quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:03 schreef keijz het volgende:
klinkt als een (lichte) hersenschudding idd..
is niet echt wat aan te doen geloof ik, behalve rust houden dan.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:04 schreef MarMar het volgende:
hmm beter toch even naar huisarts gaan hoor, op zich kan een lichte hersenschudding niet heel veel kwaad, mits je rust neemt. anders kan je er klachten als hoofdpijntjes aan over houden.
Dat doen ze alleen bij kids en bij mensen die een aardige hersenschudding hebben...quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:05 schreef Versie1 het volgende:
met hersenschudding maken ze je snachts wakker omdat het gevaar bestaat in coma te raken. Toch even naar dokter dus
Wat gek, een vrij harde muurquote:Op dinsdag 30 november 2004 09:59 schreef HTT-Thalan het volgende:
Mijn vriendin heeft gisteren haar hoofd gestoten aan een vrij harde muur.
Nu heb ik haar gelijjk daarna 2 aspro'tjes gegeven voor de (onvermijdelijke) hoofdpijn daarna, en niet lang daarna zijn we gaan slapen. Nu is ze aan het werk met wat vriendinnen aan een schoolproject, en ze voelt zich misselijk. Dat soort van misselijk waarbij je niet wilt eten omdat je bang bent dat het er weer uitkomt.
Ik wil liever dat ze naar de dokter gaat, voor het geval dat maar ze wil pas gaan als ze er morgen nog last van heeft.
Nu kan ik me herinneren dat misselijkheid kan duiden op een lichte hersenschudding. Is zoiets gevaarlijk? Wat kan ze het beste doen? Ze is gewoon rustig met haar vriendinnen aan het werken achter de pc, niks enerverends dus.
psies, dat is alleen bij zware gevallen en dan ben je ook niet in staat om achter de pc te zittenquote:Op dinsdag 30 november 2004 10:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat doen ze alleen bij kids en bij mensen die een aardige hersenschudding hebben...
Dat gebeurd niet standaard bij een hersenschudding....
Ze heeft nu net weer een aspro genomen want ze voelt zich supermisselijk en het trekt door tot in haar rug. Ik maak me nu echt zorgenquote:Op dinsdag 30 november 2004 11:34 schreef _Kwekkertje_ het volgende:
Moet je je voor een hersenschudding niet alleen misselijk, maar ook duizelig voelen?
Is ze sinds ze haar hoofd heeft gestoten zo dom geworden, of was ze dat al?quote:Op dinsdag 30 november 2004 11:37 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ze heeft nu net weer een aspro genomen want ze voelt zich supermisselijk en het trekt door tot in haar rug. Ik maak me nu echt zorgen![]()
Ze wil pas naar de dokter als het écht niet meer gaat, omdat ze met een heel belangrijk project bezig is.
Dat valt nog maar te bekijken.....quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:13 schreef Bass-Miss het volgende:
De dokter zal ook gewoon maar zeggen dat ze rust moet houden hoor.![]()
Dan gaat ze pas daarna , klaar .quote:Op dinsdag 30 november 2004 11:37 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ze heeft nu net weer een aspro genomen want ze voelt zich supermisselijk en het trekt door tot in haar rug. Ik maak me nu echt zorgen![]()
Ze wil pas naar de dokter als het écht niet meer gaat, omdat ze met een heel belangrijk project bezig is.
Ja maar met een schoolproject dat over 2 weken af moet zijn hoef ik niet te beginnen over rustig gaan liggen en rusten. Ik zal haar vanavond wel in de bank laten liggen en eten koken enzo. En dan maar hopen dat het snel overgaatquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:51 schreef Freeflyer het volgende:
zelfs met een lichte hersenschudding is werken achter de computer niet erg slim om te doen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |