tja, voor een goede prijs gaat iedereen natuurlijk. Maar AZ is idd niet in financiėle noodquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:17 schreef JaWi het volgende:
[..].
Opzich is het voor een groot deel om een beetje af te schrikken denk ik. Tegen een grote zak geld zegt niemand nee, ook Scheringa niet. En na dat seizoen, als Co weg gaat is die groep echt niet bij elkaar te houden.quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:25 schreef The_Hives het volgende:
[..]
tja, voor een goede prijs gaat iedereen natuurlijk. Maar AZ is idd niet in financiėle nood, dus begrijp best dat hij dat zegt.
quote:Trainingskamp Ajax in Zuid-Afrika
Het trainingskamp van Ajax in de winterstop in Zuid-Afrika gaat door. De Amsterdamse ploeg verblijft van 10 tot en met 18 januari in Kaapstad bij de satellietclub Ajax Cape Town.
Trainer Koeman zal de ploeg in ZuidAfrika klaarstomen voor de tweede helft van de competitie. Twee oefenwedstrijden staan er op het programma; op woensdag 12 januari tegen Orlando Pitates en op zaterdag 15 januari tegen Ajax Cape Town.
Tijdens het trainingskamp houdt de staf de jaarlijkse evaluatiegesprekken met de spelers. Vonk en Pienaar spelen voor het Zuid-Afrikaanse nationale elftal.
Ik snap werkelijk niet waarom ze die man ooit weg hebben gedaan.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:26 schreef Radegast het volgende:
Ik zie het liefst Yakubu terug bij Ajax, hij is misschien geen wondervoetballer maar hij is fysiek errug sterk en hij gaat voorop in de strijd.
Pasanen is net zoiets.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:32 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet waarom ze die man ooit weg hebben gedaan.
Ja ook doodzonde, die mannen hadden ze nu prima kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Pasanen is net zoiets.
Nu wel, toen misschien niet...quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:34 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Ja ook doodzonde, die mannen hadden ze nu prima kunnen gebruiken.
Dat winne ze zo evenquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:54 schreef Mar10Segovia het volgende:
En na de winterstop meteen Utrecht uit...
De wedstrijd van Babagidaquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:02 schreef methodmich het volgende:
Zeker de laatste jaren ja. Ik herinner me wel in 1997 een 2-7, dat was me wat.
Ja, maar het staat mij nog bij dat Babagida op de een of andere manier uitblonk in deze wedstrijd.quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:20 schreef methodmich het volgende:
Arveladze en Tobiasen en Laudrup scoorden toen toch juist veel?
1-7quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:20 schreef methodmich het volgende:
Arveladze en Tobiasen en Laudrup scoorden toen toch juist veel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |