Ik hoef die dierensex niet te zien.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:42 schreef Lemijn het volgende:
Ah welnee joh. Ben je niet blij voor Renée dat ze weer eens gelukkig verliefd is?
De meid die hij verkrachtte komt bij Renée op de afdeling met "uitstrijkjes, embryo's en vislucht" ... Dr. Frommelmans mag er dan gaan frommelen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:48 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik ben benieuwd of de slachtoffers van HooliGyman nog op de SEH belanden...
nee, Renee mag geen verhaallijntjes krijgenquote:Op dinsdag 30 november 2004 21:42 schreef Lemijn het volgende:
Ah welnee joh. Ben je niet blij voor Renée dat ze weer eens gelukkig verliefd is?
volgens mij hebben ze de SEH stiekem gesloopt....ia al een tijdje niet meer te zien geweestquote:Op dinsdag 30 november 2004 21:48 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik ben benieuwd of de slachtoffers van HooliGyman nog op de SEH belanden...
OMG dat was ik vergeten... verdringing denk ik.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:03 schreef Wup het volgende:
was ze de laatste keer niet verliefd op dat kindje de Ruyg.....
was ook niet zo een succes
Dat kwam door het kinderachtige gekut van Joyce en Victor.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:09 schreef Lemijn het volgende:
OMG dat was ik vergeten... verdringing denk ik.
Dat was naar idd![]()
haha, verdringing is goed...quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:09 schreef Lemijn het volgende:
OMG dat was ik vergeten... verdringing denk ik.
Dat was naar idd![]()
Duuk toch?quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat kwam door het kinderachtige gekut van Joyce en Victor.
Ook, maar DOK en Victor deden erg lullig tegen die twee.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:15 schreef Wup het volgende:
Duuk toch?
Nee? Ook niet als ze iets heel tofs beleeft ofzo? Ik weet niet, ik vond haar vroeger altijd leuk en dat is maar moeilijk los te laten ofzo.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:14 schreef Wup het volgende:
haha, verdringing is goed...
maar Renee is gewoon niet leuk meer....
het is zo een duffe muts daar kan geen verhaallijntje iets aan veranderen
sommige personages blijven te lang in een soap, dan zijn ze 'op' en dan is het de schrijvers blijkbaar nog onmogelijk iets behoorlijks voor ze te schrijven.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:19 schreef Lemijn het volgende:
Nee? Ook niet als ze iets heel tofs beleeft ofzo? Ik weet niet, ik vond haar vroeger altijd leuk en dat is maar moeilijk los te laten ofzo.
zij is een van de weinige nieuwkomers waar ik me dan weer niet zo aan stoorquote:Weet je wie ik echt naar vind? Shirina![]()
Jij bent een vrouw en kunt dat derhalve niet beoordelen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:19 schreef Lemijn het volgende:
Weet je wie ik echt naar vind? Shirina![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw en kunt dat derhalve niet beoordelen.
Je kunt toch weggaan! Je wordt niet gemist.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:34 schreef Viking84 het volgende:
Pfff, ik vind WIV wel een beetje irritant worden, hoor, met dat gezeik op de ONM-personages steeds. Claire is een hoer, Marjolein is een paard, Renee is een lama. Dat weten we nu welZoooo zinloos om dat steeds te melden
en nee, ik ben niet ongesteld, ik observeer gewoon
Het tocht hier.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:36 schreef Viking84 het volgende:
![]()
Ik kan dat toevallig heel goed beoordelen. Ik vind Shirina saai, ze beleeft niks, zit maar aan die eettafel en ze zat ook nog Ellen en Bram in de weg. En ze is niet leuk om naar te kijken ook.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jij bent een vrouw en kunt dat derhalve niet beoordelen.
Ah, maar tijdens Bram was ze wel vervelend toch? Ik stoor me op zich niet heel snel aan mensen, maar ze is gewoon zo overbodig nu. Dan kijk ik liever naar een interessantere scene.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:26 schreef Wup het volgende:
zij is een van de weinige nieuwkomers waar ik me dan weer niet zo aan stoor
[sinds Bram weg is pas trouwens]
Ellen & Bram vond ik nou saai & onleuk naar te kijken...quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:44 schreef Lemijn het volgende:
Ik kan dat toevallig heel goed beoordelen. Ik vind Shirina saai, ze beleeft niks, zit maar aan die eettafel en ze zat ook nog Ellen en Bram in de weg. En ze is niet leuk om naar te kijken ook.
ze is bepaald niet nuttig neequote:Op dinsdag 30 november 2004 22:44 schreef Lemijn het volgende:
Ah, maar tijdens Bram was ze wel vervelend toch? Ik stoor me op zich niet heel snel aan mensen, maar ze is gewoon zo overbodig nu. Dan kijk ik liever naar een interessantere scene.
ja dat bedoel ik. Mensen die je niet aanstaan een beetje afzeiken. Wat heeft het nou voor zin om de schoonheid van jouw favorieten constant te bejubelen? Ik jubel toch ook niet de hele tijd over Marjolein oidquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je kunt toch weggaan! Je wordt niet gemist.
Claire was een hoer, want ze jumpte van het ene bed naar het andere, dat paard is een paard - pure beeldvulling, Renée is uitgescheten - 't karakter is op.
En ik zeik niet iedereen af:
Lizzy, Iris, Shirina en Kyra zijn erg leuk en aantrekkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |