Alkmaar weet ik niet, maar Diemen is dramaquote:Op donderdag 14 april 2005 11:58 schreef P0rt0 het volgende:
Inholland Haarlem laat ook vaak op zich wachten qua cijfers. Ik weet niet hoe het is in Alkmaar/?
Meerdere weken wachten zelfs. Heel erg irritant.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:58 schreef P0rt0 het volgende:
Inholland Haarlem laat ook vaak op zich wachten qua cijfers. Ik weet niet hoe het is in Alkmaar/?
En hoorde vandaag dat ze (studenten) het vervolgens op BB hebben gezet *huillachsmiley* Hoe stom kun je zijn????quote:Op donderdag 14 april 2005 01:10 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Ik dacht meer in de zin dat de cijfers op dit moment even niet geldig waren
Wat ik begreep is dat een docent per ongeluk het tentamen openbaar heeft gemaakt.
Ik vind het bij haarlem wel meevallen met het wachten op cijfers. De meeste cijfers heb ik toch wel binnen 2 weken binnen. Dat is de deadline die daar voor gesteld is geloof ik.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:58 schreef P0rt0 het volgende:
BB zuigt aarschquote:Op donderdag 14 april 2005 14:08 schreef Strijkplank het volgende:
[..]
En hoorde vandaag dat ze (studenten) het vervolgens op BB hebben gezet *huillachsmiley* Hoe stom kun je zijn????![]()
Digitaal portfolio is véééél ergerquote:
Trendwatchingquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:36 schreef kippiekippie het volgende:
Wie ben je/introduceer jezelf?
Daniëlle, 17 jaar
Wat studeer je?
Communicatie
Waar studuur je?
InHolland Rotterdam, School of Communication&Media
Welk leerjaar?
1e jaar
Chillste/wel zeer vervelendste vak?
Chillste: trendwatching
wel zeer vervelendste: Planning & Control (=economie enzo)
Foto van jezelf?
http://www.mijnalbum.nl/Foto=WEWGAJDN
Die enge, vieze directeur van InHolland vreet ons collegegeld op!![]()
![]()
![]()
Nouja, meer een project, je hebt er allerlei soorten lessen van, maar je kunt het trendwatcher over het algemeen wel n vak noemen... We werden ook beoordeeld als trendwatcher, conceptontwikkelaar en uiteraard op je teamrol...quote:
dat begint tegenwoordig op zaterdag alquote:Op zondag 17 april 2005 23:39 schreef karoltje het volgende:
Wat dacht je van de roostersite die STANDAARD elke zondagavond eruit ligt.
Hier ga je toch van huilen ? Zulke wanprestaties en er een lintje voor krijgen ook.quote:Lintje voor Jos Elbers
02-05-2005
Collegevoorzitter geridderd in Orde van Oranje-Nassau
Collegevoorzitter Jos Elbers is sinds afgelopen vrijdag Ridder in de Orde van Oranje-Nassau. Elbers is geridderd vanwege ‘zijn grote verdiensten voor het onderwijs en de samenleving’. De onderscheiding werd uitgereikt door burgemeester Opstelten in het stadhuis van Rotterdam.
In zijn toespraak noemde Opstelten de grote betekenis van Elbers voor het hoger beroepsonderwijs en daarmee ook voor Rotterdam. Eerst als collegevoorzitter van de Ichthus Hogeschool, sinds de fusie van Hogeschool INHOLLAND. “U heeft de luiken open gegooid en de relatie met de stad gelegd,” zei Opstelten. “Veel projecten van studenten voor Rotterdam en de Rotterdammers zijn daarvan het resultaat. U heeft de school een plek gegeven in onze stad, zeker sinds de bijzondere nieuwbouw op de Kop van Zuid. Het gebouw is een architectonisch hoogtepunt en een aanwinst voor Rotterdam. Dat is aan uw persoonlijke inzet te danken.”
Maatschappelijke verdiensten
“Naast uw werk als collegevoorzitter heeft u uw sporen verdiend in tal van maatschappelijke activiteiten”, vervolgde Opstelten. “Voor uw partij, D66, was u onder meer tien jaar lid van Provinciale Staten Utrecht. De lijst van uw bestuurslidmaatschappen is te lang om hier te noemen. Ik licht er twee uit die uw verbondenheid met Rotterdam illustreren: het bestuur van de VNO-NCW Rotterdam en de Raad van Toezicht Rotterdam Topsport.”
Opstelten besloot zijn toespraak met de woorden: “Meneer Elbers, voor uw grote verdiensten voor het onderwijs en de samenleving heeft het Hare Majesteit behaagd u te benoemen tot Ridder in de Orde van Oranje Nassau.”
Volgens het Ministerie van Binnenlandse Zaken zijn dit jaar zijn bij de Koninginnedag in totaal 3278 Koninklijke onderscheidingen verleend. Dat zijn er 133 meer dan vorig jaar. Dat komt doordat er beter onderbouwde voorstellen werden ingediend. Van de 3747 ontvangen voorstellen werden er 469 afgewezen. Het aantal ontvangen voorstellen is vrijwel gelijk aan dat van het voorgaande jaar.
In de Orde van de Nederlandse Leeuw zijn 17 personen gedecoreerd terwijl in de Orde van Oranje-Nassau 3261 personen een onderscheiding ontvangen. Op de Nederlandse Antillen en Aruba is aan 48 personen een Koninklijke onderscheiding toegekend.
Toespraak Ivo Opstelten
Bronnen: Gemeente Rotterdam/Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
De afbraak van het onderwijs/Inholland valt tegenwoordig onder de noemer grote verdiensten?quote:Elbers is geridderd vanwege ‘zijn grote verdiensten voor het onderwijs en de samenleving
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |