Als het zolang gaat duren maak ik mezelf van kant.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
eerst 35 worden, schat
Nog 1!? Je hebt het er maar druk mee!quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:03 schreef Cynic het volgende:
oeh, ik ben zowaar uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek!
misschien moet je ook alvast maar een leuke homo gaan zoekenquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:03 schreef Nouk het volgende:
[..]
Als het zolang gaat duren maak ik mezelf van kant.
Die andere gaan nog kijken of ik voor een gesprek kan komen. Maar deze gaat in ieder geval alvast door. Een soort open sollicitatiegesprek dusquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:04 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nog 1!? Je hebt het er maar druk mee!
Leukquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die andere gaan nog kijken of ik voor een gesprek kan komen. Maar deze gaat in ieder geval alvast door. Een soort open sollicitatiegesprek dus
Dat gaan ze nog bekijken. Maar die van vandaag is bij CQ in Emmen, da's het Centrum voor de Kunsten, waar onder andere de muziekschool onder valt.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:07 schreef Nouk het volgende:
[..]
Leuk![]()
Waarvoor functie is t?
alleen tegenwoordig ?quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:47 schreef Ruis het volgende:
hmm
t gpd is kut tegenwoordig
Wie is jullie?quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:09 schreef Zwansen het volgende:
Ik vind jullie wel bij elkaar passen!
wie?quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:09 schreef Zwansen het volgende:
Ik vind jullie wel bij elkaar passen!
En wat ga jij dan doen in dat centrum?quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:09 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat gaan ze nog bekijken. Maar die van vandaag is bij CQ in Emmen, da's het Centrum voor de Kunsten, waar onder andere de muziekschool onder valt.
ik denk dat silvie dan gaat protesterenquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:12 schreef Zwansen het volgende:
Cynic en Nouk!
Ja, soort van dezelfde types ook he?quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:12 schreef Zwansen het volgende:
Cynic en Nouk!
ik denk dat silvie en querk gaan protesteren !quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:13 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik denk dat silvie dan gaat protesteren
Dat vermoeden heb ik ookquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:13 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik denk dat silvie dan gaat protesteren
nou ik denk dat nouk en zwans ook wel een mooi koppel isquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:15 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook
Ik vind het sowieso nogal moedig, mensen matchen die je beide nog nooit hebt gezien!
Was uiteraard positief bedoeld!quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:15 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook
Ik vind het sowieso nogal moedig, mensen matchen die je beide nog nooit hebt gezien!
Wanneer gaan we trouwen?quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:20 schreef Nouk het volgende:
Ik denk dat ik met niemand een mooi koppel ben dus hou maar op met suggesties aandragen.
noukquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:20 schreef Nouk het volgende:
Ik denk dat ik met niemand een mooi koppel ben dus hou maar op met suggesties aandragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |