Heeft <<aangesprokene>> daar dan op de uitkijk gestaan?quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:17 schreef Aurelium het volgende:
Sunchaser zegt op de radio toch ook posten? "ja daar heb jij nog gepost he?"
Inderdaad. Waar hebben we t over?quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:29 schreef devzero het volgende:
ik plaats een bericht
quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:25 schreef whoops het volgende:
Posten spreek ik uit op z'n engels...
Dat vind ik altijd zo vreselijk: "roeter"... hoorde ik laatst zelfs op de radio, tijdens de reclame.quote:Hetzelfde als router trouwens... (Het klinkt dan als de ou van kabouter en niet de ou van route...)
Heb jij t dan ook over kaboeters?quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:31 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, overigens (dus alleen het meervoud)
[..]
Dat vind ik altijd zo vreselijk: "roeter"... hoorde ik laatst zelfs op de radio, tijdens de reclame.
"En dan krijg je ook een roeter cadeau..."
![]()
Da's fout.....quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:41 schreef Aurelium het volgende:
Ik zeg altijd roeter... is dat engels of nederlands?
Da's Engels... Van het Engelse woord Route...quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:40 schreef Flurry het volgende:
poosten.... absoluut!
maar ik zeg dan wel weer rauwter tegen een router![]()
Da's Nederlands... Van het Nederlandse woord Route...quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:41 schreef Aurelium het volgende:
Ik zeg altijd roeter... is dat engels of nederlands?
quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:33 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Heb jij t dan ook over kaboeters?
t ging over de ou van kabouters niet over de oe. Vandaar...quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:46 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |