quote:
Koeman bekijkt Zweedse spits
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM, vrijdag
Ronald Koeman vertrok gisteren direct na de training richting Noorwegen voor een bliksembezoek. Hij bezocht ’s avonds de wedstrijd tussen Brann Bergen en Malmö FF, de oude club van Zlatan Ibrahimovic. Eén van de blikvangers bij de Zweden was Marcus Rosenberg. De spits scoorde de openingstreffer, maar kon niet voorkomen dat Bergen met 4-1 won. Rosenberg (22) speelde tijdens de competitie nog op huurbasis voor Halmstads BK. Daar was hij dikwijls trefzeker. In het kader van de nieuwe Royal League – een competitie met vier clubs uit Zweden, Noorwegen en Denemarken – speelde Malmö het eerste duel tegen Brann Bergen.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:02 schreef twi het volgende:
maar met name door het publiek (is er uberhaupt ooit wel support geweest voor 'm?) onhoudbaar
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:02 schreef twi het volgende:
Ja, lekker makkelijk, schop die jongen maar zo weg. Oke, hij heeft niet bijster veel laten zien. Z'n Champions League goals vorig jaar zijn niet zaligmakend, en de punten die z'n goals hebben gepakt vorig jaar (NEC-thuis) kunnen z'n slechte spelen ook niet doen vergeten. Maar ik vind dat dit wel de gemakkelijkste weg is om zo'n speler te dumpen. Ik zelf neem 't vooral Koeman kwalijk dat Sonck niet zo is geslaagd in Amsterdam. Z'n situatie is mede door de media, maar met name door het publiek (is er uberhaupt ooit wel support geweest voor 'm?) onhoudbaar, dus ik hoop dat een mooie club zich voor 'm meldt. Wanneer er niet zo halsstarrig aan 4-3-3 vast was gehouden, weet ik zeker dat we een hele andere Sonck hadden gezien....Eeuwig zonde dat Ajax zoveel geld op zo'n manier over de balk smijt.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:52 schreef Aeroxie het volgende:
Hahaha wat moet je nou met een spits die 22 is en 18 maal scoord in 66 duels??
Kuyt heeft er na 14 wedstrijden al 12 in liggen. Kalou al 9 en Boussaboun al 8. Are You Watching Amsterdom!!! Wat een aankoopbeleid van Koeman weer
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:01 schreef Suijk het volgende:
Zo'n houthakker als Kuyt hoeven we ook niet. Liever iemand die anderen ook goed kan laten voetballen, in het systeem past en zorgt dat anderen nog meer kunnen scoren.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:01 schreef Suijk het volgende:
Zo'n houthakker als Kuyt hoeven we ook niet. Liever iemand die anderen ook goed kan laten voetballen, in het systeem past en zorgt dat anderen nog meer kunnen scoren.
You Watching Amsterdom!!! Wat een aankoopbeleid van Koeman weer
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:18 schreef The_Hives het volgende:
[..]
:')
jij zingt zeker ook vaak over ons
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:21 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Leer jij nou maar eens goed te quoten, je vergeet de helft van de zin![]()
Onee, ik was vergeten dat jij een Amsterdommer bent
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:27 schreef The_Hives het volgende:
[..]
je zingt dus inderdaad over ons, wanneer we er niet zijn.
Met andere woorden: als je posts zo inhoudsloos blijven flikker dan ff op. Je mag best een beetje trollen als het slecht met ons gaat, maar we staan boven jullie en deze posts van jou slaan helemaal nergens op.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:16 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Nog even voor de duidenlijkheid![]()
http://www.vi.nl/vi/show/(...)iew=104079/sc=88a257
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:57 schreef OreO het volgende:
dat heeft ook zijn vruchten afgeworpen... ze staan nu geloof ik 4de?
Hahaha wat moet je nou met een spits die 22 is en 18 maal scoord in 66 duels??
Kuyt heeft er na 14 wedstrijden al 12 in liggen. Kalou al 9 en Boussaboun al 8. Are You Watching Amsterdom!!! Wat een aankoopbeleid van Koeman weer
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
En dat je daar nota bene door een buitenlander op gewezen moet worden?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Serieus, schaam je je niet dat je zo bijzonder slecht de Nederlandse taal beheerst?
En dat je daar nota bene door een buitenlander op gewezen moet worden?
Ga eerst Nederlands leren, domme ROTterdommer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |