abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 november 2004 @ 23:32:14 #176
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_23683480
Ik heb vorige week de hele week ONM moeten missen omdat mijn tv het niet deed
Kan iemand mij misschien heel kort een samenvatting gegeven, of linken waar die hier staat, want baalde wel toen ik vandaag weer kon kijken dat ik een hoop heb gemist (joost vrij en zo)...
tnx alvast
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 30 november 2004 @ 23:33:53 #177
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_23683539
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 22:54 schreef Wup het volgende:
Ilyas en Sanne vind ik veel meer uitblinken in overbodigheid, die irriteren mij dan weer veel meer
en dan zwijg ik nog maar over Stijn:)
Oh man die Stijn, wat een eikel

En weer een filmpje, joehoe! Je bent een held. Hoe meer hoe beter, zeker die oude
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_23683543
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 23:32 schreef Chanty het volgende:
Kan iemand mij misschien heel kort een samenvatting gegeven, of linken waar die hier staat, want baalde wel toen ik vandaag weer kon kijken dat ik een hoop heb gemist (joost vrij en zo)...
tnx alvast
sjee je kan misschien het beste op de yorin site de verhaaltjes van die week even teruglezen en voor details terugkomen met vragen?
pi_23683551
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 23:04 schreef Viking84 het volgende:

Ik jubel toch ook niet de hele tijd over Marjolein oid
Valt er dan iets te bejubelen over haar? Echt veel te doen heeft ze niet. Ze zou natuurlijk wel een leuke reden zijn om samen met Renée uit de serie te stappen. Renée heeft ook niets zinnigs meer te doen. Een paar jaren geleden knalde ze tenminste Serge nog omver. Nu loopt ze maar wat rond.
Winnaar Jort Kelder Award 2004
pi_23683662
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 23:33 schreef Lemijn het volgende:

Oh man die Stijn, wat een eikel
Pas op! Zometeen heb je Viking84 in je nek hangen en dat wil je niet meemaken.

Maar: je hebt gelijk. Filistijn is een eikel. Een pias. Een nietszeggende niksnut. Dan heb ik liever Frommel op de neurologie. Stel je voor dat Filistijn een klem in je boksbal achterlaat!
pi_23683703
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 23:33 schreef Wup het volgende:

sjee je kan misschien het beste op de yorin site de verhaaltjes van die week even teruglezen en voor details terugkomen met vragen?
Of de dvdreeks van dit seizoen aanschaffen ...
  dinsdag 30 november 2004 @ 23:41:47 #182
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_23683774
Chanty: als ie iets specifiekere vragen kan verzinnen vertel ik het graag idd...

Wup: dat filmpje is eigenlijk best wel scary. Ik was Arthur toch niet graag tegengekomen toen ie nog leefde. Uberhaupt raar idee dat ie dood is, omdat we m al zo lang niet hebben gezien.
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_23683788
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 13:55 schreef Wup het volgende:
btw: ik wil wel weer eens een Iwan topicje.... kunnen we #100 voor Iwan claimen?
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 14:03 schreef Wup het volgende:
Ellen Evenhuis ode door Iwan klinkt helemaal goed
De voorbereidingen voor #100, dat geheel in het teken van Ellen zal staan, zijn inmiddels in gang gezet.
pi_23683853
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 23:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
een klem in je boksbal
jaaaaaa, waar blijft de boksbal..........
en dokter knoeier zal vandaag of morgen wel weer wat klemmen zoek maken .....
dat lijntje gaat dus toch nog helemaal leuk worden...
pi_23683879
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 23:42 schreef Iwan1976 het volgende:

De voorbereidingen voor #100, dat geheel in het teken van Ellen zal staan, zijn inmiddels in gang gezet.
Dan mag je wel opschieten. Je weet wat er gebeurt als je te laat bent!?
Ik wil # 100 aan Lizzy, Gina, Iris, Lotus, Irene, Merel, Luciel en de andere knappe ONM- dames allertijden opdragen. Ik heb een mooie openingspic klaar.

Jawel!

* weet_ik_veel heeft met Paint Shop gestoeid.
pi_23683884
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 23:42 schreef Iwan1976 het volgende:
haha je hebt 3 dagen vrij genomen:)
pi_23683943
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 23:44 schreef Wup het volgende:

jaaaaaa, waar blijft de boksbal..........
en dokter knoeier zal vandaag of morgen wel weer wat klemmen zoek maken .....
dat lijntje gaat dus toch nog helemaal leuk worden...
Morgen kan die patiënt oorbellen dragen. Niels steekt immers geen naald in zijn arm.
pi_23683975
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 23:41 schreef Lemijn het volgende:
Chanty: als ie iets specifiekere vragen kan verzinnen vertel ik het graag idd...
Wup: dat filmpje is eigenlijk best wel scary. Ik was Arthur toch niet graag tegengekomen toen ie nog leefde. Uberhaupt raar idee dat ie dood is, omdat we m al zo lang niet hebben gezien.
we hadden het vanavond hier op het forum over die scene vandaar dat ik dat filmpje heb neergezet
het is denk ik ook alleen leuk als je de verhaallijn toen gevolgd hebt....
was mi. wel 1 van de topscenes van Hidde Maas....

enne... Arthur is niet dood hoor
pi_23684019
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 23:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
Morgen kan die patiënt oorbellen dragen. Niels steekt immers geen naald in zijn arm.
Niels steekt die naald liever in zijn eigen arm denk ik
pi_23684028
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 23:32 schreef Chanty het volgende:
tnx alvast
quote:

MA. 22-11-2004
Net op het moment dat Renee en Marjolein elkaar willen zoenen, komt Chris het kantoor van Renee binnen gewandeld. Zouden Renee en Marjolein werkelijk iets voor elkaar voelen... Iris besluit na aanleiding van de slechte beoordeling van Niels, naar Joyce te gaan. Die zal het uit gaan zoeken. Hugo vertelt Lizzy en Tara van de dood van Arthur. Toch krijgen ze een tijdje later een mailtje van Arthur. Iets klopt er niet. De mailtjes die ze de afgelopen maanden hebben gekregen waren helemaal niet van Arthur. Lizzy denkt dat het Nathalie is. Zij heeft Arthur 2 maanden geleden naar Belgie gebracht en hem daar dood geschoten en vervolgens is ze er vandoor gegaan met de 10 miljoen. Tara besluit dit tegen Brian te zeggen. Ze vraagt of hij alsjeblieft Joost wil laten gaan...

DI. 23-11-2004
Sanne en Stijn zijn helemaal in de wolken van elkaar. Als Stijn aan het werken is wordt hij gebeld door ene Adrien. Hij zegt haar dat ze elkaar beter niet meer kunnen zien. Dankzij Marnix besluit Joyce om toch achter Iris te gaan staan in plaats van achter Niels. Niels moet Iris eerlijk en oprecht behandelen en anders moet hij maar een tijdje verlof nemen. Lizzy en Hugo denken dat Tara ook ontvoerd is. Brian komt er ondertussen achter dat Nathalie hem bedrogen heeft. Net op het moment dat Nathalie er met Joost vandoor wil gaan, komt Brian er aan met Tara. Hij richt een pistool op hen. Lizzy en Hugo zijn er inmiddels achter waar Joost zich moet bevinden, via de videobeelden. Ze gaan er meteen naar toe. Als Brian op het punt staat om te schieten, schreeuwt Hugo. Brian kijkt om...

WO. 24-11-2004
Hugo redt Tara en Joost door Brian in zijn been te schieten. De politie arriveert en neemt Brian en Nathalie mee. Eenmaal thuis aangekomen rouwen de drie kinderen van Arthur om hun vader... Marnix, Joyce, Sanne en Stijn gaan uiteten. Marnix kan het goed vinden met Stijn. Hij is goedgekeurd. Stijn laat zijn computer in het kantoor van Niels staan. Als Chris even een boek moet halen uit het kantoor ziet hij de laptop van Stijn staan. Zijn onderzoeksplan staat erop. Als Stijn erachter komt dat zijn laptop weg is, raakt hij in paniek. Uiteindelijk wordt de laptop weer gevonden, maar heel het bestuurssysteem is in de war. Weg onderzoeksplan...

DO. 25-11-2004
Stijn zit flink in de problemen nu zijn hele onderzoeksvoorstel weg is. Hij probeert via een deskundige zijn laptop weer tot z'n oude te brengen. Dat lukt helaas niet, en Stijn krijgt ook geen uitstel van Niels. Tot overmaat van ramp heeft hij ruzie met Sanne, nadat hij haar de schuld gaf van dit hele drama. Joyce komt er per toeval achter dat Marjolein bij haar vorige baan werd ontslagen wegens seksuele intimidatie. Joyce speelt dit meteen door naar Renee, aangezien Renee bijzonder veel interesse heeft in Marjolein. Ze checkt dit bij Marjolein waarna blijkt dat haar rol allemaal wel meevalt. Renee en Marjolein gaan vervolgens gewoon een hapje eten. Renee krijgt een vervelend telefoontje van Gyman's school: Gyman heeft alwéér gespijbelt en hij is het hele schooljaar nog niet bij Duits geweest. Renee spreekt Gyman hierop aan waarop Gyman erg boos wordt en zijn moeder uitscheldt voor "kutwijf". Iris doet haar stage bij Niels opnieuw zodat ze een voldoende haalt. Ze krijgt echter rotklusjes toegewezen die niet voor haar bedoeld zijn. Niels is onverbiddelijk en zal er alles aan doen om te zorgen dat Iris nooit arts zal worden!

VR. 26-11-2004
Gyman gaat in plaats van naar school op bezoek bij Kyra. Kan hij even naar zijn vogelspin kijken en vervolgens computeren. Tegen Kyra zegt hij dat hij niet naar school hoeft. Ondertussen krijgt Renee een telefoontje van de rector van Gyman. Hij is weer eens niet op school. Renee is erg kwaad op Gyman, maar naar zijn toneelstukje zielig doen, is Renee al niet meer boos... Tonnie heeft voor Tara en hem tickets gekocht voor twee weken Ibiza. Zou ze wel met hem op vakantie willen...? Tara, Hugo en Joost strooien het as van Arthur uit over de golfbaan. Na het uitstrooien hebben ze nog wat interessante gesprekken. Hugo bekent dat hij Kyra wel leuk vindt en Tara zegt dat ze verliefd is op Ilyas...

BRON: www.soapmail.nl
pi_23684041
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 23:49 schreef Wup het volgende:

we hadden het vanavond hier op het forum over die scene vandaar dat ik dat filmpje heb neergezet

Arrggggh! Grommmm! De grrrruwelijkeee waarheid, mijn zoooooon!
  dinsdag 30 november 2004 @ 23:56:46 #192
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_23684191
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 23:49 schreef Wup het volgende:

Tja, jullie gaan zo godsgruwelijk snel dat ik niet altijd alles weet
Dus als ik het ergens over heb, plaats jij dan een filmpje? Relaxed!
quote:
Denk je dat of weet je dat?
  dinsdag 30 november 2004 @ 23:59:01 #193
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_23684246
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 23:45 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Dan mag je wel opschieten. Je weet wat er gebeurt als je te laat bent!?
Ik wil # 100 aan Lizzy, Gina, Iris, Lotus, Irene, Merel, Luciel en de andere knappe ONM- dames allertijden opdragen. Ik heb een mooie openingspic klaar.

Jawel!

* Viking84 heeft met Paint Shop gestoeid.
nee, nu mag iwan eens een keer zeg. Sjemig
Niet meer actief op Fok!
pi_23684296
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 23:59 schreef Viking84 het volgende:

nee, nu mag iwan eens een keer zeg. Sjemig
Dat is een zaak tussen Iwan de Verschrikkelijke en Weet_ik_veel de Nog-ergere.
pi_23684339
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 23:56 schreef Lemijn het volgende:
Tja, jullie gaan zo godsgruwelijk snel dat ik niet altijd alles weet
Dus als ik het ergens over heb, plaats jij dan een filmpje? Relaxed!
LOL, ik ga je teleurstellen, ik heb voornamelijk Claire filmpjes.......
[ en een paar topscenes maar dat is allemaal erg subjectief]
en niet verder terug dan ca. 1 jaar
ik meen me te herinneren dat je niet zo een Claire fan was dus erg blij zal ik je niet kunnen maken:)
quote:
Denk je dat of weet je dat?
het moet het moet..........
  woensdag 1 december 2004 @ 00:12:44 #196
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_23684572
quote:
Op woensdag 1 december 2004 00:02 schreef Wup het volgende:
LOL, ik ga je teleurstellen, ik heb voornamelijk Claire filmpjes.......
[ en een paar topscenes maar dat is allemaal erg subjectief]
en niet verder terug dan ca. 1 jaar
ik meen me te herinneren dat je niet zo een Claire fan was dus erg blij zal ik je niet kunnen maken:)
Nou... als personage vond ik haar zeker wel leuk, en ze had ook goede kanten, maar als persoon vond ik haar overwegend stom. Dus, filmpjes van Claire slaan heus wel aan! Ik heb een Claire-Frida filmpje en die is mooi opgeslagen.
Wat versta jij onder topscenes?
quote:
het moet het moet..........
ah op die fiets
pi_23685084
quote:
Op woensdag 1 december 2004 00:12 schreef Lemijn het volgende:
Nou... als personage vond ik haar zeker wel leuk, en ze had ook goede kanten, maar als persoon vond ik haar overwegend stom. Dus, filmpjes van Claire slaan heus wel aan! Ik heb een Claire-Frida filmpje en die is mooi opgeslagen.
Wat versta jij onder topscenes?
sja zoals ik zei, da's erg subjectief, wat ik mooie scenes vind kan voor een ander een flutscene zijn.
Ligt ook erg aan je voor- en afkeur van personages en acteurs.
mijn helden waren Arthur & Claire verder niemand in het bijzonder.....
maar de kans dat ik bijvoorbeeld een Bram of Joost filmpje heb bewaard is niet zo heel erg groot....
quote:
ah op die fiets
ik geloof gewoon echt niet dat hij dood is, geen eindscene, geen lijk, niks geen bewijs......

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
hier nog een kleine scene met oa Frida & Claire..
het gaat helemaal nergens over maar ik moest erg om Frida lachen

filmpje Frida, ONM oktober 2003[save target as]
  woensdag 1 december 2004 @ 00:46:45 #198
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_23685215
quote:
Op woensdag 1 december 2004 00:38 schreef Wup het volgende:
ik geloof gewoon echt niet dat hij dood is, geen eindscene, geen lijk, niks geen bewijs......
Het enige is dat Hugo beweert dat ie het lijk heeft gezien en dat het m echt is. Maarja, dat zegt niks in een soap natuurlijk...
quote:
hier nog een kleine scene met oa Frida & Claire..
het gaat helemaal nergens over maar ik moest erg om Frida lachen
Ik ook
pi_23686197
Dankzij de user-icons van Iwan blijf ik op de hoogte

En Wup, wat bedoel je nou met IN MEMORIAM: 'ONDERWEG NAAR MORGEN DC' (2001-2004)

LC had ik nog kunnen begrijpen

OP is
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_23686235
quote:
Op woensdag 1 december 2004 02:16 schreef Svensational het volgende:
En Wup, wat bedoel je nou met IN MEMORIAM: 'ONDERWEG NAAR MORGEN DC' (2001-2004)
BC= Before Claire
DC= During Claire
AC= After Claire
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')