Niet toen ik em aan het doorbladeren was nee.quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:45 schreef SCH het volgende:
[..]
niet opgevallen dat er bij stond: het beste uit 4 jaren Johan?
Ik ook niet. Het zal toch wat beter moeten.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:04 schreef SCH het volgende:
Ik vind het nieuwste nummer ook weer niet meevallen eerlijk gezegd. Helaas.
Ik heb die met de oranje cover van vorige maand geloof ik. Wel interessante onderwerpen, alleen erg uitgewerkt voor het VI lezerspubliek.quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:22 schreef superjoden het volgende:
Heeft iemand al het blad Nummer 14 gelezen en is het wat? Je kunt nu nl. een proefabonnementje nemen van 3 maanden voor 9 euro
Ojeequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:16 schreef Summerteeth het volgende:
Hopelijk ligt de nieuwe Johan morgen in de winkel, want hij zou eigenlijk al 24 augustus verschijnen..
quote:DE LEZERS
Voetbal Magazine kent overwegend mannelijke lezers met een kerndoelgroep in de leeftijd van 18-40 jaar. Het gros heeft minimaal een MBO opleiding. Bijna de helft van de lezers zit in welstandsklasse B, 67 % van de lezers heeft een modaal of bovenmodaal inkomen. Uiteraard zijn de lezers van Voetbal Magazine zeer geïnteresseerd in sport en sportartikelen, maar er zijn meer gemeenschappelijke interesses zoals mode, lichaamsverzorging, auto's en sieraden.
WAARDERING VAN DE LEZERS
De uitkomsten van een kwalitatief onderzoek onder de abonnees waren zeer positief. De abonnees van Voetbal Magazine waarderen het tijdschrift gemiddeld met een 8! Veel gehoorde opmerkingen waren:
* Inhoud is perfect voor de voetballiefhebber
* Mooi blad met goede vorm
* Gevarieerd, veel onderwerpen
* Leuk om te lezen
Voetbal Magazine is het langst bestaande sportmaandblad van Nederland en onderscheidt zich op positieve wijze op de mannenbladenmarkt. Het blad heeft een eigen, bijzondere positie in de markt. Dit uit zich ook in de verkochte aantallen. Deze bedroeg in 2004 43.000 exemplaren per gemiddeld nummer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |