rustig maar, je hebt een stand-in Clairehater;)quote:Op woensdag 1 december 2004 02:32 schreef Svensational het volgende:
Dus dat zijn de drie belangrijkste tijdperken in de 10-jarige (of 11) historie van ONM??
weet je het zeker?quote:Op woensdag 1 december 2004 02:42 schreef Svensational het volgende:
Nikkie Plessen verlaat ONM voor drie maanden ivm de opnames van Kees & Co maar komt daarna gewoon weer terug
haha jij weet niet wat je zegt;)quote:Op woensdag 1 december 2004 02:44 schreef Svensational het volgende:
En wie is de andere Claire-hater??
Die is dan vanaf nu mijn held![]()
Tja, ze heeft het zelf gezegd op haar fanclub ja, die van die jongens ja;)quote:Op woensdag 1 december 2004 02:44 schreef Wup het volgende:
[..]
weet je het zeker?
we zijn haar al vakkundig aan het wegschrijven.......
Ik heb ze nog even allemaal op een rijtje gezet:quote:Op woensdag 1 december 2004 02:16 schreef Svensational het volgende:
Dankzij de user-icons van Iwan blijf ik op de hoogte
Oh, is het w_i_v?quote:Op woensdag 1 december 2004 02:45 schreef Wup het volgende:
[..]
haha jij weet niet wat je zegt;)
* Wup dankt Opera op haar blote knietjes dat ze animated gifjes kan uitschakelenquote:Op woensdag 1 december 2004 02:48 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb ze nog even allemaal op een rijtje gezet:
Chris bracht toen, door een samenzwering van Kyra & Tara, een bezoekje aan de afdeling Geslachtsziekten. Er werd ook wat slijm bij hem afgenomen. Chris was not amused.quote:Op woensdag 1 december 2004 02:54 schreef Svensational het volgende:
Haha, geweldig Iwan, waarom jankt Chris daarzo???
Volgens mij kun je vanaf morgen ook text-only instellen via fok, dus ook zonder smileysquote:Op woensdag 1 december 2004 02:55 schreef Wup het volgende:
[..]
* Wup dankt Opera op haar blote knietjes dat ze animated gifjes kan uitschakelen
Hoezo samenzwering??? Wat hadden ze gedaan? En het lijkt me idd ook behoorlijk pijnlijkquote:Op woensdag 1 december 2004 03:00 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Chris bracht toen, door een samenzwering van Kyra & Tara, een bezoekje aan de afdeling Geslachtsziekten. Er werd ook wat slijm bij hem afgenomen. Chris was not amused.![]()
de meiskes hebben er zelfs de nieuwe leader mee gehaaldquote:Op woensdag 1 december 2004 03:01 schreef Svensational het volgende:
Hoezo samenzwering??? Wat hadden ze gedaan? En het lijkt me idd ook behoorlijk pijnlijk
Nou weet ik nog steeds niet wat ze gedaan hebbenquote:Op woensdag 1 december 2004 03:02 schreef Wup het volgende:
[..]
de meiskes hebben er zelfs de nieuwe leader mee gehaald
Het stikt hier van de kakkerlakkenquote:Op woensdag 1 december 2004 03:03 schreef Wup het volgende:
ow zwaai dan maar
en geen enge beestjes eten
uhm Kyra liet Tara naar Chris bellen als assistente van een of andere SOA afdelingquote:Op woensdag 1 december 2004 03:03 schreef Svensational het volgende:
Nou weet ik nog steeds niet wat ze gedaan hebben
En is die nieuwe leader wat? Is ie online te bekijken??
Kyra wilde Chris een lesje leren i.v.m. zijn attitudeprobleem en z'n slechte sociale vaardigheden.quote:Op woensdag 1 december 2004 03:01 schreef Svensational het volgende:
Hoezo samenzwering??? Wat hadden ze gedaan? En het lijkt me idd ook behoorlijk pijnlijk
quote:Op woensdag 1 december 2004 03:09 schreef Wup het volgende:
Iwan heeft de leader ergens online staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |