quote:Op dinsdag 7 december 2004 13:04 schreef kinky_queen het volgende:
Vandaag binnen van cdJapan.co.jp
[afbeelding]
ipv mijn Premium edition van DAWN OF THE DEAD
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ene heer Piotr Stefanek zit nu waarschijnlijk met een superdeluxe uitgave van een van de leukste horrorfilms van de laatste 10 jaar
![]()
Tsjah, ik moest meteen denken aan een paar posts geleden van die vibratorsquote:Op dinsdag 7 december 2004 14:28 schreef Timo20 het volgende:hoe hebben ze dat dan voor elkaar gekregen??
ahum... sorry![]()
Zou mij nou nooit gebeuren...quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:37 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Alleen een beetje jammer dat dit mijn bestelling niet is...
Ik krijg ze van de tpg man. Ik heb een keer gehad dat de verpakking is opgescheurd maar alle dvd's zaten er gewoon in. Ik dacht dat het door de douaneafdeling gedaan werd maar eigenhandig optreden van de postbode sluit ik nu ook niet uit.quote:Op dinsdag 7 december 2004 15:00 schreef Eippie het volgende:
Vandaag All about eve en Sunset boulevard binnen gekregen van de dvdsoon halloween actie, ja ja het duurt ff.
Maar terzijde: verstuurd soon met tpg of selektvracht of iets anders want ik moet toch eens een mail gaan sturen dat ik het er niet mee eens ben dat als het pakje niet door de brievenbus past dat je dat maar de dvds eruit haalt (verpakking is opengescheurd) en dan de dvd;s en de envelop apart door de brievenbus gooit, stelletje idioten dat ze zijn.
de trailer zag er erg stoer uit, maar de recensies zijn niet al te positief. is t wat??quote:Op woensdag 8 december 2004 02:04 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Hell yeah!
Net thuis, en wat ligt er te wachten:
[afbeelding]
Immortel (Ad Vitam)
Het is dat ik morgen moet werken, maar anders had ik hem meteen opgezet.....
Idd ja, hoe ik die Gordon Gekko award kan winnen is me dan ook een raadselquote:Op woensdag 8 december 2004 15:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dramatisch slechte collectie heb je dan..
Als in geen van beide.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:53 schreef Eluc het volgende:
[..]
Als in beste film of mooiste uitgave
"Grootste dvd grootsheidswaanzin" is iets anders dan "beste collectie", maar goedquote:Op woensdag 8 december 2004 15:53 schreef Hare het volgende:
[..]
Idd ja, hoe ik die Gordon Gekko award kan winnen is me dan ook een raadsel
Oh dus het was een grapje? Je bedoelt het dus sarcastisch.. Waarom bestel je die dvd danquote:Op woensdag 8 december 2004 15:54 schreef Hare het volgende:
[..]
Als in geen van beide.
Als je een beetje ziet wat ik normaal binnenkrijg of wat voor films ik mooi vind moet je toch wel doorhebben dat dit niet serieus bedoel. Dacht dat men hier wel wat slimmer was.
Maar goed, volgende keer zal ik er een grote knipoog smilie bij doen.
Omdat het volgens mij niet zo is dat je alleen de beste dvd of je favoriete film in je collectie hoef te hebbenquote:Op woensdag 8 december 2004 15:58 schreef Eluc het volgende:
[..]
Oh dus het was een grapje? Je bedoelt het dus sarcastisch.. Waarom bestel je die dvd dan![]()
1. Dat is waar, maar dan moet de film wel ook leuk zijn.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:05 schreef Hare het volgende:
1. Soms is wel leuk om gewoon met je verstand op nul een film te zien.
2. Het is lang geleden dat ik ID4 heb gezien
3. Het moet een dvd zijn met 1 van de beste beeld en geluidskwaliteiten die er zijn.
4. Hij was maar een tientje.
5. Ik vind digipacks altijd leuk
6. Vind je dat goed?
Nee, maar jij zegt: De topper van mijn collectie. Dat kan je op 2 manieren bedoelen, serieus of sarcastisch. In het laatste geval zou je de dvd dus juist als een van de minste uit je collectie beschouwen. In dat geval zou je dom zijn, om redenen die iedereen kan bedenken... Maar jij bedoelt het dus niet serieus, maar ook niet sarcastisch. Waarom maak je zo'n opmerking dan???quote:Op woensdag 8 december 2004 16:05 schreef Hare het volgende:
[..]
Omdat het volgens mij niet zo is dat je alleen de beste dvd of je favoriete film in je collectie hoef te hebben
Die zijn er genoegquote:Ik neem aan dat er maar weinig mensen zijn die maar 2 films in hun collectie hebben
5. Goeie redenquote:En omdat je het zo graag wilt weten. Ik heb deze dvd besteld om:
5. Ik vind digipacks altijd leuk
6. Vind je dat goed?
1. En dat blijft een kwestie van smaak.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
1. Dat is waar, maar dan moet de film wel ook leuk zijn.
2. Ik was gelukkiger voor ik ID4 had gezien.
3. Het moet een DVD zijn waar een toffe film op staat.
4. Dat is dan nog 10 euro teveel.
5. Ook van ongelofelijke baggerkutfilms?
6. Neen.
Ook nog wel eens gehoord van het woord ironisch.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:24 schreef Eluc het volgende:
[..]
Nee, maar jij zegt: De topper van mijn collectie. Dat kan je op 2 manieren bedoelen, serieus of sarcastisch. In het laatste geval zou je de dvd dus juist als een van de minste uit je collectie beschouwen. In dat geval zou je dom zijn, om redenen die iedereen kan bedenken... Maar jij bedoelt het dus niet serieus, maar ook niet sarcastisch. Waarom maak je zo'n opmerking dan???
1. Dat is waar, maar ID4 is een wanproduct, dat staat vast.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:33 schreef Hare het volgende:
1. En dat blijft een kwestie van smaak.
2. Als een film zo veel invloed op je gevoelsleven kan hebben dan is er iets goed mis met je.
3. Wat heeft dat te maken met de beeld en geluidskwaliteit? Het punt dat je hier aan haalt is bij 1 al besproken
4. Niet als de dvd normaliter een euro of 15 kost.
5. Een film doet niks af of voegt iets toe aan een film. Een digipack leuk vinden is een losstaand feit.
6. Gelukkig ben je mij niet heen andersom trouwens ook
![]()
1. Een kwestie van wansmaak welteverstaanquote:Op woensdag 8 december 2004 16:33 schreef Hare het volgende:
[..]
1. En dat blijft een kwestie van smaak.
2. Als een film zo veel invloed op je gevoelsleven kan hebben dan is er iets goed mis met je.
3. Wat heeft dat te maken met de beeld en geluidskwaliteit? Het punt dat je hier aan haalt is bij 1 al besproken
4. Niet als de dvd normaliter een euro of 15 kost.
5. Een film doet niks af of voegt iets toe aan een film. Een digipack leuk vinden is een losstaand feit.
6. Gelukkig ben je mij niet heen andersom trouwens ook
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |