abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23664271
Ik ben zelf nog niet zo ver dat ik mn account wil verkopen, daarom zet ik hem dus hier en niet bij [TK]

Maar wat vinden jullie daarvan..

Ik heb al van verschillende gasten gehoord dat ze hun account hebben verkocht, eentje van 80 honor bijvoorbeeld voor 25 dollar!

Ik bedoel het is en blijft een spelletje, maar toch.. Zouden jullie je account verkopen en overnieuw beginnen? Oftewel ga je voor de honor of voor het geld?

Je blijft even goed natuurlijk, al kijken mensen meestal wel raar op als je pwned met 20 honor oid.
Aimbot, hacker en cheater vliegen je dan weer om de oren

P.s. Ik zag dat er een Fok! Clan was ook voor AA, welke mappen spelen jullie meestal? Kheb jullie nog nooit gezien, al ben ik dan zelf ook wel een 4 vs 4 Bridge Crossing addict
Jullie mij wel misschien? YourDutchNightmare is mn nick

[ Bericht 0% gewijzigd door Manneke_Pils op 30-11-2004 11:46:38 (typo) ]
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_23666218
ik verkoop mijn account alleen als er een flink bedrag voor geboden wordt en dan bedoel ik geen 25 dollar. (ALs je weet wat de dollar doet tegenover de euro...)
pi_23666306
Wat is je honor dan? En waarom zou je het niet verkopen?
Pats je liever met je ... honor bij een spelletje dan dat je geld binnenkrijgt oid. ?
Het is natuurlijk niet super, de hoeveelheud geld, maar toch..

Je blijft even goed, ook al is je honor dan weer 10
pi_23667423
Ik vind het zelf best wel zielig, mensen die nieuwelingen accounts proberen te verkopen, op eBay werd er een aangeboden met als startbod 200 dollar(!), verder weet ik niet of het verkocht is en of er verder op geboden is...En als je op een server zit met iemand met 80 honor, die geen reet van het spel kan, zie je ook bijna meteen dat het niet zn eigen account zal zijn
pi_23667498
Marktplaats: 72 honor, bieden vanaf 10 euro
Marktplaats: 61 honor, 10 euro
Dit vind ik dan niet heel veel geld, maar wat er op eBay allemaal stond....

Zelf zou ik zoiets niet verkopen/kopen...
pi_23670853
Kopen niet, verkopen wel!

Waarom niet? Als die ander nu echt zo lomp is, dat hij/ zij denkt dat hij goed is, omdat hij een goede account heeft Als je zoals hierboven 61 of 72 honor hebt ben je goed genoeg om snel weer op dat niveau te zijn Bij die 72 heeft iemand trouwens al 20 euro geboden! Echt lomp, maarja...
pi_23672564
Er is al een centraal topic voor America's Army .
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')