leuk dat het gelukt is met Hard Gras.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:56 schreef MaxPower het volgende:
Bij magazines zal het wellicht wat lastiger zijn, maar ook bij hard gras is het me met enige vasthoudendheid gelukt.![]()
Zal ook eens kijken wat ik heb liggen aan Johans. Hoor je nog hier.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:28 schreef MaxPower het volgende:
KICK!
Nadat mijn Hard Gras collectie compleet isben ik nu bezig mijn JOHAN collectie te completeren. Helaas ben ik een jaar te laat begonnen met lezen en mis ik de complete jaargang 1.. Wie van de Fokkertjes wil van zijn stoffige verzameling af voor een schappelijk prijsje?
Ik zoek:
Jaargang 1 (alles)
Jaargang 2 (nummer 2,3,4,5, 11)
(marktplaats heb ik al leeggekocht)
Keiharde onderhandelaar, die Desiderius!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:03 schreef Erasmusch het volgende:
Niet tegen dat schappelijke prijsje, nee
Er is onderhandelingsruimte.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:03 schreef Erasmusch het volgende:
Niet tegen dat schappelijke prijsje, nee
Ik ook. VI is niks vergeleken met Johan, Nummer 14 haalt het ook niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:39 schreef El_Bassie het volgende:
Damn, klotetopic. Mis de Johan nog elke maand.
Nummer 14, dat is zo'n kutblad. Geschreven in de dezelfde gortdroge stijl als de VI. Schitterende verhalen geformuleerd als een nieuwsbericht voor de site. Wat vooral mist is humor, volgens mij worden die schrijvers gestenigd als ze een grap durven te maken. Daarentegen de columns in de Johan van Dijkshoorn en Brusselmans, juweeltjes, stuk voor stuk.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik ook. VI is niks vergeleken met Johan, Nummer 14 haalt het ook niet.
Brusselmansquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:22 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Nummer 14, dat is zo'n kutblad. Geschreven in de dezelfde gortdroge stijl als de VI. Schitterende verhalen geformuleerd als een nieuwsbericht voor de site. Wat vooral mist is humor, volgens mij worden die schrijvers gestenigd als ze een grap durven te maken. Daarentegen de columns in de Johan van Dijkshoorn en Brusselmans, juweeltjes, stuk voor stuk.
Ik was wel abonnee, maar heb ze allemaal weggegooid bij de verhuisquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:17 schreef MaxPower het volgende:
Ik heb net een lading binnengekregen die ik via marktplaats heb gekocht. De covers die ik tegenkwam... "Johan Derksen, orakel", "21 juni 1988, bevrijdingsdag"
![]()
Waarom was ik niet gewoon abonnee, damn wat heb ik allemaal gemist...![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |