Dit kreeg je in mailbox nadat ze het al veranderd haddenquote:(English translation below)
Beste medewerker / student,
Afgelopen vrijdag is het inlogscherm van Webmail veranderd. Dit nieuwe inlogscherm was al beschreven in de vernieuwde guide Webmail @ INHOLLAND maar nog niet ingevoerd. Door een interne onduidelijkheid is deze wijziging niet tijdig aangekondigd, zoals gebruikelijk. Daarvoor onze excuses.
De eerste verandering in het inlogscherm is dat er gevraagd wordt om een domein/inlognaam, in plaats van alleen een inlognaam. Het domein van het computernetwerk van INHOLLAND heet intranet. Je kunt dus inloggen met intranet\inlognaam en je password. Het werkt echter ook als je het domein weglaat en gewoon je inlognaam intikt.
Een tweede verandering is dat je inlognaam en je password niet meer bewaard kunnen worden. Je moet dus elke keer dat je inlogt, opnieuw je inlognaam en je password intikken. Dit heeft wel als voordeel dat het de veiligheid van je mailbox verhoogt.
Met vriendelijke groet,
ICT INHOLLAND
Mja had het ook, heb alleen het voordeel dat ik een oud collegatje van me kan roepen op MSN die werkt bij getronics voor INhollandquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:31 schreef P0rt0 het volgende:
blauw 2 the rescue!
Btw, weet iemand hoe ik snel kan uitzoeken hoeveel EC's ik er al heb???
huhquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:33 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
[...], die werkt bij getronics voor INholland
toen ik 2 jaar geleden wegging nam Getronics het netwerk van Inholland over. (beheer basis) Zover ik namelijk weet zijn die 2 collega's nog gewoon in dienst van getronicsquote:
Wel hoor Claudia!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:56 schreef miss_bleu het volgende:
nope kan niet meer.
quote:Het werkt echter ook als je het domein weglaat en gewoon je inlognaam intikt.
Dat probleem heb ik dan weer nietquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:54 schreef Jummy het volgende:
Heb tot nu toe alle studiepunten behaald en nog geen flikker uitgevoerd.![]()
Daar gaat wat aan gedaan worden.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:09 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Daar is net een ict update van in je mail gevallen (althans bij mij) Het hoerige is dat je nu elke keer die hele shit moet invullen![]()
PABO is een heel ander eiland. Jullie kennen de docenten een beetje en zij kennen jullie. De studenten gaan daar ook heel anders met elkaar om. Er wordt bijvoorbeeld bijgehouden wanneer er iemand jarig is. Zulke kleine dingen kennen ze niet eens bij mij op de opleiding.quote:
De ene keer wel, de andere keer niet.quote:
De Pabo is wel knus jaquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:53 schreef Jummy het volgende:
[..]
PABO is een heel ander eiland. Jullie kennen de docenten een beetje en zij kennen jullie. De studenten gaan daar ook heel anders met elkaar om. Er wordt bijvoorbeeld bijgehouden wanneer er iemand jarig is. Zulke kleine dingen kennen ze niet eens bij mij op de opleiding.
Vriendinnetje van mij zit in het tweede jaar. Zij houden in de klas een kalender bij en kopen voor elke jarige een cadeautje!quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:09 schreef karoltje het volgende:
[..]
De Pabo is wel knus ja. Alhoewel dat volgend jaar wel minder zal zijn. Maar verjaardagen bijhouden
. Van wie heb je dat gehoord? Dat gebeurt niet hoor
.
Dan had ik tenminste enig plezier aan die school.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:54 schreef J.Flo het volgende:
inholland sux dick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |