abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23663304
Mijn vriendin heeft gisteren haar hoofd gestoten aan een vrij harde muur.

Nu heb ik haar gelijjk daarna 2 aspro'tjes gegeven voor de (onvermijdelijke) hoofdpijn daarna, en niet lang daarna zijn we gaan slapen. Nu is ze aan het werk met wat vriendinnen aan een schoolproject, en ze voelt zich misselijk. Dat soort van misselijk waarbij je niet wilt eten omdat je bang bent dat het er weer uitkomt.

Ik wil liever dat ze naar de dokter gaat, voor het geval dat maar ze wil pas gaan als ze er morgen nog last van heeft.

Nu kan ik me herinneren dat misselijkheid kan duiden op een lichte hersenschudding. Is zoiets gevaarlijk? Wat kan ze het beste doen? Ze is gewoon rustig met haar vriendinnen aan het werken achter de pc, niks enerverends dus.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_23663343
Gaat wel over na een paar dagen. Ik ben een tijd geleden met mijn hoofd op de kasseien gevallen en voelde me ook een paar dagen nogal raar en misselijk. Daarna was het over.
pi_23663367
klinkt als een (lichte) hersenschudding idd..

is niet echt wat aan te doen geloof ik, behalve rust houden dan.
pi_23663390
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 10:03 schreef keijz het volgende:
klinkt als een (lichte) hersenschudding idd..

is niet echt wat aan te doen geloof ik, behalve rust houden dan.
pi_23663392
hmm beter toch even naar huisarts gaan hoor, op zich kan een lichte hersenschudding niet heel veel kwaad, mits je rust neemt. anders kan je er klachten als hoofdpijntjes aan over houden.
  dinsdag 30 november 2004 @ 10:05:28 #6
68726 Versie1
Goede winden..
pi_23663406
met hersenschudding maken ze je snachts wakker omdat het gevaar bestaat in coma te raken. Toch even naar dokter dus
pi_23663411
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 10:04 schreef MarMar het volgende:
hmm beter toch even naar huisarts gaan hoor, op zich kan een lichte hersenschudding niet heel veel kwaad, mits je rust neemt. anders kan je er klachten als hoofdpijntjes aan over houden.
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_23663424
Bij mij voelde mijn hoofd aan als een ei waar je de dooier voelde in klutsen. Dus niet te veel bewegen deed wonderen.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 30 november 2004 @ 10:09:01 #9
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_23663452
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 10:05 schreef Versie1 het volgende:
met hersenschudding maken ze je snachts wakker omdat het gevaar bestaat in coma te raken. Toch even naar dokter dus
Dat doen ze alleen bij kids en bij mensen die een aardige hersenschudding hebben...
Dat gebeurd niet standaard bij een hersenschudding....
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_23663498
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 09:59 schreef HTT-Thalan het volgende:
Mijn vriendin heeft gisteren haar hoofd gestoten aan een vrij harde muur.

Nu heb ik haar gelijjk daarna 2 aspro'tjes gegeven voor de (onvermijdelijke) hoofdpijn daarna, en niet lang daarna zijn we gaan slapen. Nu is ze aan het werk met wat vriendinnen aan een schoolproject, en ze voelt zich misselijk. Dat soort van misselijk waarbij je niet wilt eten omdat je bang bent dat het er weer uitkomt.

Ik wil liever dat ze naar de dokter gaat, voor het geval dat maar ze wil pas gaan als ze er morgen nog last van heeft.

Nu kan ik me herinneren dat misselijkheid kan duiden op een lichte hersenschudding. Is zoiets gevaarlijk? Wat kan ze het beste doen? Ze is gewoon rustig met haar vriendinnen aan het werken achter de pc, niks enerverends dus.
Wat gek, een vrij harde muur

Ik zou het zelf ook idd nog een dagje aankijken, het kan zijn dat ze gewoon misselijk is, maar dan moet ze het wel in de gaten houden. Het kan duiden op een lichte hersenschudding, maar gelukkig doet ze dan niets enerverends.
En het blijft een ingewikkeld spel van voortdurend aanstoten en aftrekken
pi_23663503
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 10:09 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Dat doen ze alleen bij kids en bij mensen die een aardige hersenschudding hebben...
Dat gebeurd niet standaard bij een hersenschudding....
psies, dat is alleen bij zware gevallen en dan ben je ook niet in staat om achter de pc te zitten
  dinsdag 30 november 2004 @ 11:05:36 #12
17729 SP
I hate my interests
pi_23664340
hersenschudding --> bed en rust houden
pi_23664894
Moet je je voor een hersenschudding niet alleen misselijk, maar ook duizelig voelen?
Kwekker ben je niet voor even, maar voor het leven
pi_23664937
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 11:34 schreef _Kwekkertje_ het volgende:
Moet je je voor een hersenschudding niet alleen misselijk, maar ook duizelig voelen?
Ze heeft nu net weer een aspro genomen want ze voelt zich supermisselijk en het trekt door tot in haar rug. Ik maak me nu echt zorgen

Ze wil pas naar de dokter als het écht niet meer gaat, omdat ze met een heel belangrijk project bezig is.
Laptop kopen?
pi_23665006
Ze is net zo wigenwijs als mijn vriendin. Ik zou al lang naar de dokter geweest zijn, just in case...
Je moet niet luisteren naar wat ik zeg, maar naar wat ik bedoel
pi_23665098
Ze moet vandaag echt naar een dokter...
Je mag nooit doorlopen met dit soort dingen!!!!
Zij beseft niet hoe dom ze is.....
pi_23665150
wat een eigenwijze trut, zeg maar tegen haar dat ze dan niet moet klagen als ze de rest van haar leven migraine-aanvallen heeft.
er mee doorgaan kan de schade (die eigenlijk minimaal is bij een kleine hersenschudding) behoorlijk erger maken.
pi_23665201
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 11:37 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Ze heeft nu net weer een aspro genomen want ze voelt zich supermisselijk en het trekt door tot in haar rug. Ik maak me nu echt zorgen

Ze wil pas naar de dokter als het écht niet meer gaat, omdat ze met een heel belangrijk project bezig is.
Is ze sinds ze haar hoofd heeft gestoten zo dom geworden, of was ze dat al?

edit: no offense
Kwekker ben je niet voor even, maar voor het leven
pi_23665626
De dokter zal ook gewoon maar zeggen dat ze rust moet houden hoor.
pi_23665665
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 12:13 schreef Bass-Miss het volgende:
De dokter zal ook gewoon maar zeggen dat ze rust moet houden hoor.
Dat valt nog maar te bekijken.....
  dinsdag 30 november 2004 @ 12:25:00 #21
57319 Orcaman1984
Orca's zijn liev O+
pi_23665878
Ik zou gelijk naar de dokter gaan...
  dinsdag 30 november 2004 @ 12:28:11 #22
92279 N.icka
Windforce 11
pi_23665952
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 11:37 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Dan gaat ze pas daarna , klaar .

Moet iedereen nu als een mama gaan zeggen , kindje je moet met dr naar de dokter gaan????
pi_23666336
Had ik ook een x, kletterde met mien snowboard op een iets te hoge snelheid op me bek, stoote me hoofd, en 3x raden wat er toen gebeurde?

Idd, stond half te kotsen op de piste, na 10min was het gevoel weer weg
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
  dinsdag 30 november 2004 @ 12:51:58 #24
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_23666458
zelfs met een lichte hersenschudding is werken achter de computer niet erg slim om te doen....
Neerkomen wel!
pi_23666508
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 12:51 schreef Freeflyer het volgende:
zelfs met een lichte hersenschudding is werken achter de computer niet erg slim om te doen....
Ja maar met een schoolproject dat over 2 weken af moet zijn hoef ik niet te beginnen over rustig gaan liggen en rusten. Ik zal haar vanavond wel in de bank laten liggen en eten koken enzo. En dan maar hopen dat het snel overgaat
Laptop kopen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')