laat je haar dit topic ook lezen ?quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:37 schreef JaWi het volgende:
Maar die is niet leuk.
Je moet gewoon eens op een universiteit of een hogeschool kijken waar veel internationale studenten zitten. Zijn er altijd veel uit China.quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:38 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
laat je haar dit topic ook lezen ?![]()
Stuur haar dan toch maar hierheen, dan heb ik in elk geval een oefenobject om het versieren van Chinese vrouwen te leren.quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:37 schreef JaWi het volgende:
Maar die is niet leuk.
Inderdaad.. zoals op de WUR (Wageninen Universiteit).... Allemaal chineese kippetjes... (en andere lekkere kippetjes)quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:40 schreef JaWi het volgende:
[..]
Je moet gewoon eens op een universiteit of een hogeschool kijken waar veel internationale studenten zitten. Zijn er altijd veel uit China.
Inderdaad zeg. Wat moet dit topic in POL?quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:51 schreef freud het volgende:
Polarisatie die een economische crisis aankondigd? Is het niet precies andersom? Mensen worden gepolariseerder naarmate het slechter gaat met de economie.
Waar zou het anders moeten staan?quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:49 schreef JaWi het volgende:
Wat doet dit topic eigenlijk in POL?
en ze zijn de Nederlandse taal (nog) niet machtig dus maakt het niet uit wat je tiktquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:40 schreef JaWi het volgende:
[..]
Je moet gewoon eens op een universiteit of een hogeschool kijken waar veel internationale studenten zitten. Zijn er altijd veel uit China.
Vraag & Aanbodquote:Op dinsdag 30 november 2004 13:09 schreef thabit het volgende:
[..]
Waar zou het anders moeten staan?
Wtf? DAMN!quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:38 schreef Sidekick het volgende:
POL -> GC
Het zijn belangrijke politieke kwesties die de jacht op Chinese vrouwen noodzakelijk maken.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:26 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wtf? DAMN!
Heb je dit thread nou echt in POL aangetroffen?
Wat je van ver haalt is lekker zeggen zequote:Op dinsdag 30 november 2004 17:37 schreef thabit het volgende:
[..]
Het zijn belangrijke politieke kwesties die de jacht op Chinese vrouwen noodzakelijk maken.
Alleen als ze het Hindi als moedertaal hebben.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:03 schreef Miss_kausalaya het volgende:
is indiaas ook goed?:P
Is Spanje niet het land met het grootste percentage HIV besmette in Europa?quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:16 schreef Echo99 het volgende:
Ja, totdat latijns amerika opkomt. Ik ben me alvast aan t orienteren op spaans en portugees. En, leuke bijkomstigheid: de vrouwen zijn een stuk beter daar!
En dat is?quote:Op woensdag 1 december 2004 11:36 schreef Space-Chinees het volgende:
Optie D voor mij.
Ik wil je niet teleurstellen maar die vriendelijkheid is gespeeld.quote:Op woensdag 1 december 2004 11:34 schreef HeatWave het volgende:
Er werkt bij mijn chinees wel een leuk en vriendelijk chinees meisje.
Ja, alle chineze meisjes zijn playersquote:Op woensdag 1 december 2004 11:45 schreef kasper het volgende:
[..]
Ik wil je niet teleurstellen maar die vriendelijkheid is gespeeld.
Idd.quote:Op woensdag 1 december 2004 11:46 schreef Space-Chinees het volgende:
Ja, alle chineze meisjes zijn players
hmzz.. ja en nee.. kzou het kunne hebben.... mja ben geadopteerd..dus toen werd het Nederlandsquote:Op woensdag 1 december 2004 11:17 schreef thabit het volgende:
[..]
Alleen als ze het Hindi als moedertaal hebben..
Nee, da's te makkelijk.quote:Op woensdag 1 december 2004 15:48 schreef Space-Chinees het volgende:
Wat dacht je van "peace"?
Daar heb je wat aan als je een van die 3 miljard mensen bent.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:58 schreef DrWolffenstein het volgende:
Thabit vergeet alleen 1 ding. Het westen is altijd beter uit crisistijden gekomen dat het westen erin is gegaan. Denk bijvoorbeeld aan de eerste en tweede wereldoorlog. Als die er niet waren geweest waren we allemaal nog massaal achterlijk. Na de derde wereldoorlog raken we misschien wel 3 miljard mensen kwijt, maar de technologische, culturele en economische voorsprong zal dan weer in het voordeel van het westen zijn.
goh, naar die chinees luister je wel en deze nietquote:Op woensdag 1 december 2004 16:19 schreef kasper het volgende:
[..]
Nee, da's te makkelijk.
Ik heb 't eens aan een andere Chinees gevraagd.
Die meende dat ze het doen om er extra "cute" uit te zien.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:10 schreef thabit het volgende:
Om te beginnen is het handig de Chinese taal te leren. Nu zijn er 3 mogelijkheden om een taal te leren:
a) Ermee beginnen voordat je derde levensjaar voltooid is.
b) Kei en keihard werken, er ontzettend veel tijd in stoppen, met als gevolg dat je met een zwaar accent, veel fouten en een hoop handen- en voetenwerk jezelf nog een beetje verstaanbaar kunt maken.
c) Verliefd worden op een persoon die die taal als moedertaal heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |