Hoi,
Ja ik weet dat dit geen TV forum van vermist o.i.d. is, maar aangezien ik niet weet waar ik anders een oproep kan plaatsen, doe ik het hier. Ik hoop dat de mods een beetje aardig voor me zijn
![]()
.
Ik ben het contact met een (chat)vriendin verloren, en ben echt ten einde raad. We hadden best wel heel veel contact (dagelijks) en sinds 6 maanden hoor ik niets meer van d'r. Ze is niet iemand die zomaar het contact zou verbreken. Het vreemde is dat haar mailaccount is opgeheven (hotmail) en ook geen contact met mij heeft opgenomen. Ze is vorig jaar oktober tijdelijk naar Canada (Calgary) geemigreerd voor haar werk. Ze zou nu ongeveer terug moeten zijn in NL.
Nu heb ik via haar werk geprobeerd in contact met haar te komen, gewoon op een nette manier door te vragen of ze een boodschap aan haar wilde doorgeven of ze contact met me op wilde nemen. Ik vrees echter dat ze die boodschap nooit heeft gekregen, omdat het nogal een groot bedrijf is. Nu is het ook weer niet zo dat ik vreselijk opdringerig type ben, dus als ze zegt dat ze geen contact meer wil en dat het bewust is heb ik daar vrede mee. Alleen maak ik me best wel zorgen om d'r, ze heeft best veel meegemaakt en dat gaat nu bij mij malen (misschien is er iets aan de hand?).
Wat ik van haar weet is haar naam Alexandra [achternaam weg], haar geboorte datum [too much info]
en dat ze waarschijnlijk net in Amersfoort een huis heeft gekocht.
Mocht iemand haar kennen, graag een berichtje via email (remy@unix-asp.com) of in dit forum, dan neem ik contact met je op.
Alvast bedankt. :
[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 30-11-2004 09:59:37 ]