Ga jij es effe op ONZ modereren.quote:Op maandag 29 november 2004 13:12 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hou toch op zeg
De zetels van de SGP mogen ook alleen door mannen bezet worden en op de veluwe heb je ook nog steeds stromingen die niet van deze tijd zijn.
Zodra zij dagelijks de media opzoeken met alleen aandacht voor hun nevenactiviteiten./hobbies zal ik ook daar idd gaan vragen of ze nog wel voldoen aan hetgeen waarvoor zij ooit zijn aangenomen.quote:Op maandag 29 november 2004 13:13 schreef evert het volgende:
en dat weet je van alle andere kamerleden wel?
die is voelbaar ja!quote:Op maandag 29 november 2004 13:11 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de licht ironische ondertoon voelbaar is.
en zelfs die stromingen lopen nog 1000 jaar voor op de islamquote:Op maandag 29 november 2004 13:12 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hou toch op zeg
De zetels van de SGP mogen ook alleen door mannen bezet worden en op de veluwe heb je ook nog steeds stromingen die niet van deze tijd zijn.
En waardoor dus m.i. de discussie al bij voorbaat uitgesloten was.quote:Op maandag 29 november 2004 13:18 schreef evert het volgende:
[..]
die is voelbaar ja!
bij submission 1 is in mijn optiek een vorm gekozen die wel heel esthetisch mooi was maar teveel nadruk op de vorm heeft gelegd waardoor de inhoud in de discussie onderbelicht is gebleven.
jawel, maar je maakt er nu ineens een punt van in je kruistocht tegen Ayaan en dat vind ik op zijn minst dubieus.quote:Op maandag 29 november 2004 13:17 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zodra zij dagelijks de media opzoeken met alleen aandacht voor hun nevenactiviteiten./hobbies zal ik ook daar idd gaan vragen of ze nog wel voldoen aan hetgeen waarvoor zij ooit zijn aangenomen.
Is dat zo gek dan?
Dat recht heb je als inwoner van NL toch? Net als stemrecht?
dat heeft ook te maken met de lange tenen, die langer waren dan ingeschat was.quote:Op maandag 29 november 2004 13:19 schreef Echo99 het volgende:
[..]
En waardoor dus m.i. de discussie al bij voorbaat uitgesloten was.
quote:Op maandag 29 november 2004 13:16 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Je maakt weer een valse toeschrijving zodat de discussie langzamerhand weer dichtslibt.
de voorbeelden die Ayaan aanhaalde mbt Mohammed de profeet staan letterlijk in de Koran (en volgens de Islamieten zijn de geschreven teksten 100% waarheid), de toeschrijving die jij aan een willekeurige bisschop maakt niet, dat is laster.
Als Ayaan iedere moslm beticht van incest en of bestialiteiten ben ik het met je eens, maar vooralsnog komt zij niet met kortzichtige vergelijkingen als jij.
Kritiek leveren op nazi's door te zeggen dat Hitler een massamoordenaar was, althans eindverantwoordelijke en opdrachtgever vind iedereeen doodnormaal, dat is kritiek en geen belediging aan de personen die geloven in deze man.
Zie je het verschil?
quote:Op maandag 29 november 2004 13:19 schreef evert het volgende:
jawel, maar je maakt er nu ineens een punt van in je kruistocht tegen Ayaan en dat vind ik op zijn minst dubieus.
quote:Hirshi Ali heeft inmiddels een prijs gekregen voor haar inzet voor de emancipatie van met name moslimgelovige vrouwen. Dat zij goed werk doet is hiermee dus bewezen.
Dat zij de islam bekritiseert is haar goed recht en als volksvertegenwoordiger haar plicht. Het is haar taak, haar werk bij te dragen aan de de vrijmaking van vrouwen. Dat doet zij op een voor Nederlanders volkomen heldere manier. Scherp, intelligent en gedreven, op het scherp van de snede.
Dat er moslims zijn die het met haar wijze van werken niet eens zijn is hun goed recht. Dat zegt veel over hun opvattingen over democratie, islam, Koran en vrouwenvrijheid.
- Scottie
Ik weet niet welke trhead jij hebt gelezen maar ik heb dat hier niet kunnen constateren .quote:Op maandag 29 november 2004 13:39 schreef ExTec het volgende:
Veel mensen die in deze thread het versleten argument bezigen:![]()
"Maar wat AHA zegt is zo hard voor de moslimsZo luisteren ze nooit...
"
Jahoor, Loedertje,quote:Op maandag 29 november 2004 13:44 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik weet niet welke trhead jij hebt gelezen maar ik heb dat hier niet kunnen constateren .
Als je nu eens op pagina 1 begint met lezen en pas een reactie plaatst als je uitgelezen bent dan begrijpen wij ook waar je het over hebt.
En daar gaat het me primair niet om.quote:Op maandag 29 november 2004 11:13 schreef Echo99 het volgende:
Is ze nou echt zo dom? Of doet ze maar alsof?
Kruistochtquote:Op maandag 29 november 2004 13:19 schreef evert het volgende:
[..]
jawel, maar je maakt er nu ineens een punt van in je kruistocht tegen Ayaan en dat vind ik op zijn minst dubieus.
Dat schiet dan lekker op .quote:Geachte heer/mevrouw ***** ** ****,
Hartelijk dank voor de e-mail die u onlangs aan de
VVD-Tweede-Kamerfractie stuurde.
Mevrouw Hirsi Ali is gekozen volksvertegenwoordiger in de Tweede Kamer.
Zij is lid van de liberale VVD fractie waar zij woordvoerder is op het
terrein van integratie.
Met vriendelijke groet,
VVD-Voorlichting
Tweede Kamer der Staten-Generaal
Die reactie was van mij. Kaaskop in hart en nieren. En ik sluit me aan bij loedertje: je klinkt niet alsof je de (en mijn) posts heb gelezen.quote:Op maandag 29 november 2004 13:47 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik zou graag willen weten wat wij NL'ers nu vinden van dat filmpje, en consequent hoe wij dienen te staan tov moslims die het wel als beledigend ervaren.
Mag ik jou bedanken voor je bijdrage.quote:Op maandag 29 november 2004 14:20 schreef Monidique het volgende:
Ik vond het maar een saai filmpje.
Uiteraard.quote:Op maandag 29 november 2004 14:20 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Mag ik jou bedanken voor je bijdrage.
LOL.quote:Op maandag 29 november 2004 14:22 schreef Drugshond het volgende:
Al was het maar voor de laatste 5 seconden bij de aftiteling wie de regisseur was.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |