Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. PSV heeft een paar jaar gewonnen, maar de laatste jaren is PSV zeker niet duidelijk de betere partij. Het kan alle kanten uitvallen. Ik denk dat Ajax het heft thuis nu weer in handen neemt. Jij niet. Kortom, we zullen het wel zien als jullie op bezoek komen.quote:Op maandag 29 november 2004 16:08 schreef Garlic_Sauce het volgende:
ik denk dat het incidenteel was... en dat dit jaar de angstgegner status weer rechtgezet word. De arena is gewoon bijna een thuiswedstrijd voor PSV, vele Johan Fruitschalen mee naar huis genomen vanaf daar.
Toch wel jammer dat jij als Feyenoorder zelfs in dit 'crisis' seizoen je gerief moet halen uit hoe AZ presteert ten opzichte van Ajax.quote:Op maandag 29 november 2004 16:09 schreef FR_08 het volgende:Alsof Ajax AZ in kan halen, laat staan PSV. Dat jullie Feyenoord (met Paauwe en Mtilliga in de verdediging) inhalen kan nog, maar verder dan die 3e plek komen jullie toch niet hoor
Klinkt uitermate grappig uit komende van een ajacied. Als er een club is waar ze blijven mijmeren over successen uit de vorige eeuw dan is het Ajax welquote:Op maandag 29 november 2004 16:15 schreef twi het volgende:
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Het kan inderdaad alle kanten opgaan, maar puntendeling is in het voordeel van PSV, Ajax MOET winnen om uberhaupt aansluiting te krijgen. Maar ik ben niet gerust op de kampioensschaal voordat we daadwerkelijk niet meer ingehaald kunnen wordenquote:PSV heeft een paar jaar gewonnen, maar de laatste jaren is PSV zeker niet duidelijk de betere partij. Het kan alle kanten uitvallen. Ik denk dat Ajax het heft thuis nu weer in handen neemt. Jij niet. Kortom, we zullen het wel zien als jullie op bezoek komen.
quote:Op maandag 29 november 2004 17:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Ajacied OreO.
Geloof me, "Rivaldo naar Ajax" is totaal niet makkelijk. Ik heb een schijthekel aan die speler, en zou tegen alles in druizen om te juichen voor een team waar hij in speelt.quote:Op maandag 29 november 2004 17:12 schreef OreO het volgende:
lol als je zo makkelijk van club wisselt ben je niet echt een ajaxied..
Een goede verdediger is altijd nodig, maar zowel een spits als verdediger zijn moeilijk te vinden. AZ vraagt een godsvermogen voor de spelers van Willem II die ze gratis over hebben genomen, en voor de rest is er niet zo veel die in de categorie "goed genoeg en staat er gelijk" te krijgen zijn voor Ajax.quote:Op maandag 29 november 2004 17:18 schreef Dos37 het volgende:
een verdediger vind ik niet echt meer nodig
Die kerel past er ook totaal niet bij. Het zou echt een rotte vis zijn. Zal nooit de ballen naar het trainingsveld dragen, irritante maniertjes, te beroerd om voor een ander te werken en qua salaris eisen zal ie ook het dubbele willen van de best betaalde speler op dit moment.quote:Op maandag 29 november 2004 17:21 schreef twi het volgende:
[..]
Geloof me, "Rivaldo naar Ajax" is totaal niet makkelijk. Ik heb een schijthekel aan die speler, en zou tegen alles in druizen om te juichen voor een team waar hij in speelt.
jep. en dan: januari 2e, maart 1e en mei leidsche.quote:Op maandag 29 november 2004 17:16 schreef golfer het volgende:
Nog een paar potjes tot de winterstop winnen en dan lekker tijdens de winterstop een goede lange spits erbij en liefst nog een goede verdediger erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |