
With nothin to gain except killin' your brain
pi_23680116
Haha, wat een sukkel, wel grappig dat je gewoon al zijn gegevens op internet vind.
  dinsdag 30 november 2004 @ 21:59:46 #13
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_23680132
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 21:57 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Ach gut, hij is opgelicht, is boos maar pikt nu graag een graantje mee.
Mag ik een klinker kopen? De Y, het woord is hypocriet.
Ik ben niet boos, enkel teleurgesteld in mezelf dat ik me heb op laten lichten... Het heeft me echter wel op ideëen gebracht waar ik zeker wat mee ga doen.

Ik hou jullie op de hoogte. Ik zal t.z.t. mijn aanbiedingen in V&A posten.
pi_23680170
Jammer
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_23680230
2ehands games
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_23680266
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 21:54 schreef BrauN het volgende:

D-uh, het is je innerlijke geest die je zegt dat je dat soort dingen niet moet doen.
Iedereen kan een rekening aanmaken, vervolgens allerlijk dingen te koop aanbieden, onder rembours een paar aardappels versturen.

Wat je natuurlijk ook kan doen is de winkel binnenlopen, het nieuwe spel Burn Out kopen, op de rekening laten plaatsen van je school / werkt (Zeg gewoon dat je ICT doet) en dan heb je em graits.

Succes
pi_23680325
Waarom betalen mensen nog vooruit? of geven ze geld voordat ze uberhaupt iets hebben gezien van wat ze kopen???? hoe dom kan je nog zijn...

Volgens mij ben jij ook iemand die zo'n leuke bijlage in zijn email altijd opent?
copyright 2006
pi_23680333
geld van te voren overmaken aan een particulier van een advertentie op marktplaats

rrrrrrrrrright..

en dan had je je voorgenomen dat je nooit opgelicht zou worden? je kan je net zo goed voornemen om geen seks te hebben en vervolgens met ghb en twee naakte wijven in je bed gaan liggen...
  dinsdag 30 november 2004 @ 22:13:57 #19
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_23680585
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 22:03 schreef Steve-O het volgende:
2ehands games
En jouw probleem is? Hou maar stil ventje.

En ja, 't is inderdaad dom om geld vooraf over te maken..., maar ik heb al tientallen dingen via Marktplaats of Ebay gekocht op die manier en dit is serieus de eerste keer dat ik opgelicht ben...
pi_23681639
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 22:13 schreef BrauN het volgende:

[..]

En jouw probleem is? Hou maar stil ventje.

En ja, 't is inderdaad dom om geld vooraf over te maken..., maar ik heb al tientallen dingen via Marktplaats of Ebay gekocht op die manier en dit is serieus de eerste keer dat ik opgelicht ben...
Volgens heb jij een probleem niet ik
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  dinsdag 30 november 2004 @ 22:52:48 #21
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_23682091
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 22:41 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Volgens heb jij een probleem niet ik
Klopt.
pi_23683685
blijft toch een kwestie van vertrouwen, ben in oktober ook opgelicht op ebay, shit happens.
pi_23684117
Kan je niet gewoon wat met dat rekeningnummer? gewoon aangifte doen lijkt mij en dan kijken of je de gegevens van het rekeningnummer kan bemachtigen. Overigens is een transactie niet geldig als het rekeningnummer goed is, maar de naam verkeerd. Mischien kun je daar wat mee.
Henderson put forth the argument that "global warming, earthquakes, hurricanes, and other natural disasters are a direct effect of the shrinking numbers of pirates since the 1800s.
pi_23684415
belle die hap:

[edit]adres gegevens verwijderd

[ Bericht 75% gewijzigd door Dirkh op 01-12-2004 11:32:40 ]
Nothing to see here, carry on
pi_23684525
Kijk! Info waar je wat aan hebt! Zal het mannetje van 13 nog ff schrikken!
Henderson put forth the argument that "global warming, earthquakes, hurricanes, and other natural disasters are a direct effect of the shrinking numbers of pirates since the 1800s.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')