Maar hij is er dus al wel, het septembernummer?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:42 schreef MaxPower het volgende:
De onregelmatige verschijningsdata van de Johan is voor veel bladenboeren reden om hem niet in de schappen op te nemen.
Geen idee. Ik koop hem vaak pas als ik een lange bus of treinreis voor de boeg heb.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:10 schreef Summerteeth het volgende:
[..]
Maar hij is er dus al wel, het septembernummer?
Dat kun je gewoon laten storneren.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:34 schreef Erasmusch het volgende:
is gvd net het abo-geld afgeschreven...
weer terug naar de originele TT inderdaad.quote:Op donderdag 8 september 2005 09:25 schreef Suijk het volgende:
De titel kan ook wel veranderd worden nu.
Breng een blad op de markt genaamd 'Marco' !quote:Op donderdag 8 september 2005 08:39 schreef SCH het volgende:
Dat nummer 14 is echt bagger - wat moeten we nu?
als John de Mol daar nou eens een miljoen instopt !quote:Op donderdag 8 september 2005 19:35 schreef SCH het volgende:
Ik heb de brief gehad, wat een treurigheid.
Nou ja, als er geen geld meer was om het blad te maken zoals in het begin dan heeft het ook weinig zin. Johan onderscheidde zich juist door bijzondere reportages die wel veel geld kostten. In de laatste nummers was dat al een stuk minder.
Er is een email-adres voor reacties: iksteun@johan.nl
Da's dan wel consequent. Ook een van de belangrijksten in de geschiedenis van het Nederlandse voetbal. Samen met die andere dode vogel, van Treytel geloof ik.quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:36 schreef tong80 het volgende:
Het schijnt dat het Derksen gaat heten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |