Zeg oud vel, misschien moet jij es leren dimmen en gewoon normaal deelnemen aan discussies; als je dat niet kan ga je maar fijn wat nuttigs doen, werken ofzo.quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:34 schreef wonko het volgende:
[..]
Je opent wel maar wilt niet op de discussie ingaan? Hou dan godver de godver je gezicht. Of geef dan eens een link naar die geweldige topics van je.
God met zo'n antwoord voel je je zeker heel wat.quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:57 schreef Martineke het volgende:
[..]
en hier gaat iedereen nog op in ooklaat dat pubertje toch....
oud vel ook.quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:59 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Zeg oud vel, misschien moet jij es leren dimmen en gewoon normaal deelnemen aan discussies; als je dat niet kan ga je maar fijn wat nuttigs doen, werken ofzo.
Geef dan zelf ook even het goede voorbeeldquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:59 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Zeg oud vel, misschien moet jij es leren dimmen en gewoon normaal deelnemen aan discussies; als je dat niet kan ga je maar fijn wat nuttigs doen, werken ofzo.
Ik helemaal niet..dus jij toch wat meer..dus jij bent umquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:35 schreef Echo99 het volgende:
[..]
1 van ons tweeën neemt Fok! te serieus. En ik ben t niet.
Ik mag soms best even corrigerend spreken.quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:03 schreef Karin het volgende:
[..]
Geef dan zelf ook even het goede voorbeeld![]()
Ik vind dat het gewoon moet kunnen. Ik heb het zelf alleen nooit gedaan, voelde me er niet prettig bij. Ging vaak terug naar de auto en daar voeden, daar zit je dan toch wat beschutter. En Bram dronk ook beter in een rustige omgeving.
Vind het altijd wel een heel mooi gezicht
Ja kappen nuquote:Op dinsdag 30 november 2004 13:03 schreef wonko het volgende:
[..]
Ik helemaal niet..dus jij toch wat meer..dus jij bent um
Je hoeft ook niet te kijken...ook al doen sommigen nog zo hun best om gezien te worden.quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:07 schreef ViSioN_TFH het volgende:
Wat een onzin discussie weer, laat die mensen lekker eten, als t mooie tieten zijn en je kan r niet tegen, krijg je gewoon zelf te weinig tieten en ben je jaloers op een baby..als het lelijke tieten zijn en je kan er niet tegen dan ben je gewoon een enorm zeikerd, en kijk je even niet.. En als je op jonge moedertjes valt, dan ga je maar naar de crêche om n uurtje of 5, en pik je r daar een op... pfff..
quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:00 schreef TrenTs het volgende:
[..]
God met zo'n antwoord voel je je zeker heel wat.
eten welquote:Op dinsdag 30 november 2004 13:10 schreef Echo99 het volgende:
ontopic nu: luiers verschonen is idd ook een primaire behoefte maar dat doe je ook niet in een restaurant.
Jammer karin, hier valt niet tegen op te editen. Ik trek me terug uit deze non-discussiequote:Op dinsdag 30 november 2004 13:13 schreef Martineke het volgende:
[..]
![]()
In het restaurant waar ik voreger werkte werd dat dus echt gedaan he, gewoon terwijl de tafel er tegenover aan het eten was.....quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:10 schreef Karin in het bericht van Echo99 het volgende:
ontopic nu: luiers verschonen is idd ook een primaire behoefte maar dat doe je ook niet in een restaurant.
true, die zijn er en die vind ik wel irritant.quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:09 schreef wonko het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet te kijken...ook al doen sommigen nog zo hun best om gezien te worden.
Trek even eten en drinken gelijk met scheiten en pissen. Het heeft met elkaar te maken maar het zijn afzonderlijke processen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:10 schreef Echo99 het volgende:
Goh, leuk restaurant, waar een baby niet mag eten. Vertel even welk, dan zorg ik dat ik er nooit komquote:Op dinsdag 30 november 2004 13:22 schreef heavenswoman het volgende:
[..]
we hebben de dame in kwestie toen even aangesproken en achter in een apart zaaltje haar rsutg de voeding laten geven...
Ik trek t niet gelijk ik maak alleen de vergelijking. Het zijn beide primaire behoeftes waarvan ik t niet gepast vind om in een restaurant gehoor aan te geven. En nou niet gelijk gaan piepen dat ik een kortzichtige bekrompen klojo ben: ik respecteer jouw mening, en jij de mijne.quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:47 schreef wonko het volgende:
[..]
Trek even eten en drinken gelijk met scheiten en pissen. Het heeft met elkaar te maken maar het zijn afzonderlijke processen.
Als je goed gelezen hebt dan kon je opmaken uit mijn verhaal dat de baby wel degelijk mocht eten. Zelfs in een apart zaaltje waar zowel moeder als de baby in alle rust de tijd konden nemen om de baby van voeding te voorzien en te kunnen genieten van een toch wel intiem moment.quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:05 schreef anneja het volgende:
[..]
Goh, leuk restaurant, waar een baby niet mag eten. Vertel even welk, dan zorg ik dat ik er nooit kom
je niet op laten naaien johquote:Op dinsdag 30 november 2004 13:15 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Jammer karin, hier valt niet tegen op te editen. Ik trek me terug uit deze non-discussie
De groeten,
Dat vind ik dus niet kunnenquote:Op dinsdag 30 november 2004 13:22 schreef heavenswoman het volgende:
[..]
In het restaurant waar ik voreger werkte werd dat dus echt gedaan he, gewoon terwijl de tafel er tegenover aan het eten was.....
we hebben de dame in kwestie toen even aangesproken en achter in een apart zaaltje haar rsutg de voeding laten geven... (mensen lopen hier wel door naar het toillet, maar dat moet kunnen vind ik)
lol weet je wel wat je zegtquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:15 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik trek t niet gelijk ik maak alleen de vergelijking. Het zijn beide primaire behoeftes waarvan ik t niet gepast vind om in een restaurant gehoor aan te geven. En nou niet gelijk gaan piepen dat ik een kortzichtige bekrompen klojo ben: ik respecteer jouw mening, en jij de mijne.![]()
ik weet dat ik beloofd had om op te tyften maar ik kon 't niet laten
Klinkt beetje vaag he?quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:40 schreef MarMar het volgende:
[..]
lol weet je wel wat je zegt
eten+drinken is een primaire behoefte waarvan het niet gepast is om er gehoor aan te geven in een restaurant
geniaal![]()
Mijn dochter is eens verschoond op het aanrecht in een snackbar, er was geen andere plaats en de eigenaar vond het wel goed zo, ze boodt het zelf aan om in de keuken te doenquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:58 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Hihi jawel hoor.....![]()
Misschien vind haar baby het ook niet leuk om jou te zien eten terwijl zij gevoed wordt... wie weetquote:Op dinsdag 30 november 2004 11:41 schreef Echo99 het volgende:
Vind het zelf niet zo prettig als ik een restaurant en er zit een voedende moeder tegen over me.
Ik heb ook geen moeite met borstvoeding geven in het openbaar. Veel mensen kijken vertederd naar het 'tafereel' en ik heb ook eens de opmerking gekregen dat het zo'n vredig gezicht was. Ik heb nog nooit iemand weg zien kijken (behalve mijn moeder, die zulke gevoelige tepels heeft, dat ze zelf bijna pijn krijgt als ze me ziet voeden).quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:25 schreef Tan het volgende:
[..]
Misschien vind haar baby het ook niet leuk om jou te zien eten terwijl zij gevoed wordt... wie weet
Ik voed overal en altijd, maar ik laat niet teveel borst zien. Is nergsn voor nodig. Ik vind het overigens altijd raar dat niemand er moeite mee heeft als een baby de fles krijgt in het openbaar.
Mij had je dus never nooit meer terug gezien in die tent. Echt nooit.quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:33 schreef heavenswoman het volgende:
Mooie ervan was dat diegene die zich er wel aan stoorden nu ook gewoon door konden eten.
Vliegtuigen, daar zie ik het nut ook niet zo van.quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:45 schreef Coelho het volgende:
Een andere discussie is trouwens: Waarom baby's meenemen naar restaurants? Dit geldt trouwens ook voor kleine kinderen. Die blijven niet uren stil op een stoel zitten omdat pa en ma dat zo gezellig vinden. Of nog erger: Kleine kinderen in het vliegtuig (en dan heb ik het over langere vluchten dan naar de spaanse costa).
Tuurlijk! Dan kijk jij toch ff de andere kant opquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:41 schreef Echo99 het volgende:
Ja klinkt heel mooi allemaal sereen enzo... Maar als ik t niks vind dan kan daar toch ook gewoon rekening meegehouden worden of is dat zo moeilijk?
staat er op je voorhoofd geschreven dat je liever geen borstvoeding in het openbaar wilt ?quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:41 schreef Echo99 het volgende:
Ja klinkt heel mooi allemaal sereen enzo... Maar als ik t niks vind dan kan daar toch ook gewoon rekening meegehouden worden of is dat zo moeilijk?
Echo99 rent alvast weg om inkomende bakstenen te ontwijken.
heb je er ook moeite mee als het een tikkie verdekt toch gebeurt? zo moeilijk is het niet om een beetje discreet je kind te voeden, alleen zijn er vrouwen die expres provoceren imho en dat vind ik ook storend.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:41 schreef Echo99 het volgende:
* MarMar rent alvast weg om inkomende bakstenen te ontwijken.
Ehmm... Nee, maar ik ben toch niet de enige die er zo over denkt?quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:43 schreef just me het volgende:
[..]
staat er op je voorhoofd geschreven dat je liever geen borstvoeding in het openbaar wilt ?
leg mij dan eens uit hoe een vrouw in het openbaar borstvoeding kan geven zonder dat "men" zich eraan ergert.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:45 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ehmm... Nee, maar ik ben toch niet de enige die er zo over denkt?
doe es reageren op mijn laatste postquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:45 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ehmm... Nee, maar ik ben toch niet de enige die er zo over denkt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |