Sja helaas welquote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:44 schreef miss_bleu het volgende:
ej kom je dan ook naar het nieuwe gebouw op de veldzichtlaan?
Ohh de PABO meisjes komen ookquote:
is het een PABO-feest?quote:Op zondag 6 februari 2005 00:07 schreef karoltje het volgende:
Als je PABO-meisjes wilt zien kan je ook naar 'ons' feest komen a.s. vrijdag! Het is eenValentijnsGala
. Kaarten 3,50. Als je interesse hebt moet je me maar even mailen
.
Ik meen hetquote:Op zondag 6 februari 2005 02:55 schreef Timmai het volgende:
[..]
is het een PABO-feest?![]()
dat lijkt me wel zeer interessant namelijk..
Inholland mag dan kut zijn, die foto maakt een hoop goedquote:Op zaterdag 12 februari 2005 10:32 schreef Patriesje het volgende:
Foto van jezelf?
[afbeelding]
p.s; inholland is kut
Nog goedkoper dan die euro? Afgelopen donderdag weer in de Kooi geweest, ben thuis gekomen maar hoequote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:00 schreef Public_NME het volgende:
Jullie moeten voor de gein maar een keer naar een feest van de Kooi (Studentencafe onder Inholland Diemen). Fustenlegen schijnt ook lachen te zijn; lees bier dat steeds goedkoper wordt naarmate de avond vordert...
Het is ook een bijzonder leuke studie, verder nog iets?quote:Op maandag 14 februari 2005 01:20 schreef WarPuppy het volgende:
Iemand die mij wat kan vertellen over Media & Entertainment Management ?
Lijkt me een bijzonder leuke studie, maar een folder zegt nooit zoveel als een persoon natuurlijk !
Whehe, uhmm...damn nee, je hebt al me vragen in 1x beantwoord!quote:Op maandag 14 februari 2005 01:34 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Het is ook een bijzonder leuke studie, verder nog iets?
Okay leuke projecten zijn het ontwikkelen van een meerdaags complex evenement en het ontwikkelen van een eigen televisieconcept.quote:Op maandag 14 februari 2005 01:49 schreef WarPuppy het volgende:
[..]
Whehe, uhmm...damn nee, je hebt al me vragen in 1x beantwoord!
Maar gewoon, wat voor vakken krijg je, en wat trekt iedereen slecht...you know the drill
er was voor feb. al een leerlingenstop op MEMquote:Op maandag 14 februari 2005 01:20 schreef WarPuppy het volgende:
Iemand die mij wat kan vertellen over Media & Entertainment Management ?
Lijkt me een bijzonder leuke studie, maar een folder zegt nooit zoveel als een persoon natuurlijk !
Ja, omdat ze aan het eind van het seizoen alle fusten legen en alles MOET op haha. Maar over dat straalbezopen thuis komen, been there done that. Soms ging ik al om half 4 naar de Kooi (openingstijd) en dan rond een uurtje of 6/7 naar huis. Straalbezopen in de trein naar Utreg, al die commuters je aankijken... *zucht* studentenleven is maar zwaar!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:04 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Nog goedkoper dan die euro? Afgelopen donderdag weer in de Kooi geweest, ben thuis gekomen maar hoe![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |