Ga zo metroid prime echoes halen. Heeft iemand die al?????quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:44 schreef Strolie75 het volgende:
Dat schreeuwen.![]()
Morgen buuv ja wel denk dat ik 5 min te laat kom heb geen afspraak en ga metroid halenquote:Op dinsdag 30 november 2004 10:45 schreef GinaG het volgende:
Goedemorgen buurman, ga je op tijd naar je werk![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:44 schreef Strolie75 het volgende:
Dat schreeuwen.![]()
Sorry Gijs maar wacht al maaaaaaanden dat ik de Topic mag openen dit is een mijlpaal in mijn Fok levenquote:Op dinsdag 30 november 2004 10:44 schreef Magneet het volgende:
gooi die van mij maar dicht
geen ideeeeeeeeeeee ik haal het iig niet, houd het wel bij Halo 2 ondanks dat ik te vaak de verbinding verlies & NHL 2004 wat ik zaterdag gekocht hebquote:Op dinsdag 30 november 2004 10:46 schreef GinaG het volgende:
Ik wil trouwens Ghost Recon 2 halen, lijkt het jullie wat?
Lijkt me leuker dan Halo 2quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:46 schreef GinaG het volgende:
quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lijkt me leuker dan Halo 2Wat tactischer online, rustiger, etc. Maar goed, ik haal hem verder niet
quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:48 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Sorry Gijs maar wacht al maaaaaaanden dat ik de Topic mag openen dit is een mijlpaal in mijn Fok leven![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:48 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Sorry Gijs maar wacht al maaaaaaanden dat ik de Topic mag openen dit is een mijlpaal in mijn Fok leven![]()
werksequote:Op dinsdag 30 november 2004 10:53 schreef Thor-Nexium het volgende:
Nou mensen tot later![]()
Cho heeft hem en is er heel enthousiast over! Ik wacht even tot de kerstvakantie, heb nu echt nog teveel om te gamen!quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:46 schreef Thor-Nexium het volgende:
Ga zo metroid prime echoes halen. Heeft iemand die al?????
Morgen lieve Gijsjes
quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:53 schreef Quinny het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan maar
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hey schoonheid alles lekker.quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:53 schreef Quinny het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan maar
een sukkel die op moet zoutenquote:Op dinsdag 30 november 2004 10:55 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wie ben jij?
Nee, heb het een beetje gehad met FPS en Tom Clancy games. Volgend soortgelijk spel wat ik koop wordt Band of Brothers. En de tussentijd wil wil wel Metroid Prime: Echoes en Riddick nog gamen (die laatste heb ik nog steeds hier liggen, geleend van Kep).quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:46 schreef GinaG het volgende:
Gijs ik speel zelf minimaal 1 keer per jaar nog steeds super metroidquote:Op dinsdag 30 november 2004 10:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Cho heeft hem en is er heel enthousiast over! Ik wacht even tot de kerstvakantie, heb nu echt nog teveel om te gamen!Hopelijk krijg ik hem van de kerstman.
Heb je het eerste deel gespeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |