abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24975570
Ik vond de afgelopen editie ook niet zo geslaagd, gelukkig was ie maar 2 euro.
pi_24979382
Zeg maar gewoon kut. Ze zullen wel nog snel ff een nrtje in elkaar hebben moeten flansen na het gezeik met Derksen.
pi_24979673
Volgens mij ook, want dit was niet veel. Ze moeten oppassen dat niet veel mensen gaan overstappen naar dat blad van VI, Nummer 14. Het moet toch wel wat beter.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 10:54:25 #104
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_24984902
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:45 schreef SCH het volgende:

[..]

niet opgevallen dat er bij stond: het beste uit 4 jaren Johan?
Niet toen ik em aan het doorbladeren was nee.
pi_25136232
Weet iemand wanneer het maart-nummer uitkomt?

Mijn reactie stond er afgelopen maand trouwens ook in
suburban gangster flow
pi_25257400
Het maart-nummer ligt nu dus in de winkel

En.. wat vinden we ervan?
suburban gangster flow
pi_25257738
Ik heb het globaal doorgenomen, vindt het wel jammer dat het iets meer over de grote namen gaat. Verhalen over Robben en Gullit lees je overal wel, al zijn ze in de Johan wel vrij goed.

Maar moet nog even echt lezen. Kijk altijd meteen naar de rubriek met de halfnaakte foto van een speler

Deze maand Huysegems.
pi_25263860
Deze vind ik al een stuk beter, maar net zoals SCH al zegt, die verhalen over Gullit en Robben hoeven er wat mij betreft niet per se in.
  zaterdag 26 februari 2005 @ 12:12:31 #109
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_25263994
Eens met bovenstaande 2. Maar hij was na 2 'verloren' nummers weer op niveau. Ook de column van Bert Wagendorp is sterk. IJzersterk.
pi_25324510
Ik koop het altijd los als ik ga reizen en ik denk dat ik toch minimaal 80% of zo gelezen heb.

Van mij krijgt het een dikke voldoende.

De beste artikelen vond ik over de oorlog op de balkan en de rol van voetbal, de rol van Arkan en een artikel over de rol van voetbal in Argentinie.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25324969
Dat verhaal van Arkan was fantastisch inderdaad.

Als je die van Argentinie mooi vond moet je het boek "in den beginne was er de bal" kopen, dat verhaal is namelijk een hoofdstuk uit dat boek.

zal morgen de nieuwe Johan ff halen
pi_25331784
Wat een boutnummer. Verhalen over Gullit, Robben en Ronaldo lees ik wel lekker in de Elf idd. Word een beetje moe van al die artikelen over televisiegelden, beursgangen, faillisementen etc...Hij leek ook een stuk minder dik.

Als er nog 1 of 2 van zulke exemplaren achteraan komen, zeg ik mn abo op.
pi_26253632
Heeft iemand al het blad Nummer 14 gelezen en is het wat? Je kunt nu nl. een proefabonnementje nemen van 3 maanden voor 9 euro
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_26254596
Ik vind het nieuwste nummer ook weer niet meevallen eerlijk gezegd. Helaas.
pi_26256052
pi_26256578
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 19:04 schreef SCH het volgende:
Ik vind het nieuwste nummer ook weer niet meevallen eerlijk gezegd. Helaas.
Ik ook niet. Het zal toch wat beter moeten.
pi_26262853
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 18:22 schreef superjoden het volgende:
Heeft iemand al het blad Nummer 14 gelezen en is het wat? Je kunt nu nl. een proefabonnementje nemen van 3 maanden voor 9 euro
Ik heb die met de oranje cover van vorige maand geloof ik. Wel interessante onderwerpen, alleen erg uitgewerkt voor het VI lezerspubliek.
pi_26279869
heb nummer 14 zojuist maar even aangeschaft. Eens kijken of het wat is
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_30103054
Hopelijk ligt de nieuwe Johan morgen in de winkel, want hij zou eigenlijk al 24 augustus verschijnen..
suburban gangster flow
pi_30105848
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 18:16 schreef Summerteeth het volgende:
Hopelijk ligt de nieuwe Johan morgen in de winkel, want hij zou eigenlijk al 24 augustus verschijnen..
Ojee
pi_30105886
De onregelmatige verschijningsdata van de Johan is voor veel bladenboeren reden om hem niet in de schappen op te nemen.
pi_30105936
Ik denk dat de Johan niet lang meer bestaat. De laatste nummers waren ook erg matig, ik vind VoetbalMagazine tegenwoordig een stuk leuker.

Nummer 14 is pas echt bagger maar Johan haalt het nivo van het eerste seizoen niet meer.
pi_30106517
Voetbalmagazine? Wat voor soort blad is dat?
pi_30107050
Zo heet dat toch? Ik heb het een paar x op schiphol gekocht, heerlijk bladerblad met leuke rubriekjes en achtergrondverhalen . http://www.fc-voetbalmagazine.nl/
pi_30107447
Ik kende het niet.

Van de website:
quote:
DE LEZERS

Voetbal Magazine kent overwegend mannelijke lezers met een kerndoelgroep in de leeftijd van 18-40 jaar. Het gros heeft minimaal een MBO opleiding. Bijna de helft van de lezers zit in welstandsklasse B, 67 % van de lezers heeft een modaal of bovenmodaal inkomen. Uiteraard zijn de lezers van Voetbal Magazine zeer geïnteresseerd in sport en sportartikelen, maar er zijn meer gemeenschappelijke interesses zoals mode, lichaamsverzorging, auto's en sieraden.

WAARDERING VAN DE LEZERS
De uitkomsten van een kwalitatief onderzoek onder de abonnees waren zeer positief. De abonnees van Voetbal Magazine waarderen het tijdschrift gemiddeld met een 8! Veel gehoorde opmerkingen waren:

* Inhoud is perfect voor de voetballiefhebber
* Mooi blad met goede vorm
* Gevarieerd, veel onderwerpen
* Leuk om te lezen

Voetbal Magazine is het langst bestaande sportmaandblad van Nederland en onderscheidt zich op positieve wijze op de mannenbladenmarkt. Het blad heeft een eigen, bijzondere positie in de markt. Dit uit zich ook in de verkochte aantallen. Deze bedroeg in 2004 43.000 exemplaren per gemiddeld nummer.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')