Dus jij vindt het maar niks, die westerse normen en waarden? Ik zou zeggen, probeer het 's in Saudie Arabie als het je hier niet aan staat.quote:Op maandag 29 november 2004 16:22 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Moeilijk he, je verplaatsen in andere denkkaders? Je zal maar eens doorkrijgen waarom mensen daadwerkelijk iets anders denken dan jij.
Zwak, het gaat er niet om of ik het met hen eens ben of niet. Het gaat er om of andere mensen zich per se aan mijn waarden en normen moeten houden, omdat ze anders dom zijn.quote:Op maandag 29 november 2004 16:34 schreef err het volgende:
[..]
Dus jij vindt het maar niks, die westerse normen en waarden? Ik zou zeggen, probeer het 's in Saudie Arabie als het je hier niet aan staat.
ja absoluut. En het gaat niet om jouw normen en waarden maar om die van de Westerse beschaving en die van NL in het bijzonder. Zelf JP gaat er prat op.quote:Op maandag 29 november 2004 16:43 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Het gaat er om of andere mensen zich per se aan mijn waarden en normen moeten houden
Neuh, ze worden alleen dom gehouden.quote:Op maandag 29 november 2004 16:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Dus Ayaan is slim en moslimvrouwen zijn dom, zoiets?
He ja haal de holocaust er nog 's bijquote:Op maandag 29 november 2004 16:52 schreef Monidique het volgende:
Uit welke Westerse waarden vloeide de Holocaust?
Dus de hele wereld moet maar doen en laten wat het Westen zegt?quote:Op maandag 29 november 2004 16:46 schreef err het volgende:
[..]
ja absoluut. En het gaat niet om jouw normen en waarden maar om die van de Westerse beschaving en die van NL in het bijzonder. Zelf JP gaat er prat op.
Dat je je daar van afkeert, betekent niet per definitie dat je dom bent, maar op z'n minst onverstandig.
Nou ja, die vond ook dat hij en zijn volk de enigen waren die de wijsheid in pacht hadden en dat de rest van de wereld maar moest luisteren, dus zo gek is dat niet.quote:Op maandag 29 november 2004 16:55 schreef err het volgende:
[..]
He ja haal de holocaust er nog 's bij![]()
Ik geloof niet dat Hitler en z'n mannen representatief zijn voor de westerse normen en waarden is het wel?
L_E_Z_E_Nquote:Op maandag 29 november 2004 16:56 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dus de hele wereld moet maar doen en laten wat het Westen zegt?
Ik respecteer haar enorm , ik zou willen dat ik maar een fractie van haar lef en doorzettingsvermogen had.quote:Op maandag 29 november 2004 17:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Lassiehond Hirsi, verdient absoluut geen respect. En diegenen die haar wel respecteren hebben een forse aambei van formaat in hun ogen zitten, want deze "dame" doet niets anders dan andere Moslims kwetsen met goedkope prul die alleen succesvol is omdat een groot deel van de Nederlandse bevolking blij is en bijna hun levers verkopen bij het zien van Islam-vernegativisering
Westerse normen en waarden. Laat me niet lachen !quote:Op maandag 29 november 2004 16:46 schreef err het volgende:
[..]
ja absoluut. En het gaat niet om jouw normen en waarden maar om die van de Westerse beschaving en die van NL in het bijzonder. Zelf JP gaat er prat op.
Dat je je daar van afkeert, betekent niet per definitie dat je dom bent, maar op z'n minst onverstandig.
Aangezien jij leeft volgens de overleveringen van Allah maak je hioer natuurlijk een kapitale blunder. Ook je tegenstander verdient namelijk respect, dat geldt immer zo.quote:Op maandag 29 november 2004 17:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Lassiehond Hirsi, verdient absoluut geen respect. En diegenen die haar wel respecteren hebben een forse aambei van formaat in hun ogen zitten, want deze "dame" doet niets anders dan andere Moslims kwetsen met goedkope prul die alleen succesvol is omdat een groot deel van de Nederlandse bevolking blij is en bijna hun levers verkopen bij het zien van Islam-vernegativisering
KIJK, een moslimquote:Op maandag 29 november 2004 17:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Westerse normen en waarden. Laat me niet lachen !De holocaust was toch echt een Westerse aangelegenheid, met geen enkele Islamitische invloed. En ik kan me niet aan de aandacht ontrekken dat jij de holocaust indirect gewoon duidelijk bagetaliseert. Anders zou je nooit zo'n hoge pet ophebben van de westerse normen en waarden. Vergeet niet dat deze "normen en waarden" uiteindelijk fataal zijn geworden voor ca. een paar miljoen joden !
Ow je bedoelt dat groepje radicalen hier, zeg dat dan meteen. Dat is niet bepaald de afspiegeling van de Nederlandse moslimbevolking.quote:Op maandag 29 november 2004 17:07 schreef err het volgende:
[..]
L_E_Z_E_N
Het gaat hier om MENSEN IN NEDERLAND
Helaas is doorzettingsvermogen niet altijd een voordeel. Als ik bv. wijlen Adolf H. ter voorbeelde neem, dankzij zijn onwelskundige doorzettingsvermogen zijn er vandaag de dag een goede paar miljoen Joden die het niet meer kunnen navertellen. Hirsi "haring" Ali slaat dezelfde weg in door Islamhaat te omhullen met een mooi jasje dat zij kritiek noemt. Als een psychiater haar zou ondervragen een tijd lang zou zij op den duur in huilen uitbarsten, dat mens is zo labiel als een wels weverzwijn, ze is gewoon nog steeds verdrietig omdat ze waarschijnlijk nooit meer bevredigd kan worden, zelfs niet met miljarden dollarsquote:Op maandag 29 november 2004 17:10 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik respecteer haar enorm , ik zou willen dat ik maar een fractie van haar lef en doorzettingsvermogen had.
Dat is geen voorbeeld meer, WIJLEN adolf hitler is al met iedereen vergelekenquote:Op maandag 29 november 2004 17:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Helaas is doorzettingsvermogen niet altijd een voordeel. Als ik bv. wijlen Adolf H. ter voorbeelde neem, dankzij zijn onwelskundige doorzettingsvermogen zijn er vandaag de dag een goede paar miljoen Joden die het niet meer kunnen navertellen. Hirsi "haring" Ali slaat dezelfde weg in door Islamhaat te omhullen met een mooi jasje dat zij kritiek noemt. Als een psychiater haar zou ondervragen een tijd lang zou zij op den duur in huilen uitbarsten, dat mens is zo labiel als een wels weverzwijn, ze is gewoon nog steeds verdrietig omdat ze waarschijnlijk nooit meer bevredigd kan worden, zelfs niet met miljarden dollars
Wanneer ziet de rest dat nou eens in ? Hirsi Ali en kornuiten zijn "brandhout" die het vuur van terrorisme alleen maar aanwakkeren, zoals Mohammed B. een goedkope reclamecampagne is voor Wilders. Zonder Mohammed B. zou Wilders uiteindelijk uit de politiek verdwijnen, zekers
We hadden het onder andere over de vrouwen tot wie Hirsi Ali zich richt, weet je nog? Die je niet "dom" mag noemen omdat ze zich nniet willen overgeven aan westerse normen en waarden. Dus ik weet niet waar je hebt gelezen dat het om "de hele wereld" gaat. Het zal mij werkelijk aan m'n reet roesten wat voor normen en waarden ze er in die zandbak in het midden oosten op nahouden.quote:Op maandag 29 november 2004 17:12 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ow je bedoelt dat groepje radicalen hier, zeg dat dan meteen. Dat is niet bepaald de afspiegeling van de Nederlandse moslimbevolking.
Helaas is nederland te klein om geheel zelfstandig te zijn. Via onze (handels en historische) belangen zijn we verplicht om vanuit de regering de kant van het Christendom/het Westen/Europa te kiezen, een recessie omvat iedere land, dus een grootschalig conflict ook.quote:Op maandag 29 november 2004 16:30 schreef Posdnous het volgende:
Oke, Maar dat is wat anders dan de situatie in Nederland, waar ik dacht het over te hebben. En trouwens ook anders dan het gewone dagelijkse leven van mensen hier, in Amerika en in de Islamitische landen.
Dat er bepaalde gewelddadige en extreme figuren zijn, die hun geloof misbruiken (moslimidioten en Bush-figuren) is zeer gevaarlijk, maar ik verwacht niet dat wij Nederlanders massaal met dat trieste gedoe geconfronteerd gaan worden.
Als er een iemand is die een psychiater nodig heeft ben jij het wel , je hebt werkelijk elke zin tot realiteit verlorenquote:Op maandag 29 november 2004 17:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Helaas is doorzettingsvermogen niet altijd een voordeel. Als ik bv. wijlen Adolf H. ter voorbeelde neem, dankzij zijn onwelskundige doorzettingsvermogen zijn er vandaag de dag een goede paar miljoen Joden die het niet meer kunnen navertellen. Hirsi "haring" Ali slaat dezelfde weg in door Islamhaat te omhullen met een mooi jasje dat zij kritiek noemt. Als een psychiater haar zou ondervragen een tijd lang zou zij op den duur in huilen uitbarsten, dat mens is zo labiel als een wels weverzwijn, ze is gewoon nog steeds verdrietig omdat ze waarschijnlijk nooit meer bevredigd kan worden, zelfs niet met miljarden dollars
Wanneer ziet de rest dat nou eens in ? Hirsi Ali en kornuiten zijn "brandhout" die het vuur van terrorisme alleen maar aanwakkeren, zoals Mohammed B. een goedkope reclamecampagne is voor Wilders. Zonder Mohammed B. zou Wilders uiteindelijk uit de politiek verdwijnen, zekers
Daar heb je wel een punt en dat zet je toch aan het denken over die potentiele Wilders stemmersquote:Op maandag 29 november 2004 17:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Zonder Mohammed B. zou Wilders uiteindelijk uit de politiek verdwijnen, zekers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |