ze vragen niet voor niets voor gezonde mensen... je krijgt meestal door dat desbetreffende bedrijf ook nog een check-up dus het is vrij veilig. En inderdaad zoals ehric al zei, het zou hier in nl niet zijn als het gevaarlijk was.quote:Op maandag 29 november 2004 21:32 schreef Ehric het volgende:
wat gezondheid betreft is een kennis van mij (verpleegkundige trouwens) 1 van de meest voorzichtige mensen die ik ken, en die zei dat ik 't zeker moest doen.
en als het echt gevaarlijk zou zijn, dan zou het hier in NL echt niet toegestaan zijn hoor en dan zou het aantal onderzoeken de laatste jaren ook niet zoveel omhoog zijn gegaan
dat zal er aan liggen wat voor test/studie het zal zijn.... als het iets te maken heeft met bijvoorbeeld je lever, dan zou het een probleem kunnen zijn. Als het te maken heeft met de functie van je rechter teenkootje... dan nietquote:Op maandag 29 november 2004 23:13 schreef Ehric het volgende:
en als je nou een overgewicht hebt? wordt je dan nog wel gezond verklaard? (tja ik ben nu eenmaal aan de zware kant)
't is niet zo dat ik ervoor bij dokter ben geweest, 'k heb er trouwens toen ik er voor iets anders was wel es naar gevraagd en hij zei dat ik wel boven het gemiddelde zat, maar dat ik me niet druk hoefde te maken.quote:Op maandag 29 november 2004 23:16 schreef StevenMiller het volgende:
[..]
dat zal er aan liggen wat voor test/studie het zal zijn.... als het iets te maken heeft met bijvoorbeeld je lever, dan zou het een probleem kunnen zijn. Als het te maken heeft met de functie van je rechter teenkootje... dan niet![]()
ligt er dus aan wat voor test het is
gewoon een soort van keuring laten doen/ check up, en als dat positief uitvalt kun je met zo'n test meedoen, in veel gevallen word je ook bij het desbetreffende bedrijf gekeurd. Dat zou je even na moeten vragen bij dat bedrijf cq ziekenhuis oid.quote:Op maandag 29 november 2004 23:24 schreef Ehric het volgende:
[..]
't is niet zo dat ik ervoor bij dokter ben geweest, 'k heb er trouwens toen ik er voor iets anders was wel es naar gevraagd en hij zei dat ik wel boven het gemiddelde zat, maar dat ik me niet druk hoefde te maken.
en m'n lever werkt prima trouwens
Nee ik heb nog nooit meegedaan, maar ik ken iemand die een hele mooie auto rijdt, betaald van het geld wat hij aan dit soort dingen heeft verdiend, en voor zover ik weet is hij nooit ziek, want je bouwt ook nog eens een goed immuumsysteem op.quote:Op maandag 29 november 2004 23:34 schreef Ehric het volgende:
ik kijk wel ff, de reacties zijn hier nou ook niet echt overweldigend, ik zal morgen ff bellen, wie wil dat nou niet? slapend geld verdienen
heb jij trouwens wel es meegedaan? en zo ja, hoe beviel het?
URL?!!!quote:Op dinsdag 30 november 2004 06:12 schreef mighty_myte het volgende:
hier heb ik ook ooit een topic voor geopend.
Ja je moet er natuurlijk wel iets voor doenquote:Op dinsdag 30 november 2004 10:15 schreef MrLazy het volgende:
Een infuus in je arm ?
De artsen en verpleegkundigen blijven je constant observeren. Vergeet nl. niet dat dit nog steeds een onderzoek is. Ze blijven deels uit bezorgdheid bij je, maar ook om parameters op te nemen en je reacties van minuut tot minuut na te gaan. Als je denkt dat je daar niet moet werken, nada, ze zullen je de oren van de kop zagen.
Suc6 maar vast.quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:15 schreef Wuder het volgende:
Een vriendin van me doet mee aan een test voor een vaccin tegen baarmoederhalskanker.. Ze moest verklaren dat ze het komende jaar niet zwanger wordt.. want de onderzoekers wisten niet wat er dan zou gebeuren
Verder zaten er bijna geen gezondheidsrisico's aan vast en werd je ook goed verzekerd
Ja dan zou je't in de schoolvakanties moeten doen, maar voor mensen met een gewone baan kan dat ook al niet, die hebben nooit lang genoeg vrij.quote:Op woensdag 1 december 2004 10:11 schreef knuppelhout het volgende:
meestal een kans dat je in de placebo-groep zit, dan is 't prima te doen natuurlijk. Anders krijg je medicijnen waar je volgens mij vaak ziek/zwak/misselijk van wordt.
Ook is t vaak lastig te combineren met werk/school e.d. omdat je vaak nog terugkomdagen hebt.
ik heb me al 3x ingeschreven maar heb telkens niks van ze gehoord. Ik vertrouw het dus niet helemaal meer, ze zouden wat zorgvuldiger met die gegevens om moeten gaan imho.
ik werk liever in een of ander secretariaat dan dat ik me 5x per dag bloed moet laten afnemen en een infuus in mn arm laat proppen.
maargoed: als je in de placebogroep zit kan t natuurlijk makkelijk verdienen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |