Het is haar taak om met haar jopen op en neer te jumpen. Haagse_Elfje is het met me eens.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:48 schreef Wup het volgende:
ik wil haar niet weg hebben hoor, er zijn genoeg anderen die daarvoor in aanmerking komen
maar ik geef haar geen ongelijk
ik denk gewoon dat er beter werk op haar ligt te wachten
Misschien gaat ze wel naar Bonaire, naar het graf van Melchior.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:54 schreef Wup het volgende:
btw. ik denk ook helemaal niet dat Lizzy doodgaat hoor
maar wel weg dus
Jajajaja! Ik weet nou wel dat ze wat jou betreft in zijn graf mag donderen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:58 schreef soapie het volgende:
Misschien gaat ze wel naar Bonaire, naar het graf van Melchior.
Joost & Lizzy uit elkaar vanwege een baby?quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:58 schreef soapie het volgende:
Misschien gaat ze wel naar Bonaire, naar het graf van Melchior.
Waar heb jij het toch steeds over? Is Joyce dikgeneukt ofzo?quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:05 schreef Wup het volgende:
maar... wat moet Marnix dan volgende week met een broertje of zusje voor Sanne?
babyboom in het kader van de verjonging?
Da's het eerste wat ik dacht toen Lizzy zei dat ze misselijk was... In soaps betekent misselijkheid in 99% van de gevallen dat iemand zwanger is.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:28 schreef soapie het volgende:
Lizzy misselijk????? Is zij nu zwanger, nee toch????? Straks krijgen we nog een stereozwangerschap, Lizzy en Joyce.....
Ja, ik ben ook heus wel blij dat ik het heb gezien enzo... maar lekker is gewoon andersquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:07 schreef Wup het volgende:
er stond nog een vette waarschuwing bij....
nee dat weet ik niet, is iets vaags uit de verhaaltjes die Iwan heeft geplaatst op pagina 1quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waar heb jij het toch steeds over? Is Joyce dikgeneukt ofzo?
Als je niet van vrouwen houdt moet je 't gewoon zeggen!quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:08 schreef Iwan1976 het volgende:
Gelukkig is er nog 1% kans dat Lizzy een terminale ziekte heeft en daarom teruggaat naar Rusland om de korte tijd die ze nog heeft met haar moeder door te brengen.
Die lult wat op een hoop ...quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:09 schreef Wup het volgende:
nee dat weet ik niet, is iets vaags uit de verhaaltjes die Iwan heeft geplaatst op pagina 1
Right! En Iris ook!quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:09 schreef Lemijn het volgende:
Lizzy weg? Nee, hier blijven moet ze!
ONM ook... da's nou lullig;)quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:08 schreef Iwan1976 het volgende:
Na een paar maanden komt ze weer kerngezond terug, want:
1) Kees & Co stopt na het komende seizoen;
Ja, maar alleen voor de zomer dan he.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:23 schreef Wup het volgende:
ONM ook... da's nou lullig;)
ONM gaat hierna nog zeker één seizoen door. Voor aanvang van dit seizoen is er een contract voor twee seizoenen getekend.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:23 schreef Wup het volgende:
ONM ook... da's nou lullig![]()
Die schopt eerdaags een veulen en overlijdt tijdens de bevalling op stal. James Herriot kan niets meer uithalen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:23 schreef Lemijn het volgende:
Welja
En Marjolein ook!
Kan dat niet op de montagetafel worden weggesneden?quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:25 schreef Lemijn het volgende:
ik zit nu net de aflevering van vandaag te bekijken, gaan Renée en Marjolein weer bijna-zoenen! Ik krijg wat van die lui, kan dat niet gewoon doorzetten?![]()
Ik quote alleen je werkgever.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die lult wat op een hoop ...
Die lult ook wat op een hoop.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:30 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik quote alleen je werkgever.![]()
Russin Lizzy is een getraind wodka-drinker... die wordt daar dus niet meer misselijk van.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Lizzy was alleen maar misselijk vanwege het zuipen.
en het voedsel van Joost moet ze inmiddels ook immuun voor zijn...quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:33 schreef Iwan1976 het volgende:
Russin Lizzy is een getraind wodka-drinker... die wordt daar dus niet meer misselijk van.
Vladimir Valikow, het lulletjerozenwaterneefje van Lizzy, was ook een oerrus, maar zoop zich klem en begroette de deurpost van De Engel vriendelijke met "goeiendag"..... Later had hij ook knallende koppijn.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:33 schreef Iwan1976 het volgende:
Russin Lizzy is een getraind wodka-drinker... die wordt daar dus niet meer misselijk van.
Op de set van ONM kweken ze nu champignons. Die groeien goed op paardenmest.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:36 schreef Wup het volgende:
en het voedsel van Joost moet ze inmiddels ook immuun voor zijn...
Ik snap het enthousiasme voor Marjolein Curie ook niet zo
noch Marjolein, noch Tanja Jess maakt veel indruk....
Ah welnee joh. Ben je niet blij voor Renée dat ze weer eens gelukkig verliefd is?quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kan dat niet op de montagetafel worden weggesneden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |