abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 november 2004 @ 12:59:03 #51
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_23666620
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 12:34 schreef wonko het volgende:

[..]

Je opent wel maar wilt niet op de discussie ingaan? Hou dan godver de godver je gezicht. Of geef dan eens een link naar die geweldige topics van je.
Zeg oud vel, misschien moet jij es leren dimmen en gewoon normaal deelnemen aan discussies; als je dat niet kan ga je maar fijn wat nuttigs doen, werken ofzo.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  dinsdag 30 november 2004 @ 13:00:14 #52
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_23666647
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 12:57 schreef Martineke het volgende:

[..]

en hier gaat iedereen nog op in ook laat dat pubertje toch....
God met zo'n antwoord voel je je zeker heel wat.
  dinsdag 30 november 2004 @ 13:01:01 #53
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_23666662
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 12:59 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Zeg oud vel, misschien moet jij es leren dimmen en gewoon normaal deelnemen aan discussies; als je dat niet kan ga je maar fijn wat nuttigs doen, werken ofzo.
oud vel ook.
Lang leve mij! *O*
  dinsdag 30 november 2004 @ 13:01:41 #54
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_23666674
Maar ik ga naar school, iets nuttigs doen. Zouden die midlife crisis figuren ook eens moeten doen.
Veel plezier nog.
pi_23666692
ja zeg! doe ik mijn best een antwoord te geven gaan jullie een beetje dom bekvechten

hou es op kienders

FOK!fossiel dinsdag 30 november 2004 @ 13:03:20 #56
2628 Karin
pi_23666705
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 12:59 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Geef dan zelf ook even het goede voorbeeld

Ik vind dat het gewoon moet kunnen. Ik heb het zelf alleen nooit gedaan, voelde me er niet prettig bij. Ging vaak terug naar de auto en daar voeden, daar zit je dan toch wat beschutter. En Bram dronk ook beter in een rustige omgeving.
Vind het altijd wel een heel mooi gezicht
pi_23666710
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 12:35 schreef Echo99 het volgende:

[..]

1 van ons tweeën neemt Fok! te serieus. En ik ben t niet.
Ik helemaal niet..dus jij toch wat meer..dus jij bent um
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  dinsdag 30 november 2004 @ 13:04:10 #58
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_23666725
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 13:03 schreef Karin het volgende:

[..]

Geef dan zelf ook even het goede voorbeeld

Ik vind dat het gewoon moet kunnen. Ik heb het zelf alleen nooit gedaan, voelde me er niet prettig bij. Ging vaak terug naar de auto en daar voeden, daar zit je dan toch wat beschutter. En Bram dronk ook beter in een rustige omgeving.
Vind het altijd wel een heel mooi gezicht
Ik mag soms best even corrigerend spreken.

Nu ben ik er vandoor, avé!
  FOK!fossiel dinsdag 30 november 2004 @ 13:06:07 #59
2628 Karin
pi_23666765
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 13:03 schreef wonko het volgende:

[..]

Ik helemaal niet..dus jij toch wat meer..dus jij bent um
Ja kappen nu
pi_23666795
edit- nu is het wel genoeg

[ Bericht 92% gewijzigd door Karin op 30-11-2004 13:11:51 ]
pi_23666799
Wat een onzin discussie weer, laat die mensen lekker eten, als t mooie tieten zijn en je kan r niet tegen, krijg je gewoon zelf te weinig tieten en ben je jaloers op een baby..als het lelijke tieten zijn en je kan er niet tegen dan ben je gewoon een enorm zeikerd, en kijk je even niet.. En als je op jonge moedertjes valt, dan ga je maar naar de crêche om n uurtje of 5, en pik je r daar een op... pfff..
pi_23666843
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 13:07 schreef ViSioN_TFH het volgende:
Wat een onzin discussie weer, laat die mensen lekker eten, als t mooie tieten zijn en je kan r niet tegen, krijg je gewoon zelf te weinig tieten en ben je jaloers op een baby..als het lelijke tieten zijn en je kan er niet tegen dan ben je gewoon een enorm zeikerd, en kijk je even niet.. En als je op jonge moedertjes valt, dan ga je maar naar de crêche om n uurtje of 5, en pik je r daar een op... pfff..
Je hoeft ook niet te kijken...ook al doen sommigen nog zo hun best om gezien te worden.
  dinsdag 30 november 2004 @ 13:10:37 #63
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_23666864
ontopic nu: luiers verschonen is idd ook een primaire behoefte maar dat doe je ook niet in een restaurant.

[ Bericht 59% gewijzigd door Karin op 30-11-2004 13:12:53 (quote verwijderd) ]
Lang leve mij! *O*
  dinsdag 30 november 2004 @ 13:13:49 #64
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23666945
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 13:00 schreef TrenTs het volgende:

[..]

God met zo'n antwoord voel je je zeker heel wat.
pi_23666953
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 13:10 schreef Echo99 het volgende:
ontopic nu: luiers verschonen is idd ook een primaire behoefte maar dat doe je ook niet in een restaurant.
eten wel
  dinsdag 30 november 2004 @ 13:15:48 #66
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_23666977
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 12:50 schreef Echo99 het volgende:

[..]

Nee toch?
  dinsdag 30 november 2004 @ 13:15:52 #67
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_23666978
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 13:13 schreef Martineke het volgende:

[..]

Jammer karin, hier valt niet tegen op te editen. Ik trek me terug uit deze non-discussie

De groeten,
Lang leve mij! *O*
  dinsdag 30 november 2004 @ 13:22:24 #68
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_23667116
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 13:10 schreef Karin in het bericht van Echo99 het volgende:
In het restaurant waar ik voreger werkte werd dat dus echt gedaan he, gewoon terwijl de tafel er tegenover aan het eten was.....
we hebben de dame in kwestie toen even aangesproken en achter in een apart zaaltje haar rsutg de voeding laten geven... (mensen lopen hier wel door naar het toillet, maar dat moet kunnen vind ik)
pi_23667378
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 13:09 schreef wonko het volgende:

[..]

Je hoeft ook niet te kijken...ook al doen sommigen nog zo hun best om gezien te worden.
true, die zijn er en die vind ik wel irritant.
pi_23667755
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 13:10 schreef Echo99 het volgende:
Trek even eten en drinken gelijk met scheiten en pissen. Het heeft met elkaar te maken maar het zijn afzonderlijke processen.
pi_23668089
Als iemand vindt dat het niet kan, moet hij/zij ook niet zeuren over een huilende baby die HONGER heeft. Heb je dat soms liever?
Ik vind het wel normaal dat je het 'netjes' doet en gewoon je borst bedekt, dat kan op veel manieren. Maar natuurlijk moet het gewoon kunnen in het openbaar...er is niets raars aan een moeder die haar kind voedt, in tegenstelling tot een vrouw die haar borsten showt in kleding die nogal 'openvallend' is, als je het mij vraagt.
pi_23668144
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 13:22 schreef heavenswoman het volgende:

[..]
we hebben de dame in kwestie toen even aangesproken en achter in een apart zaaltje haar rsutg de voeding laten geven...
Goh, leuk restaurant, waar een baby niet mag eten. Vertel even welk, dan zorg ik dat ik er nooit kom
  dinsdag 30 november 2004 @ 14:10:56 #73
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_23668250
Moet kunnen!
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  dinsdag 30 november 2004 @ 14:15:55 #74
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_23668350
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 13:47 schreef wonko het volgende:

[..]

Trek even eten en drinken gelijk met scheiten en pissen. Het heeft met elkaar te maken maar het zijn afzonderlijke processen.
Ik trek t niet gelijk ik maak alleen de vergelijking. Het zijn beide primaire behoeftes waarvan ik t niet gepast vind om in een restaurant gehoor aan te geven. En nou niet gelijk gaan piepen dat ik een kortzichtige bekrompen klojo ben: ik respecteer jouw mening, en jij de mijne.

ik weet dat ik beloofd had om op te tyften maar ik kon 't niet laten
Lang leve mij! *O*
  dinsdag 30 november 2004 @ 14:33:56 #75
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_23668799
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 14:05 schreef anneja het volgende:

[..]

Goh, leuk restaurant, waar een baby niet mag eten. Vertel even welk, dan zorg ik dat ik er nooit kom
Als je goed gelezen hebt dan kon je opmaken uit mijn verhaal dat de baby wel degelijk mocht eten. Zelfs in een apart zaaltje waar zowel moeder als de baby in alle rust de tijd konden nemen om de baby van voeding te voorzien en te kunnen genieten van een toch wel intiem moment.

Mooie ervan was dat diegene die zich er wel aan stoorden nu ook gewoon door konden eten.
  dinsdag 30 november 2004 @ 14:35:12 #76
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23668832
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 13:15 schreef Echo99 het volgende:

[..]

Jammer karin, hier valt niet tegen op te editen. Ik trek me terug uit deze non-discussie

De groeten,
je niet op laten naaien joh
  † In Memoriam † dinsdag 30 november 2004 @ 14:38:43 #77
7074 moussy
kuttekop
pi_23668925
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 13:22 schreef heavenswoman het volgende:

[..]

In het restaurant waar ik voreger werkte werd dat dus echt gedaan he, gewoon terwijl de tafel er tegenover aan het eten was.....
we hebben de dame in kwestie toen even aangesproken en achter in een apart zaaltje haar rsutg de voeding laten geven... (mensen lopen hier wel door naar het toillet, maar dat moet kunnen vind ik)
Dat vind ik dus niet kunnen Dan wordt je gewoon te kijk gezet.

Als iemand het discreet doet vind ik het geen probleem, maar als er eerst een borst op tafel gelegd wordt en dán een kind er aan gelegd wordt moet ik ff slikken. Maar als iemand het kindje al op bortshoogte heeft liggen en een shirtje omhoog doet bh naar beneden flapt zie je er toch niks van. Of zitten jullie liever in het gejank van een hongerige baby
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_23668962
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 14:15 schreef Echo99 het volgende:

[..]

Ik trek t niet gelijk ik maak alleen de vergelijking. Het zijn beide primaire behoeftes waarvan ik t niet gepast vind om in een restaurant gehoor aan te geven. En nou niet gelijk gaan piepen dat ik een kortzichtige bekrompen klojo ben: ik respecteer jouw mening, en jij de mijne.

ik weet dat ik beloofd had om op te tyften maar ik kon 't niet laten
lol weet je wel wat je zegt

eten+drinken is een primaire behoefte waarvan het niet gepast is om er gehoor aan te geven in een restaurant

geniaal
  dinsdag 30 november 2004 @ 14:44:29 #79
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_23669052
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 14:40 schreef MarMar het volgende:

[..]

lol weet je wel wat je zegt

eten+drinken is een primaire behoefte waarvan het niet gepast is om er gehoor aan te geven in een restaurant

geniaal
Klinkt beetje vaag he?
Lang leve mij! *O*
  † In Memoriam † dinsdag 30 november 2004 @ 14:44:38 #80
7074 moussy
kuttekop
pi_23669058
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 12:58 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Hihi jawel hoor.....
Mijn dochter is eens verschoond op het aanrecht in een snackbar, er was geen andere plaats en de eigenaar vond het wel goed zo, ze boodt het zelf aan om in de keuken te doen
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_23669651
Voordat ik moeder werd dacht ik ook "dat ga ik nóóit doen" en vond ik het inderdaad vaak een beetje genant. Toen ik eenmaal zelf begon te voeden, merkte ik pas hoe ontzettend handig het is, vooral als je kind in het openbaar zit te krijsen (dat vinden veel meer mensen aanstootgevend). Ik heb het wel altijd geprobeerd zo discreet mogelijk te doen omdat er mensen zijn die het vervelend vinden (zoals ik vroeger), altijd mijn borst bedekt etc. Maar ik heb juist vaak reacties gekregen (van wildvreemden) dat het er zo mooi sereen uitzag.
mooi he, alles
  dinsdag 30 november 2004 @ 15:17:33 #82
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_23669786
Ik heb ook wel eens de opmerking/vraag gekregen of m'n kindje lekker sliep zo tegen mama aan (oftewel; je ziet vaak amper dat een kind voeding krijgt)

En van mensen die wel zagen wat er gebeurde veel vertederende blikken
Maar de meesten hebben 't niet eens in de gaten...
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 30 november 2004 @ 15:25:08 #83
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_23669949
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 11:41 schreef Echo99 het volgende:
Vind het zelf niet zo prettig als ik een restaurant en er zit een voedende moeder tegen over me.
Misschien vind haar baby het ook niet leuk om jou te zien eten terwijl zij gevoed wordt... wie weet

Ik voed overal en altijd, maar ik laat niet teveel borst zien. Is nergsn voor nodig. Ik vind het overigens altijd raar dat niemand er moeite mee heeft als een baby de fles krijgt in het openbaar.
pi_23669986
ik vind ook dat het overal zou moeten kunnen
in het begin vond ik het ook best wel wat eng zo maar in een rest Thijs aanleggen, maar nu bijna 3 maand verder vind ik het zo makkelijk en handig en schaam ik me nergens voor, het is nu eenmaal iets natuurlijks.

en idd zoals E.T schrijft de meeste zien het niet eens zo snel
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_23670447
We worden al jaren doodgegooid met reclames van o.a. FA waarbij de hupsende borsten ons om de oren slaan, maar als het om een primaire behoefte gaat, moet het ineens een discussie worden.

NATUURLIJK moet dat kunnen, het kind moet ETEN. .

Ik had gewild dat ik borstvoeding had kunnen geven, want midden op straat een fles moeten maken is nou niet echt geweldig. Nu had mijn kind ook nog eens flesvoeding die gemaakt moest worden met water dat net van de kook af was en dan loop je dus wel een kwartier met een huilend kind rond. Nee, dat is leuk voor de mensen om je heen. .

Ik vind het juist een heel mooi gezicht als een vrouw haar kind de borst geeft. De hele wereld rent door en die twee personen zitten even heel intiem samen. Prachtig. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  dinsdag 30 november 2004 @ 15:43:38 #86
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_23670484
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 15:25 schreef Tan het volgende:

[..]

Misschien vind haar baby het ook niet leuk om jou te zien eten terwijl zij gevoed wordt... wie weet

Ik voed overal en altijd, maar ik laat niet teveel borst zien. Is nergsn voor nodig. Ik vind het overigens altijd raar dat niemand er moeite mee heeft als een baby de fles krijgt in het openbaar.
Ik heb ook geen moeite met borstvoeding geven in het openbaar. Veel mensen kijken vertederd naar het 'tafereel' en ik heb ook eens de opmerking gekregen dat het zo'n vredig gezicht was. Ik heb nog nooit iemand weg zien kijken (behalve mijn moeder, die zulke gevoelige tepels heeft, dat ze zelf bijna pijn krijgt als ze me ziet voeden).

Ik heb mijn oudste ook overal gevoed (de fles) en daar had ik vaak wel moeite mee (vind ik trouwens wel onterecht, maar het was wel zo). Ik vond dat vaak toch wat genant, om zo'n klein babytje de fles te geven. Ik heb daar ook nooit opmerkingen over gekregen (noch negatief, noch positief), omdat ik dat waarschijnlijk ook uitstraalde.

Ik vind dat je overal de borst mag geven, waar ook de fles wordt geaccepteerd. Als er gelegenheden zijn waar geen borstvoeding gegeven mag worden, moet je ook de fles verbieden.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_23670533
Een andere discussie is trouwens: Waarom baby's meenemen naar restaurants? Dit geldt trouwens ook voor kleine kinderen. Die blijven niet uren stil op een stoel zitten omdat pa en ma dat zo gezellig vinden. Of nog erger: Kleine kinderen in het vliegtuig (en dan heb ik het over langere vluchten dan naar de spaanse costa).
  † In Memoriam † dinsdag 30 november 2004 @ 15:45:19 #88
43556 miss_dynastie
pi_23670539
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 14:33 schreef heavenswoman het volgende:
Mooie ervan was dat diegene die zich er wel aan stoorden nu ook gewoon door konden eten.
Mij had je dus never nooit meer terug gezien in die tent. Echt nooit.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 30 november 2004 @ 15:50:40 #89
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_23670680
Ik vind ook dat het gewoon moet kunnen in het openbaar. Sterker nog, ik doe het gewoon overal. Ik zorg ervoor dat ik liefst een shirt met daarover een blouse of vest aanheb. Dan hoeft helemaal niemand ook maar een stukje onbedekt vel te zien, terwijl Isa de rust heeft om te drinken. Ik vind het nog altijd gemakkelijker om mijn shirt omhoog te trekken, dan eerst 10 minuten met een huilend kind te lopen omdat de fles nog opgewarmd moet worden (daar ben ik nl. helemaal niet handig in )
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Licht Ontvlambaar dinsdag 30 november 2004 @ 15:53:11 #90
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_23670754
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 15:45 schreef Coelho het volgende:
Een andere discussie is trouwens: Waarom baby's meenemen naar restaurants? Dit geldt trouwens ook voor kleine kinderen. Die blijven niet uren stil op een stoel zitten omdat pa en ma dat zo gezellig vinden. Of nog erger: Kleine kinderen in het vliegtuig (en dan heb ik het over langere vluchten dan naar de spaanse costa).
Vliegtuigen, daar zie ik het nut ook niet zo van.
Maar waarom zou je een baby niet mee mogen nemen naar een restaurant? Isa slaapt of zit wat om zich heen te kijken, die hoor je alleen als ze honger heeft. En dat is dus snel opgelost.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_23670838
Ik vind niks mooiers dan een kind dat gevoed word door de moeder. Ik heb heel wat baal momenten gehad dat ik daar met die stomme fles zit en een moeder tegenover me wel bv kon geven. Maar het blijft een mooi gezicht. Idd de hele wereld rent door en dat stukje intimiteit is zo mooi. Djen heb ik de 1e 4 weken ook overal gevoed. Ik heb wel eens de postbode laten schrikken met Djulian trouwens Ik was aan het voeden en hij belde aan en ik ben naar de deur gelopen zonder erbij na te denken, hij moest wel lachen en vond het erg leuk om te zien voor wie hij nu al die kaarten in de bus gegooid had
  Admin dinsdag 30 november 2004 @ 16:10:39 #92
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_23671198
ik vind ook dat het gewoon openbaar moet kunnen. Ook altijd gedaan, direct vanaf het begin, overal en op ieder moment. Met Alicia ben ik destijds weggestuurd van Zuidplein omdat het aanstootgevend was, jammergenoeg door dat ik overblufd was idd vertrokken. Maar laat me nu niet meer zo uit het veld slaan. Sterker nog Jayden voed ik over het algemeen lopend. Dus men krijgt de kans ook niet meer. (denk zelfs dat het merendeel het nu nieteens doorheeft als ik langsloop)
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 30 november 2004 @ 16:41:10 #93
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_23672031
Ja klinkt heel mooi allemaal sereen enzo... Maar als ik t niks vind dan kan daar toch ook gewoon rekening meegehouden worden of is dat zo moeilijk?

* Echo99 rent alvast weg om inkomende bakstenen te ontwijken.
Lang leve mij! *O*
  † In Memoriam † dinsdag 30 november 2004 @ 16:42:44 #94
43556 miss_dynastie
pi_23672067
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 16:41 schreef Echo99 het volgende:
Ja klinkt heel mooi allemaal sereen enzo... Maar als ik t niks vind dan kan daar toch ook gewoon rekening meegehouden worden of is dat zo moeilijk?
Tuurlijk! Dan kijk jij toch ff de andere kant op
  † In Memoriam † dinsdag 30 november 2004 @ 16:43:48 #95
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_23672089
quote:

Echo99 rent alvast weg om inkomende bakstenen te ontwijken.
staat er op je voorhoofd geschreven dat je liever geen borstvoeding in het openbaar wilt ?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_23672120
quote:

* MarMar rent alvast weg om inkomende bakstenen te ontwijken.
heb je er ook moeite mee als het een tikkie verdekt toch gebeurt? zo moeilijk is het niet om een beetje discreet je kind te voeden, alleen zijn er vrouwen die expres provoceren imho en dat vind ik ook storend.
ik ging toch altijd wel ff zo zitten dat mensen er niet vol zicht op hadden zeg maar, en dat kan ook best in een restaurant bijvoorbeeld.
  dinsdag 30 november 2004 @ 16:45:52 #97
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_23672130
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 16:43 schreef just me het volgende:

[..]

staat er op je voorhoofd geschreven dat je liever geen borstvoeding in het openbaar wilt ?
Ehmm... Nee, maar ik ben toch niet de enige die er zo over denkt?
Lang leve mij! *O*
  † In Memoriam † dinsdag 30 november 2004 @ 16:47:38 #98
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_23672161
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 16:45 schreef Echo99 het volgende:

[..]

leg mij dan eens uit hoe een vrouw in het openbaar borstvoeding kan geven zonder dat "men" zich eraan ergert.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  dinsdag 30 november 2004 @ 16:47:53 #99
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23672167
Ontaarde moeder spreekt; ik vind er niks moois aan om het te zien maar het kan me ook niet schelen. Zelf zou ik het ook niet doen.

Kind in restaurant, niks mis mee, Jolie gaat ook rustig mee uit eten, daar heeft niemand last van.
pi_23672172
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 16:45 schreef Echo99 het volgende:

[..]

doe es reageren op mijn laatste post
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')