abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23653212
Ik heb binnenkort een hele tijd vrij en wil me gaan opgeven voor medicijnstudies bij Pharma Bio Research
Zijn er hier ook mensen de ervaring hebben met zulke studies?

Er wordt ook meestal om gezonde deelnemers gevraagd, maar wordt hiermee bedoelt dat je geen ziektes hebt en geen medicijnen gebruikt? of vallen mensen met een overgewicht ook in de catagorie "ongezonde deelnemers"?

graag jullie reacties
pi_23654057
Je wilt je gezondheid op het spel gaan zetten voor een paar centen??
pi_23654374
Een neef van mij heeft het gedaan. Geen centje pijn. Als ik de tijd ervoor had zou ik het ook doen, relaxed verdienen man.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_23654447
wat gezondheid betreft is een kennis van mij (verpleegkundige trouwens) 1 van de meest voorzichtige mensen die ik ken, en die zei dat ik 't zeker moest doen.

en als het echt gevaarlijk zou zijn, dan zou het hier in dit strenge NL echt niet toegestaan zijn hoor en dan zou het aantal onderzoeken de laatste jaren ook niet zoveel omhoog zijn gegaan

[ Bericht 2% gewijzigd door Ehric op 29-11-2004 23:36:07 ]
pi_23656620
nou niemand?
pi_23657286
quote:
Op maandag 29 november 2004 21:32 schreef Ehric het volgende:
wat gezondheid betreft is een kennis van mij (verpleegkundige trouwens) 1 van de meest voorzichtige mensen die ik ken, en die zei dat ik 't zeker moest doen.

en als het echt gevaarlijk zou zijn, dan zou het hier in NL echt niet toegestaan zijn hoor en dan zou het aantal onderzoeken de laatste jaren ook niet zoveel omhoog zijn gegaan
ze vragen niet voor niets voor gezonde mensen... je krijgt meestal door dat desbetreffende bedrijf ook nog een check-up dus het is vrij veilig. En inderdaad zoals ehric al zei, het zou hier in nl niet zijn als het gevaarlijk was.
A fish may fall in love with a bird, but where will they build theire nest?
pi_23657563
en als je nou een overgewicht hebt? wordt je dan nog wel gezond verklaard? (tja ik ben nu eenmaal aan de zware kant)
pi_23657659
quote:
Op maandag 29 november 2004 23:13 schreef Ehric het volgende:
en als je nou een overgewicht hebt? wordt je dan nog wel gezond verklaard? (tja ik ben nu eenmaal aan de zware kant)
dat zal er aan liggen wat voor test/studie het zal zijn.... als het iets te maken heeft met bijvoorbeeld je lever, dan zou het een probleem kunnen zijn. Als het te maken heeft met de functie van je rechter teenkootje... dan niet

ligt er dus aan wat voor test het is
pi_23657896
quote:
Op maandag 29 november 2004 23:16 schreef StevenMiller het volgende:

[..]

dat zal er aan liggen wat voor test/studie het zal zijn.... als het iets te maken heeft met bijvoorbeeld je lever, dan zou het een probleem kunnen zijn. Als het te maken heeft met de functie van je rechter teenkootje... dan niet

ligt er dus aan wat voor test het is
't is niet zo dat ik ervoor bij dokter ben geweest, 'k heb er trouwens toen ik er voor iets anders was wel es naar gevraagd en hij zei dat ik wel boven het gemiddelde zat, maar dat ik me niet druk hoefde te maken.

en m'n lever werkt prima trouwens
pi_23658080
quote:
Op maandag 29 november 2004 23:24 schreef Ehric het volgende:

[..]

't is niet zo dat ik ervoor bij dokter ben geweest, 'k heb er trouwens toen ik er voor iets anders was wel es naar gevraagd en hij zei dat ik wel boven het gemiddelde zat, maar dat ik me niet druk hoefde te maken.

en m'n lever werkt prima trouwens
gewoon een soort van keuring laten doen/ check up, en als dat positief uitvalt kun je met zo'n test meedoen, in veel gevallen word je ook bij het desbetreffende bedrijf gekeurd. Dat zou je even na moeten vragen bij dat bedrijf cq ziekenhuis oid.
pi_23658161
ik kijk wel ff, de reacties zijn hier nou ook niet echt overweldigend, ik zal morgen ff bellen, wie wil dat nou niet? slapend geld verdienen

heb jij trouwens wel es meegedaan? en zo ja, hoe beviel het?
pi_23658449
quote:
Op maandag 29 november 2004 23:34 schreef Ehric het volgende:
ik kijk wel ff, de reacties zijn hier nou ook niet echt overweldigend, ik zal morgen ff bellen, wie wil dat nou niet? slapend geld verdienen

heb jij trouwens wel es meegedaan? en zo ja, hoe beviel het?
Nee ik heb nog nooit meegedaan, maar ik ken iemand die een hele mooie auto rijdt, betaald van het geld wat hij aan dit soort dingen heeft verdiend, en voor zover ik weet is hij nooit ziek, want je bouwt ook nog eens een goed immuumsysteem op.
pi_23658604
Dat hangt van de test af. Voor sommige testen moet je een rokende vrouw zijn met diabetes bijvoorbeeld. Wat dat bedrijf onder gezond catalogeert weet ik nu ook niet.
Zo een test van een medicijn kan kleine risico's inhouden, ( bv. mogelijke hoofdpijn) maar zit nu al in een fase waarbij het op dieren al is goed bevonden. Een proces van jaren ontwikkeling is al vooraf gegaan. De risico's zijn er, maar heel klein. Een allergische reactie is nooit uitgesloten.
-Geen referrer links, ook niet in je sig-
pi_23658952
dat bedoel ik... de kans dat ik door een bus wordt overreden is misschien wel groter dan dat ik iets over houdt aan zo'n medicijn studie
pi_23662092
hier heb ik ook ooit een topic voor geopend.

dit is echt prima, niet gevaarlijk en weer es wat anders.
slapend geld verdienen met een infuus in je arm. prima shit.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_23662612
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 06:12 schreef mighty_myte het volgende:
hier heb ik ook ooit een topic voor geopend.
URL?!!!
pi_23663544
Een infuus in je arm ?

De artsen en verpleegkundigen blijven je constant observeren. Vergeet nl. niet dat dit nog steeds een onderzoek is. Ze blijven deels uit bezorgdheid bij je, maar ook om parameters op te nemen en je reacties van minuut tot minuut na te gaan. Als je denkt dat je daar niet moet werken, nada, ze zullen je de oren van de kop zagen.
-Geen referrer links, ook niet in je sig-
pi_23665876
Een vriend van mij doet vaak mee aan onderzoek bij TNO voeding. Krijg je ook veel geld voor, maar heeft minder risico. Hij moet dan bijvoorbeeld 3 weken lang een bepaald menu eten (dat eten krijgt ie dan ook nog gratis) en dan 1 van de 3 weken er een bepaalde hoeveelheid alcohol bij drinken. Hij zat nu bijvoorbeeld aan 3 proties whiskey per dag, eerst had ie 3 blikjes bier. Dus dan krijg je 3 weken lang je eten + alcohol gratis + 800 euro voor de moeite. Lijkt mij beter dan die enge medicijnenstudies.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_23669684
Ik hoor heel vaak reacties als>> dat is gevaarlijk, daar moet je nooit aan mee doen, voor je't weet hou je er een enge ziekte aan over.

Dat zijn alleen maar gedachten, geen ervaringen, ik wil ook wel es echte ervaringen horen (anderen mogen gewoon blijven reageren, maar ik wil ook graag echte feiten weten, en niet alleen maar vermoedens)
pi_23672920
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 10:15 schreef MrLazy het volgende:
Een infuus in je arm ?

De artsen en verpleegkundigen blijven je constant observeren. Vergeet nl. niet dat dit nog steeds een onderzoek is. Ze blijven deels uit bezorgdheid bij je, maar ook om parameters op te nemen en je reacties van minuut tot minuut na te gaan. Als je denkt dat je daar niet moet werken, nada, ze zullen je de oren van de kop zagen.
Ja je moet er natuurlijk wel iets voor doen
  dinsdag 30 november 2004 @ 19:15:35 #21
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_23675682
Een vriendin van me doet mee aan een test voor een vaccin tegen baarmoederhalskanker.. Ze moest verklaren dat ze het komende jaar niet zwanger wordt.. want de onderzoekers wisten niet wat er dan zou gebeuren

Verder zaten er bijna geen gezondheidsrisico's aan vast en werd je ook goed verzekerd
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
pi_23682877
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 19:15 schreef Wuder het volgende:
Een vriendin van me doet mee aan een test voor een vaccin tegen baarmoederhalskanker.. Ze moest verklaren dat ze het komende jaar niet zwanger wordt.. want de onderzoekers wisten niet wat er dan zou gebeuren

Verder zaten er bijna geen gezondheidsrisico's aan vast en werd je ook goed verzekerd
Suc6 maar vast.
Laat je ons even weten hoe het is verlopen?
pi_23688578
meestal een kans dat je in de placebo-groep zit, dan is 't prima te doen natuurlijk. Anders krijg je medicijnen waar je volgens mij vaak ziek/zwak/misselijk van wordt.
Ook is t vaak lastig te combineren met werk/school e.d. omdat je vaak nog terugkomdagen hebt.

ik heb me al 3x ingeschreven maar heb telkens niks van ze gehoord. Ik vertrouw het dus niet helemaal meer, ze zouden wat zorgvuldiger met die gegevens om moeten gaan imho.

ik werk liever in een of ander secretariaat dan dat ik me 5x per dag bloed moet laten afnemen en een infuus in mn arm laat proppen.

maargoed: als je in de placebogroep zit kan t natuurlijk makkelijk verdienen zijn.
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_23697645
quote:
Op woensdag 1 december 2004 10:11 schreef knuppelhout het volgende:
meestal een kans dat je in de placebo-groep zit, dan is 't prima te doen natuurlijk. Anders krijg je medicijnen waar je volgens mij vaak ziek/zwak/misselijk van wordt.
Ook is t vaak lastig te combineren met werk/school e.d. omdat je vaak nog terugkomdagen hebt.

ik heb me al 3x ingeschreven maar heb telkens niks van ze gehoord. Ik vertrouw het dus niet helemaal meer, ze zouden wat zorgvuldiger met die gegevens om moeten gaan imho.

ik werk liever in een of ander secretariaat dan dat ik me 5x per dag bloed moet laten afnemen en een infuus in mn arm laat proppen.

maargoed: als je in de placebogroep zit kan t natuurlijk makkelijk verdienen zijn.
Ja dan zou je't in de schoolvakanties moeten doen, maar voor mensen met een gewone baan kan dat ook al niet, die hebben nooit lang genoeg vrij.
Bij welke bedrijf had jij je opgegeven? ook PBR?
pi_23699109
ja
maar er zijn er meer
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')