quote:Op donderdag 2 december 2004 23:16 schreef MikeyMo het volgende:
en natuurlijk een apart topic voor dvd's die gebracht worden met select vracht en dvd's die gewoon door tpg gebracht worden
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:46 schreef Wepeel2 het volgende:
[afbeelding]
Kon ik een keer mijn kortingspas gebruiken bij de FRS, vergeet ik het.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:19 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Als je meteen terug was gegaan had je de korting mischien alsnog gekregen. Deden ze bij mij wel een keer. Alles teruggeboekt en opnieuw aangeslagen met korting. Gelukkig maar, was ruim 100 Euro aan dvd's
wat heb je er voor betaalt, ben ook nog op zoek naar seizoen 2 voor een leuk prijsjequote:Op vrijdag 3 december 2004 09:09 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Als je het dan echt goed wilt doen dan maak je een topic aan voor elke webwinkel waar je dvd vandaan komt (of gewone winkel natuurlijk)![]()
on topic:
[afbeelding]
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 15:04 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat je die besteld heb ipv al binnen?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:53 schreef Neoktheone het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 3 december 2004 15:10 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Abre los ojos!
Mooi! Dan ga ik nu aan je vragen of jij voor mij even dat sample zou kunnen plukken. Ik wil hem nl in me website gaan gebruiken. Sophia zegt nl meerdere malen "Abre los ojos" in die film en als jij een van die (zonder achtergrondgeluid, maar dat moet geen probleem zijn) voor me kan rippen en naar me mailen. Erg graag!
Was die heel goedkoop? Dan wil ik hem ook namelijk.quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:44 schreef Cheiron het volgende:
Ah.. sweet childhood memories![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 3 december 2004 22:33 schreef Sai het volgende:
[..]
Was die heel goedkoop? Dan wil ik hem ook namelijk..
quote:Op vrijdag 3 december 2004 22:48 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Niet HEEL goedkoop. 9.99 bij de FRS
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |