abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Nerd met benen dinsdag 17 mei 2005 @ 14:45:41 #176
18073 miss_bleu
pi_27083907
quote:
(English translation below)

Beste medewerker / student,

Afgelopen vrijdag is het inlogscherm van Webmail veranderd. Dit nieuwe inlogscherm was al beschreven in de vernieuwde guide Webmail @ INHOLLAND maar nog niet ingevoerd. Door een interne onduidelijkheid is deze wijziging niet tijdig aangekondigd, zoals gebruikelijk. Daarvoor onze excuses.

De eerste verandering in het inlogscherm is dat er gevraagd wordt om een domein/inlognaam, in plaats van alleen een inlognaam. Het domein van het computernetwerk van INHOLLAND heet intranet. Je kunt dus inloggen met intranet\inlognaam en je password. Het werkt echter ook als je het domein weglaat en gewoon je inlognaam intikt.

Een tweede verandering is dat je inlognaam en je password niet meer bewaard kunnen worden. Je moet dus elke keer dat je inlogt, opnieuw je inlognaam en je password intikken. Dit heeft wel als voordeel dat het de veiligheid van je mailbox verhoogt.

Met vriendelijke groet,

ICT INHOLLAND
Dit kreeg je in mailbox nadat ze het al veranderd hadden
pi_27097780
blauw 2 the rescue!

Btw, weet iemand hoe ik snel kan uitzoeken hoeveel EC's ik er al heb???
Alle mine.nu-domeinen werken weer o/
  Nerd met benen dinsdag 17 mei 2005 @ 21:33:39 #178
18073 miss_bleu
pi_27097837
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 21:31 schreef P0rt0 het volgende:
blauw 2 the rescue!

Btw, weet iemand hoe ik snel kan uitzoeken hoeveel EC's ik er al heb???
Mja had het ook, heb alleen het voordeel dat ik een oud collegatje van me kan roepen op MSN die werkt bij getronics voor INholland
pi_27097998
hoeft niet, je kan gewoon met je studentnummer inloggen?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Nerd met benen dinsdag 17 mei 2005 @ 21:56:20 #180
18073 miss_bleu
pi_27098629
nope kan niet meer.
pi_27099275
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 21:33 schreef miss_bleu het volgende:

[..]

[...], die werkt bij getronics voor INholland
huh
-
  Nerd met benen dinsdag 17 mei 2005 @ 22:16:06 #182
18073 miss_bleu
pi_27099357
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:14 schreef mechatronics het volgende:

[..]

huh
toen ik 2 jaar geleden wegging nam Getronics het netwerk van Inholland over. (beheer basis) Zover ik namelijk weet zijn die 2 collega's nog gewoon in dienst van getronics
pi_27099933
Wie ben je/introduceer jezelf.
Jamie, 19 jaartjes oud, uit Haarlem.

Wat studeer je?
Commerciële Economie. Studeren wil ik het niet noemen. Tweemaal per week slap geouwehoer aanhoren en af en toe een artikel in elkaar zetten.

Waar studeer je?
InHolland Haarlem!!

Welk leerjaar?
Eerste en de laatste.

Chillste vak.
Consumer behaviour & merkenbouw.

Kutste vak
Creatief denken. Wat een nutteloos vak was dat!

Foto van jezelf?
Zie fotoboek
If you obey all the rules, you miss all the fun!
pi_27100861
Voordat ik aan de opleiding begon had ik al klachten over de instelling. Ik was niet uitgenodigd voor de introductieweek, maar ik werd in de week zelf gebeld of ik nog wilde mee doen. Ik heb uberhaupt nooit een offciële brief gekregen waarin in stond dat ik was aangenomen op de school...

Die klachtenlijst heeft zich alleen maar uitgebreid in de loop van het jaar:
- Ik heb slechts 8 'contcaturen' per week, en dat is dan een VOLTIJD studie.
- De docenten doen er alles aan om de resultaten een beetje op te krikken. Als ik slecht werk inlever krijg ik als nog een 8 ofzo.
- Ik moet m'n auto ergens op de heuvels van Overveen parkeren, tot grote ergenis van de bewoners. Terwijl de parkeergarage van de school zowat leeg staat.
- Zonder enige aanleiding ontving ik een brief van de examencommissie dat ik plagiaat zou hebben gepleegd. Maar de docent zelf weet van niks.
- Halverwege het jaar bleek dat ik zowel bij Logistiek als bij CE stond ingeschreven, Terwijl ik noooit iets met logistiek te maken heb gehad.

Een diploma van Inholland kan op deze manier toch niet veel waard zijn? Heb tot nu toe alle studiepunten behaald en nog geen flikker uitgevoerd.

Voor klachten en het mooie interview met Jos Elbers op NOVA: www.injeholland.nl
pi_27101205
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 21:56 schreef miss_bleu het volgende:
nope kan niet meer.
Wel hoor Claudia!
quote:
Het werkt echter ook als je het domein weglaat en gewoon je inlognaam intikt.
Knapen die varen willen moeten mannen met baarden zijn.
pi_27101253
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:54 schreef Jummy het volgende:
Heb tot nu toe alle studiepunten behaald en nog geen flikker uitgevoerd.
Dat probleem heb ik dan weer niet .
  dinsdag 17 mei 2005 @ 23:09:25 #187
108256 Boes-Poes
Kim Wilde ^O^
pi_27101408
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 14:09 schreef amokjeeh het volgende:

[..]

Daar is net een ict update van in je mail gevallen (althans bij mij) Het hoerige is dat je nu elke keer die hele shit moet invullen
Daar gaat wat aan gedaan worden.
Door mij ja.
  Nerd met benen woensdag 18 mei 2005 @ 12:08:58 #188
18073 miss_bleu
pi_27112247
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 23:03 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:

[..]

Wel hoor Claudia!
[..]
bij mij niet meer
  Nerd met benen woensdag 18 mei 2005 @ 14:17:16 #189
18073 miss_bleu
pi_27116402
hoerige ranzige kut blackboard. Laadt gewoon weern iet
pi_27117348
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 23:04 schreef karoltje het volgende:

[..]

Dat probleem heb ik dan weer niet .
PABO is een heel ander eiland. Jullie kennen de docenten een beetje en zij kennen jullie. De studenten gaan daar ook heel anders met elkaar om. Er wordt bijvoorbeeld bijgehouden wanneer er iemand jarig is. Zulke kleine dingen kennen ze niet eens bij mij op de opleiding.

Binnenkort worden we beoordeeld voor een bindend studieadvies. Ik vraag me af of die mensen wel weten over wie ze het hebben. Ik weet de namen van mijn docenten niet eens, hoe moeten ze mij dan kennen behalve van een naam boven een tentamenblaadje.
pi_27119045
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 12:08 schreef miss_bleu het volgende:

[..]

bij mij niet meer
De ene keer wel, de andere keer niet.
Knapen die varen willen moeten mannen met baarden zijn.
pi_27123247
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 14:53 schreef Jummy het volgende:

[..]

PABO is een heel ander eiland. Jullie kennen de docenten een beetje en zij kennen jullie. De studenten gaan daar ook heel anders met elkaar om. Er wordt bijvoorbeeld bijgehouden wanneer er iemand jarig is. Zulke kleine dingen kennen ze niet eens bij mij op de opleiding.
De Pabo is wel knus ja . Alhoewel dat volgend jaar wel minder zal zijn. Maar verjaardagen bijhouden . Van wie heb je dat gehoord? Dat gebeurt niet hoor .
pi_27123594
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 18:09 schreef karoltje het volgende:

[..]

De Pabo is wel knus ja . Alhoewel dat volgend jaar wel minder zal zijn. Maar verjaardagen bijhouden . Van wie heb je dat gehoord? Dat gebeurt niet hoor .
Vriendinnetje van mij zit in het tweede jaar. Zij houden in de klas een kalender bij en kopen voor elke jarige een cadeautje!
pi_27123607
Sja dat doe je zelf toch! Kan ook op de MEM ed. .
  donderdag 19 mei 2005 @ 14:54:55 #195
119636 J.Flo
De derde hond in het kegelspel
pi_27151605
inholland sux dick
pi_27152267
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 14:54 schreef J.Flo het volgende:
inholland sux dick
Dan had ik tenminste enig plezier aan die school.

Op onze SPH opleiding loopt zeer gemotiveerd en goed personeel rond en iedereen kent elkaar. Maar dat management er boven verziekt veel en dat is door iedereen, incl leerlingen, goed te merken.

Om een van de velevoorbeelden te noemen. Voor de zomervakantie 2003 had het personeel een eigen werkplek en kantoor. Komt iedereen terug en wat blijkt ? Iedereen heeft een mobiele werkplek en de kantoren zijn verplaatst. Dit uiteraard tot groot ongenoegen van de leerkrachten. Er wordt daar totaal niet gecommuniceerd lijkt het.
“When will I learn? The answer to life's problems aren't at the bottom of a bottle, they're on TV!”
-H.J. Simpson-
pi_27152542
Zo gaat het op de PABO ook ja .
pi_28277106
Voor business engineering Haarlem, moet je nou in Bijdorplaan zijn of Santpoortplein

Of beide...? (sommige lessen in bijdorp sommige in santpoort )
  Nerd met benen maandag 27 juni 2005 @ 17:03:23 #199
18073 miss_bleu
pi_28277540
ik weet alleen dat alles naar bijdorp komt of er al zit.
pi_28278066
Blauw to the rescue

En hoe zit het met parkeren daar? Dacht dat het bij de Santpoortplein gratis was ?

Zolang je maar best dichtbij kan parkeren vind ik het best...

Naja een keertje bijdorplaan gebouw bezoeken kan iig geen kwaad denk ik, zal het een keertje doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')